Aşağı indiğimizde 6 tane asker vardı. Sessizce çadıra doğru yaklaştım. Islık çalmam ile saldırıya geçtik ateş etmelerine rağmen ilerledim kılıcı çıkardım düğmeye bastım elektirik vermiştim asker kaçmaya başlayınca elimdeki kılıcı fırlattım. Askerin karnını delip geçmişti. Diğerlerini zaten ekip halletmişti. Çadırlara teker teker girdik ama hiçbir şey yoktu. Polly yerdeki kanalazisyon kapağını gösterdi evet mantıklı olabilirdi. Krank kapağı kaldırdı içerisi zifiri karanlıktı. Ama gözlerimiz sayesinde görebiliyorduk. Karanlığın içinde ilerliyorduk. Hiçbir oda kapı ve benzeri şeyler yoktu kanalın sonuna vardığımızda bir kapıya rastgelmiştik. Kapıyı yavaşça araladığımızda içerideki tablo beni çok üzmüştü. Yerde yatan bir sürü asker ve doktor vardı. Ucubeler ise üstlerine çıkmış açık büfe gibi yiyorlardı. İçeri girmek tehlikeliydi o sırada Polly bizi çağırdı hemen sol tarafta bir kapakığı gösterdi. Krank güçlü kollarıyla kaldırdı. İçeri hepimiz sırayla girdik. İçerisi yine karanlıktı burası küçük bir odaydı. Işık yaktığımızda odanın sağında bir kapı vardı Krankın dikkatini köşedeki kamera çekmişti. Kapıyı yine hafifçe araladık içerisi kontrol odasıydı içeri girdiğimiz anda etrafımızı yaklaşık 20 kişi sardı hepsi FBI adamlarıydı. Yavaşça kapıya doğru yöneldik o sırada Polly kılıcı ortadaki adama fırlattı diğerleride bunun üzerine ateş açtılar mermiler işlemiyordu. Ben önüme geleni biçiyordum en son bir kişi kalmıştı korktuğu belliydi üstüne doğru yürüdüm. Silahı bana doğrulttu ama yapabiliceği hiç bir şey yoktu. Tekme atmam ile silahı yere düştü. Yanına yaklaştım ve soru sormaya başladım.
Bana FBI'nın bu iş ile alakasının sadece sayborkları denemesiydi yani biz bir denektik. Böylece amerika saybork ordusu yaparak ülkesini koruyacaktı. Bilgi aldıktan sonra Yansoc'a göz kırptım Yansoc hançeri çıkardı ve hızla fırlattı göğüs kafesinin ortasına gelmişti ağızından kan püskürttükten sonra gözlerini bu hayata yumdu. Etrafta bir sürü monitor vardı yaklaşık 10 tanesi kapalıydı diğer 6 tanesinde ise sayborklar zombilerle savaşıyordu demek burdan kontrol ediliyorlardı.
Bilgilerin hepsini aldıktan sonra bu sayborkların bizden olmadığını öğrendik. Eve geri dönücektik koridora çıktıktan sonra kanal kapağını açarak dışarı çıktık dışarıda 3-4 ucube haricinden bir şey yoktu. Hızlıca çıkarak binaya girdik. Çatıya çıktık Polly telsizden haber verdi helikopter 5 dakika sonra gelicek dedi. Kısa bir bekleyişten sonra helikopter geldi. Helikopterle eyfele vardık. Odada Gainful vardı tüm bilgiyi söyledik. Biraz düşündükten sonra tüm sayborkları avlamamızı istedi ve yeni üssümüzün az önce baskın yaptığımız yerin olduğunu söyledi.Evet arkadaşlar bu bölümünde sonuna geldik. Kısa oldu ama bir ara vericem yani bir süreliğine ASKIDA olucak. Çok özür dilerim yorumlarınızı bekliyorum. 😞😒😢 malum ramazanda var inş ramazandan sonra başliyabiliriz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Paris Zombiler
Sci-fiOh çektim ve kendimi az ilerdeki koltuğa salı verdim elimdeki kılıç yorgunluktan elimden düştü ve ses odada yankılandı elimde kan hafif bir şekilde aşağı doğru süzülmeye başladı başımı tavana kaldırdım ve gözümü yavaşça kapattım ve eyfel kulesinin y...