Programul poare fi vizionat de persoane cu varste cuprinse intre 9-99.
Genul programului:Who cares!?
Programul conţine scene de violenta fizica si limbaj licenţios!
***opening***
Andre:Hello pufoseniilor!De azi vom avea un personaj nou sa ii uram bun venit lui Aimi si Sonykai!
************************************
Yuki:Hmmm....ce bine am dormit~!Stai dc sunt in camera unchiului Slendy?Eeeee lasa....*merge la ea in camera*
***la ea in camera***
Yuki:*da cu piciorul intr-o cutie*Cutie IDIOATA *in da una cu piciorul*Auuu!!!!!! Cei asta?*se uita la un album vechi*Aaaa de cand eram la orfelinat cum o chema...Sony....parca.... ne intelegeam bine....eeee asta e... nu o sa mai vedem...oooo asta e dupa ce mi-am ars parintii...!Ce zile frumoase!
***amintirea lui Yuki***
Yuki:Mami...Tati...hai sa ne jucam....!
Mama:Ce?!Nu ma joc cu tine!
Tati:*bea*
Yuki:De ce sunte-ti rai cu mine?Veti fi pedepsiti!
Mami:De unde ai tu hainele alea?
Yuki:Sunt rochiile tale !mami nu le recunosti?
Mama:Miai taiat rochiile?
Yuki: Da mami!Te-ai suparat?Nu conteaza...e frig aici...te voi incalzi! *ii da foc la haine cu o bricheta*
Tata:*zace beat*
Yuki:Ooo tati!!!Iti e frig?Da?Bine te voi incalzi!*ii da foc*
Mama&Tata:*ard*AAAAAAAA!!!!
Yuki:Hihi!***inapoi la realitate***
Cea mintiri!Cei asta ...O poza cu: Sara,Yui,Aimi si desigur eu!Aimi era colega mea de banca inca mi-o aduc aminte...era puţin cam pervi si nebuna dar de treaba!Si de Sony...era timida...ii era frica de caini dar ii mai si placeau....era un ingeras!Nu putea ucide nici macar un gandac din camera!Era buna si zambitoare...
***in clasa***
Sally:Bine clasa asa cum stiti clasa C s-a desfiintat deci 2 fete vor veni la noi in clasa!Una dintre eleve este sora mai mica alui Kino!Sony intra!
Yuki*in gand*Sony...Sony nu se poate!Nu poate fi Sony!!!Sony nu era fata unui criminal!
Sony:*isi ascunde fata dupa ghiozdan*Incantata.. sa... va cunosc!*se aseaza in fata mea*
Yuki:Sony..tu esti?
Sony:Yuki!Ce mai faci!?Miai lipsit!!!
Yuki:Tu ai parinti?
Sony:Da mama si tata s-au despartit cand eram mica...eu am stat cu mama iar sora mea cu tata...mama a murit acum 14 ani intr-un accident...
Yuki:Pricep si ma bucur ca te vad!
Sally:Si deasemea seniorul lui Sony!Aimi intra!Aimi?Ce mai fac Nina si Hoodie ?
Aimi:Mama si tata sunt bine!
Yuki:*Nu pot crede asta prima data Sony iar acum Aimi!Nu pot crede.. daca si asta e Aimi pe care o stiu...ny se poate!
Aimi:HAPPY TO MEET YOU!*Se aseza in spatele Akirei!*
Yuki:Sau se poate!
Aimi:Yuki!!!OMG!CHIAR ESTI YUKI!!!!
I CAN'T BELIVE!!!*ma ia in brate*
Yuki:*Auuu oasele mele!!!
Aimi:Sorry!
***dupa ore***
Kino:Sonyyy!!!
Sony:Kino?
Kino:*o sufoca pe Sony cu imbratisari*
Sony:*se sufoca*
Aimi:Deci Sara... nu mai e...?
Yuki:da....
Aimi:😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
Yuki:*le vede pe Sony si Kino*Sony nu muri!Kino las-o!
************************************
Andre:Asta cred ca e cel mai scurt capitol al meu!Asta e ...e greu sa pui 2 personaje deodata!Sper sa va placa personajele noi!! Multumesc @nicusabina pentru ca te-ai inscris urmatorul capitol il pun mai tarziu ca poze pentru fiecare personaj un capitol cu poze!!
CITEȘTI
Liceul Creepypasta
AcakYuki este o fata "normala" a carui parinti(care o maltratau zilnic) au ars de vii, alaturi de alte 50 de persoane, in fata ochilor ei la varsta de 5 ani.De atunci unchiul ei a avut grija de ea sau cel putin asta credea ea. Singura ei prietena fiind...