2.Sezon 1.Bölüm Fiil : Oranium 1

20 0 0
                                    

2003 Mart 17 Amerikanın Oranium Arayışı

IRAK

Koşmak zorda gelse mecburdum.. Tüm gücümle çantadaki değerli maddeyi korumak için koşuyordum. Birden ayağım takıldı ve yere takla atarak en son yüzüstü yere çakıldım kalkmaya fırsat bulamadan Irak direnişçileri üstüme çullanmıştı. Beni bayıltılar sonrasını hatırlamıyorum ama en son uyandığımda bir sevkiyat helikopteri tarafından taşındığımdı. Doğrulup baktığımda 1 bacağımın koptuğunu gördüm.

2005 Amerikanın Oranium maddesini almanlar tarafından çalınışı

Türkiye- Yunanistan sınırı

Çalıların arasından yavaşça ilerliyordum ileri doğru baktığımızda yunan askerleri aralarında konuşuyordu. Yavaşça susturuculu m4 silahımı çıkarttım iki el sıktığımda ikiside yerdeydi etraf sakindi. Biraz daha ilerlediğimde önüme bir alman tankı olan Leopar çıktı yeni bir nesil tanktı ne RPG nede SG-9 Zırhını delebilirdi. Sırtımda asılı duran LAW anti tank silahını çıkarıp hedefe kilitlendim. Heralde kilitlendiğimi anlamış olmalıki tankın etrafı birde sis oldu hemen sağ tarafa geçtim ama tank ortada yoktu o sırada kafama silah dayandığını fark ettim derin bir nefes alarak arkamı döndüm birde ne göreyim önümde 10 yakın alman askeri var aralarından biri bana elektirik şoku verdi. Acıyla gözümü kapattım. Bir daha açtığımda ise ormanın ortasında buldum kendimi. Hemen sırtımdaki çantada emanetin olup olmadığına baktım yoktu Almanların bu işin peşinde olduğunu bilmiyordum. Sağ tarafındaki silahı çıkardı ve kafasına dayadı suçluluk duygusuyla tetiğe bastı.

2015 Almanya gizli silahı deneyişi
Ve başarılı bir hedef  PARİS

Almanya Berlin Gizli Araştırma Bölümü.

İçeri beyaz şapkalı üstünde kan dolu birisi girdi. Suratından başarısız olduğu tüm ofistekiler tarafından belliydi. Ama hafif bir tebessümle "Yaşasın başardık beyler hadi büyük bir bomba patlatıcaz tüm avrupa kaossa sürüklenicek" sonra dışarı çıkarak mutlu bir tebessümle ileri giderek asansöre bindi ve yukarı doğru çıktı.
O sırada  içeri başka biri geldi ve duvarın tamamlandığını ve rampanında hazır olduğu söyledi oranium hazırlamalarını istedi. 2 saat sonra rampa hazırlanmıştı. Fırlatma işlemi bana bırakılmıştı hızlıca merdivenlerden yukarı çıktım ve kontrol odasına çıktım kırmızı bir düğme vardı yavaşça emin adımlarlar ilerledim ve düğmeye bastın. Aşırı derce bir gürültüden sonra füze havalandı kordinat belliydi
PARİS 'ti füze 30 dakika sonra hedefe ulaşıcaktı.

Sezonun ilk fiil bölümüyle karşınızdayım umarım beğenmişsiznizdir bu arada bölümün sorusu oranium neden almanlar için önemli? Cevabi en kısa zamanda bekliyorum dediğim gibi fiil taş çatlasa  300 kelime olur demiştim keyifli okumalar.

Paris ZombilerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin