#4 A jelvények

40 3 7
                                    

"Végül Mark szólalt meg.
- Elnézést tanárnő. Milyen jelvény?"

A tanár a homlokára csapott.
- igaz is. Az elsősök még nem tudják.
Khmm..khmm.. Nos, - kezdett bele mondandójába - az iskolánkban már ősidők óta van egy hagyomány, ez pedig a jelvény rendszer. A jelvények olyan kitüntetések, amelyeket a tanulók gyűjtenek. A jelvények fontosak, ugyanis ezek nélkül teljes jogú mágusok sem lehettek. Minden elemhez különböző jelvényeket kell össze gyűjteni, hogy levizsgázhassatok. Illetve bizonyos jelvények nélkül második évfolyamra sem léphetnek tovább. - eltátottuk a szánkat. - wow - halladszódott mindhármunk szájából a csodálkozó szó. A tanárnő még gyorsan elmagyarázta, hogy a jövöhéten majd a jelvényekről fogunk tanulni elméleti órán, majd elküldött a dolgunkra.

Mikor kiléptünk az irodából egymás nyakába borultunk, és örültünk. Ezek után el búcsúztunk Marctól, és fél mentünk a koliba, ahol az aggódó Abby várt már minket. Mihelyst meglátott a nyakunkba ugrott, és megkért hogy mondjunk el mindent. Gyorsan elhadartuk az egész jelvényesdit, majd csak ennyit hallottunk.
- Wow
- na látod. Mi is ezt mondtuk. - mondta Tiffany.
- wow. Szerencsések vagytok ugye tudjátok? - bólintottunk.
-na, akkor most jobb ha tanulunk. Holnapra megkell tanununk mind a 6 elem mintáját. -mondtam, majd felpanntattam, és leültem az íróasztal hoz tanulni.

Késő este fejeztük be a tanulást, így nem kell mondanom, azonnal bealudtunk.

Reggel korán keltünk. Mind hárman nehezen kászálódtunk ki az ágyból, majd mihelyst felültöztünk leviharzottunk az ebédlőbe, ugyanis tegnap sem voltunk lent vacsorázni, annyira belemerültünk a tanulásban.

Reggeli után elindultunk az elméleti órára, ahol a tanár úr ismét emlékeztetett minket a szombati vizsgára, valamint tovább ecsetelte a mágikus jeleket. Az óra végére, lerohadt a kezem, annyit írtam. Ezek után ebédelni mentünk. Az ebédlőben minimum 3 konyhásnéni jött oda gratulálni, a még meg nem kapott jelvényeinkhez, sőtt az ágyúk még is ölelt. Most van két hatalmas tenyér alakü kajafolt a hátamon. Ez az!

Ezek után pedig, irány a gyakorlati óra!

Ahoy, everybody!
Rég volt rész tudom, azonban még ez a rész így is hamarabb jött ki mint terveztem. Köszönjétek annak, hogy beteg lettem, így a szombatot itthon töltöttem, ezáltal most ez a rész is hamarabb készült el.

Jut eszembe, szeretném a véleményeteket kérni, hogy Abby milyen mágus legyen. Mert már a 6 főszereplőből mindenkinek tudom, hogy mi legyen a mágiája, csak Abbynek nem. Segítenének eldönteni?

Tűz, vagy. Föld?

Вы достигли последнюю опубликованную часть.

⏰ Недавно обновлено: May 29, 2016 ⏰

Добавте эту историю в библиотеку и получите уведомление, когда следующия часть будет доступна!

Mágus AkadémiaМесто, где живут истории. Откройте их для себя