~ mágia óra után~
Miután vége lett a röpke 3 óra hosszú tanórának, fel mentünk a koliszobába.
Három ágyas szobákban vagyunk beosztva. Én Tiffanyval, és egy másik lánnyal, - Abbyvel - lakok egy szobában.
Mikor felértünk, Abby nem volt sehol, így hát ketten ültünk le az íróasztalainkhoz a mágia történelmet tanulni.
Szép lassan telt az idő, amikor egyszer
Csak nyílt az ajtó, és Abby rontott be rajta. Össze néztünk, majd kérdően pillantottunk a szőkésbarna szeplős lányra.
- mit tanultok? Fordult hozzánk, mire hozzá vágtam a töri könyvet. A könyv elszállt mellette, majd leesett a földre. Síri csönd támadt, majd mindhármunkból egyszerre tört ki a nevetés. Abby felvette a könyvet a földről, és belelapozott. Sóhajtott.
- ezt mind meg kell tanulunk?
- holnapra csak az utólsó két fejezet lett feladva. Viszont ne feledd hogy szombaton lesz a vizsga! - visszakértem a könyvemet, és folytattam a tanulást. Abby is leült tanulni, majd egy olyan jó két óra múlva, mikor már harmadszorra mondtuk fel egymásnak az anyagot, az órára néztünk, és megállapítottuk, hogy húsz perccel lekéstük az ebéd kezdetét, így csak a büfében mentünk egy-egy szendvicsért. Én sonkásat vettem, míg Tif és Abby pedig csak egy sima szalámisat.Miután megtettük az "ebédünket" eléndultunk a gyakorlati órárórára,
Ami most volt elöszőr, ugyanis az elmúlt két hétben, a beilleszkedés, valamint a mágia töri megtanulása volt, így csak ma kezdünk el gyakorolni varázsolni.Mikor oda értünk, már mind a 15 osztálytársunk ott volt az udvaron, csak mi hárman késtünk el. Mikor a tanár meglátott minket gyorsan beküldött az öltözőbe, hogy vegyük fel az "edző" ruhánkat, majd elment, hogy újra átszámolja a létszámot.
Az edző ruha egy fekete, testhez simuló , rugalmas, de mégis erős anyagú nadrág, egy, a csapatok színéhez illő, szintén testhez simulós póló. - Az a három ember volt egy csapatban, akik egy szobában laktak. A mi színünk a zöld volt. - valamint két, szintén zöld csukló merevítő , annak érdekében, hogy a pálca használatához szükséges csukló mozdulatokat könnyebben tudjuk elvégezni.
Ezután elkezdődött az óra.
A tanárnő, elmagyarázta, hogy a mai első órán még nem tanulunk semmit, csak figyelnünk kell, azokra a varázslatok rá amiket ő csinál, és próbáljunk még jegyzetelni. ( bár senki nem hozott ceruzát meg füzetet, de a normálisabbak lejegyezték a telefonba, a többi idióta pedig telefonba jegyzés helyett csak imitálta, és közben beszélgetett a haverokkal. Mondhatom szépen vagyunk)
A tanár mutatott sok fajta varázslatot mind a hat elemből, mondván hogy majd a hét végére, ( most hétfő van) ki kell választanunk, hogy melyiket elemet szeretnénk tovább tanulni.
Az óra végeztével visszamentem a koliba, és át néztem a telefonomba leírt varázslatokat, hogy ha esetleg szükségem lenne rájuk, a holnapi órán ne szenvedjen hiányt a tudásból.
A nap többi részét Tiffany-val töltöttem.
Konichiwa Minna!
Sziasztok srácok!Itt az új rész, sokat kellett rá várni, és egyenlőre a címnek sincs értelme, de ez a fejezet a következő részben folytatódni fog, csak már régen volt hogy kiraktam a prológust, és minél hamarabb ki akartam rakni!
Köszi hogy olvassátok! ^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mágus Akadémia
FantastikGondoltad volna, hogy a mágia nem csak mese? Hogy létezik, és hogy nem is kevesen használják? Nem? Hát Sarah sem. Kövesd Saraht utazásai során, hogy betekinthess a mágia világába.