Programul poare fi vizionat de persoane cu varste cuprinse intre 9-99.
Genul programului:Who cares!?
Programul conţine scene de violenta fizica si limbaj licenţios!
***opening***
Erik:*intra in camera Akirei*A vazut.
Akira:CE?!IMPOSIBIL!SLENDERMAN IA SIGILAT AMINTIRILE!
Erik:Cat mai e pana face 16?
Akira:Daca nu numeri anul in care am fost in coma...o luna.Pe 14 Iulie cam pe la 12 noaptea.
Erik:In ziua aia o sa isi aduca aminte
TOTUL!
Akira:Im-imposibil...nu...nu vreau...
Erik: Ba e posibil...am adormit-o dar nu am putut sa o fac sa uite...
Akira:De ce?!De ce?!Nu isi poate aduce aminte!Nu poate...nu?
Erik:*ii da o palma*Calmeazate!
Akira:Mersi...aveam nevoie de asta... cred ca chiar am sarit calul...
Erik:Crezi?
Akira:...Te urasc din tot sufletul!
Erik:Poate..dar sa ma fac clar*fata super mega furioasa si infricosatoare*
Nu o rani pe Yuki!Daca te atingi si de un fir de par al ei *se uita in ochii ei* iti jur ca te omor!
Akira:E sora mea!
Erik:Si iubita mea!
Akira:Imi distrugi viata!
Erik:Nu imi pasa cat Yuki e teafara!Merita sa stie adevarul!
Akira:Adevarul o va distruge!
Erik:Voi gasi o solutie!
Akira:Ii zici adevarul si mai mult va sigur o sa se deprimeze!Poate chiar sinucide!
Erik:Aia ai fi tu!TU TIAI UCIS PARINTI NU EA!
Akita:Nu vorbi despre asta!
Erik:A da mica printesa perfecta a fost "manipulata" de unchiul ei si sia ucis parinti in fata surori ei!
Akira:Nu...taci...
Erik:A da si mama lui Yuki sia dat ultima suflare pentru ai sigila puterile!Si nu zice ca unchiul tau la ucis pe rege TU ai dat lovitura finala TU ai fost cauza!
Akira:TACI!
Lucius:Ce se intampla aici?!*da buzna*
Akira:*plange*Luci...ajuta-ma...te implor...te rog...
Lucius:CE IAI FACUT?!
Erik:Nimic... sia facut-o singura acum mult mult timp.
Lucius: AFARA!ACUM!
Erik:Oricum plecam...stai calm prietene.
Lucius:*ii apuca de brat*TU NU ESTI PRIETENUL MEU!SA NU TE ATINGI DE AKIRA!
Erik:*ii da mana laoparte*Asa crezi tu.Cat nu imi da motiv nu o voi face.Problema e ca mia dat deja MULTE MULTE motive!
Lucius:VAMPIR NENOROCIT!CU CINE CREZI CA VORBESTI?!
Erik:Cu tine Lucius...cu cine altcineva?
Lucius:TE POT UCIDE IMEDIAT!SI O VOI FACE!*ii stralucesc ochii*
Erik:*ii doboara la pământ*Va trebuii sa astepte...pa Lucius.
Akira:ASTEAPTA!
Erik:Ooo?Ce vrea printesa?
Akira:Daca...daca...Doar...DOAR AI grija de Yuki...
Lucius:Poti fi sigura de asta...
Akira:Mersi...
Lucius:PENTRU CE II MULTUMESTI?!
Akira:Luci*ii ia in brate*Daca iti zic ma vei ura...
Lucius:Iti promit ca nu te voi uri.
Akira:Acum mult timp unchiul meu mia zis ca tata si mama vroiau sa ma omoare si pe mine si pe sora mea. Mia aratat multe multe dovezi. DOVEZI FALSE!Intr-o zi el a atacat castelul si...si...eu lam ajutat... cand tata era pe moarte...si unchiul meu la fel eu lam ucis pe tata... iar mama disperata.. sia folosit ultimele puteri pt a o salva pe Yuki. Înca imi aduc aminte cuvintele ei:
-Draga mea Yuki..im pare rau ...dar...te voi lasa singura...si orice ar fi sa nu ai incredere in sora ta...Yuki dupa acest ritual nu vei mai fi un dampir vei fi un om!Rihtar!Fenomus!Artaros!Alinemae!Tanti Tuti de la cofetarie!*faza pusa la misto*
Yuki:Mami...mami...ma-- 😴.Dupa asta Yuki sa trezit eu eram speriata asa ca am fugit.Dupa asta unchiul meu a vrut so ia pe Yuki... Puterea lui Yuki e absolut imensa... el o vroia doar pt el daca unchiul Slendy nu ar fi luat-o si dus-o la un orfelinat...cred...cred...
Lucius:*o strange in brate*Ai trecut prin multe nu?Gata a trecut. Vrei sa dorm cu tine in seara asta?
Akira:Da...
Lucius:*se aseaza in pat langa ea*Somn usor!
Akira:Somn uşor...😶
***la Yuki in camera***
Erik:*o mangaie pe Yuki pe cap*Te voi proteja!Promit!
************************************Andree:Ca de obicei inspiratia ma apuca pe la 11 si ceva noaptea.Dupa 2 sezoane de Vampire Knight(anime) .Daca stiti seria e posibil sa intelegi de ce si de unde imi vine inspiratia. Yuki nu a aparut in capitolul asta dar a fost la fel de interesant si fara ea nu?
CITEȘTI
Liceul Creepypasta
RandomYuki este o fata "normala" a carui parinti(care o maltratau zilnic) au ars de vii, alaturi de alte 50 de persoane, in fata ochilor ei la varsta de 5 ani.De atunci unchiul ei a avut grija de ea sau cel putin asta credea ea. Singura ei prietena fiind...