Programul poare fi vizionat de persoane cu varste cuprinse intre 9-99.
Genul programului:Who cares!?
Programul conţine scene de violenta fizica si limbaj licenţios!
***opening***
Yuki:*cu mana intinsa*...*plange*
Erik:AKIRA!TREBUIE SA---Yuki?!Ce faci aici?Unde e Akira?
Yuki:*ii ia in brate*Aki...Aki...unchiul ei...vraja...Lucius.... pe moarte....
Erik:*ii vede pe Lucius*LUCIUS!*il duce la cabinet*
***dupa 1 ora***
Slendy:CE?!
Yuki:*inca plangand*E adevarat...
Slendy:VULPEA AIA!
Yuki:Vulpile sunt dragute!
Foxy:Nya!*Asa e stapana*
Slendy:A INTRECUT MASURA!
Yuki:Si dupa a zis:"Vin dupa tine Yuki"
Slendy:*se face rosu*Yuki te rog iesi.
Yuki:*da din cap**iese*
din birou:*AAAAAAA!!!!**spărturi*
Yuki:Ooo...nasol...mai bine nu intru...
Erik:Deci cea zis Slender?
Yuki:Asculta la usa.
Erik:*isi lipeste urechea de usa*Nasol rău de tot!
Yuki:Si ce vom face?
Erik:Nu stiu....
Yuki:Aki...unde esti?
***in locul unde era Akira***
???:Akira!
Akira:Da unchiule?
???:Ce stie Yuki?Despre... sti tu ce.
Akira:Inca prea putine pentru a fi o problemă.
???:Inca?
Akira:Luna viitoare cand face 16 ani va sti tot.
???:Ahahaha....va fi usor dupa...doar daca nu...Akira!
Akira:Ce este unchiule?
???:Puterile ei vor reveni?
Akira:.Sansele sunt foarte mici ii pot reveni doar daca...
???:Daca ce?
Akira:Este transformata in vampir.
???:Nu se poate nu?
Akira:Este posibil.
???:Explica!
Akira:Erik a intervenit.
???:Erik?!Acel Erik?!
Akira:Da...
???:*sparge un perete cu mana*CUM?!
Akira:Eu lam chemat....
???:De ce?!
Akira:Pe atunci tot ce vroiam era sa o protejez pe Yuki...dar acum inteleg ca doar tu Poti fi rege.Iar eu*face o plecaciune*Sunt la comanda ta.
???:Ai dreptate!*ii face semn cu mana*Andree:Randurile urmatoare vor fi +18 deci va recomand sa nu le cititi daca sunteti minori.*Akira distreaza-ma puţin!
Akira:*zambeste*Da unchiule.*isi da jos hainele si se aseaza la el in poala*
???:Hahaha!*in gând**Cea mai folositoare vraja vreodata. Akira...este
foarte priceputa in a ma satisface...in toate aspectele...poate voi folosi vraja asta si pe Yuki...cu cat mai multe curtezane cu atat mai bine.Dar acum sa continuam...va fi...delicios!
***dupa 5 minute***
Andree: oare ce ma apucat de scriu asta...mda hai sa continuam...a stati miam adus aminte ce ma apucat!Inainte sa scriu asta m-am uitat prin manualul de clasa Vii de bio...e oricum hai sa continuam!
Servitor:Stapane a sosit Milady.
Akira:Unchiule*gafaie*doar nu ma inseli nu?
???:Akira...imposibil....dute in camera ta....
Akira:*zambeste*Da unchiule!
???:ADU-O!
Sevitor:Pe Milady?Imediat stapane!
Milady:Stapane.*o plecaciune*
???:Treci la subiect!
Milady:Dar desigur!Exista o rebeliune
???:CE?!
Milady:Exact cum ai auzit.Demoni sau saturat la fel si vampiri.Vor alt conducator.
???:CE?!
Milady:Este adevarat.Nu Poti tine atat vampiri cat si demoni la un loc oricat de puternic ai fi.
???:DUPA CE VOI AVEA PUTERILE LUI YUKI VA FI USOR! VOI DISTRUGE REBELIUNEA!
Milady:Dar dupa?
???:Ce vrei sa zici?
Milady:Vor exista si alte rebeliuni* face o plecaciune*Poate vei scapa de ei...dar!....setea ta de putere e gresita...
mereu vor fi si alti...tu ii produci...tu ii superi...te voi ajuta...dar...nu te poti baza pe mine non-stop...într-o zi... va trebuii sa te descurci singur...KARL fi atent la vorbele mele...si inceteaza cu tiranismul...te rog...
Karl:CREDEAM CA MACAR TU MA VEI INTELEGE!
Milady:Karl...nu mai e nimic intre noi...inca ar fi fost daca... nu ai fi facut asta...uitate la tine!Un tiran afemeiat!(No ideea daca am scris bine cuvantul ala)
Karl:AFARA!ACUM!
Milady:Pa Karl...nu voi mai veni nuti fa griji...*pleaca*
Karl:Servitor!Cheamo pe Akira o sa continuăm ce am inceput!
Servitor:Imediat stapane!
***in camera Akirei***
Servitor:Akira-sama Stapanul va invita sa terminati ce ati inceput!
Akira:Excelent!Voi veni imediat!
Servitor:Ii voi transmite! *pleaca*
Akira:Unchiule...te voi face sa te simti divin in seara asta...tu ma vei iubi pe mine si doar pe mine...
***in camera lui Kark***
Andree:Nu ma judecati ok?Va rog sa nu va suparati...dar unele persoane au zis ca toate cartile de succes trebuie sa contina...stiti voi ce...nu voi descrie ce fac...e ok...hai sa continuam...
Akira:UNCHIULE!!! DA-MI MAI MULT!OOO!UNCHIULE!VREAU MAI MULT!UNCHIULE!
Karl:Akira...*ii mangaie fata*Nu regreta...tu mai pus...
Akira:AAAA!ASTA E FANTASTIC!UNCHIULE!
************************************
Andree:...Un alt capitol...cam...hot..
Daca intelegeti ce vreau sa zic...a da si vraja pe care a pus-o Karl pe Akira nu e controlul minti!E vraja dragostei!Akira acum va face orice ca sa isi satisfaca unchiul...absolut orice...ca si ce a facut in capitolul asta...si prin orice ma refer si la uciderea lui Yuki...Hai pa!Daca mai vreti capitole hot scrieti in comentari!Pa!A da la media este Karl!(E fratele mamei lui Yuki si Akira)
CITEȘTI
Liceul Creepypasta
RandomYuki este o fata "normala" a carui parinti(care o maltratau zilnic) au ars de vii, alaturi de alte 50 de persoane, in fata ochilor ei la varsta de 5 ani.De atunci unchiul ei a avut grija de ea sau cel putin asta credea ea. Singura ei prietena fiind...