#2 A repülő tehenek esete (2.rész)

77 8 2
                                    

Reggel korán ébredtem. Egy gyors reggeli fürdés, utána lerobogtam a tanterembe. Szerencsémre egyedül voltam, így gyorsan felírtam egy krétával a táblára, hogy:

A tanár egy lúzer.

Aláírás: Aki előszőr ért be.

Ezután gyorsan kisettenkedtem a teremből, - szerencsémre senki sem vett észre. ( bár ki az aki reggel hatkor a folyosókon szokott sétálgatni? Mármint rajtam kívűl) - visszatértem a koliba, be feküdtem az ágyába, és aludtam egészen fél nyolcig. Mikor felkeltem már sem Abby, sem Tiffany nem volt a szobában, én gyorsan beágyaztam, felkaptam a cuccaimat, és lerohantak a tanteremben, mert késésben voltam.

Én értembe utóljára az órára, és azt vettem észre, hogy a tanár ordibál az osztállyal. Mikor meglátott intett hogy takarodjak a helyemre, majd miután jól kiordibálta magát, - természetesen eredmény nélkül mert nem lett meg a tettes :P - elkezdte az órát. Megkaptuk a figyelmeztetést, miszerint folyamatosan gyakoroljuk a törit, mert szombaton a felmérés kemény lesz - mert hát ő állítja össze, és most nem kicsit dühös ránk. Köszönjétek szerényszemélyemnek! :D - a mai nap elkezdtük tanulni az elemekről, hogy melyiket mi jellemzi, hogy milyen típusú varázslatok vannak, stb.

Esküszöm, mire vége lett az órának a kezemet rohadásig leírtam. (Ne kérdezzétek hogy az milyen. Én se tudom. De biztos nagyon fájhat. Szerk.)

Ezek után az ebédre csak nagy nehezen tudtam bevonszolni magamat, és enni is csak a jobb kezemmel tudtam enni, mert a bal még mindig rettenetesen fájt a fásli ellenére is. Na igen. A tanárok jól értenek ahhoz hogyan kell valakit megszivatni.

Ezek után, - meg egy hasraesés után a lépcsőn - felértünk a koliba, és neki láttunk az elemek tanulmányozásához, valamint a jelük rajzolásának megtanulásához, mert szinte biztos voltam benne, hogy szükségünk lesz rá a gyakorlati órán.

Eljött a gyakorlati óra. A tanárnő egy hatalmas üveg tetejű kertbe vitt minket. A kert tele volt tehenekkel. Repülő tehenekkel. Érted? REPÜLŐ TEHENEKKEL!!

Minden csapat kapott egy-egy tehenet, amin a tegnap tanult varázslatok az kellett gyakorolni. Minden jól is ment, egészen addig, ameddig a rózsaszín csapat, - tudjátok, az a tipikus: 3 grácia. - élnem cseszte a varázs igét, és az egyik tehén megvadult.

A megvadult tehén kétszer akkorára nőtt, valamint a szarvaiból villámok lövelltek ki, amik ha eltalálták valakit, az gombává változott. Érted? GOMBÁVÁ!! Az egész kert úgy nézett ki, mint apraja falva. Mindenhol gombák. A lila csapat..., a rózsaszín csapat..., a sárga csapat... A piros csapat...A tanárnő... Egyedül a mi, csapatunknak, valamint a kék csapatnak sikerült elbújnia egy-egy fa, vagy szikla mögé. Én egy hatalmas kő mögé bújtam, míg Abby felmászott egy fára, Tiffany pedig egy nagyon gomba tömeg mögé bújt.

Hallottam, ahogy forognak a fogaskerek az agyamban.

Gondolkozz! Gondolkozz! Milyen varázslatokat mutatott tegnap a tanárnő? Hasznos varázslat... hasznos varázslat... Megvan!

Előkaptam a pálcámat, majd gyorsan felálltam a szikla mögül, és futni kezdtem egyenesen Tiffany búvó helye felé.
- van egy tervem!

- 2 perc múlva -

Megadtam a jelet, majd kibújtam a búvóhelyemről, és futásnak eredtem a tehén felé. Előkaptam a varázs pálcámat, majd elduruzsoltam a varázsigét, "Marc Em Park" majd megálltam , és a tehén felé mutattam a pálcát tartó kezemmel. A tehén alatt egy lila mágikus kör jelent meg, majd a tehén hirtelen megfagyott. "Ez az! Sikerült a megkötés!" A túl oldalról Tif kezdett felém futni, majd ő is elduruzsolt egy varázsigét, és elkezdte megtisztítani a tehenet. A Tehén felé eső részén egy aranyszínű mágikus kör jelent meg, majd láttam, ahogy a tehén egyre kisebb lesz. Azonban nem elég gyorsan csökkent a mérete, a megkötés ideje viszont kezdett lejárni. Ekkor a kék csapat egyik tagját, - azt hiszem Marc-nak hívják. - láttam meg, ahogy félénk fut, majd megéll, és ő is elkezd duruzsolni egy varázsigét. A felé eső részen szintén megjelent egy aranyszínű mágikus kör, és a tehén mérete rohamosan csökkenni kezdett. Míg végül visszatért eredeti alakjában. A gombák vissza változtak, én is Tiffany pedig Marchoz rohantunk, hogy megköszönjük a segítséget. - Azt hiszem már tudom melyiket elemet fogom használni - ..

Mágus AkadémiaDonde viven las historias. Descúbrelo ahora