Orele s-au terminat am iesit din clasa impreuma cu Andreea ea este foarte fericita cu Harry si asta ma bucura.Este o fata incredibila ai merita sa fie iubita.M-am hotarat sa il sun pe Niall asa mi-a zis.Trebuie sa o i-au pe jos,asta mai imi trebuia telefonul s-a descaecat baga-mi-as ,de ce mie mi se intampla tot.Am simtit la nasul meu ceva tare era o carpa,am lesinat doar asta mai stiu...
Zach si baietii
I-am pus o carpa iubitei lui Niall este asa de frumoasa...nu am crezut ca este asa frumoasa acum inteleg de ce Niall o iubeste asa mult.I-o fi tras-o?Nu cred!
-Baieti acum ce facem?intreaba Sam.
-Acum o ducem la noia acasa in pivnita,dar mai intai ii dam patru pahare de droguri!zic eu cu un zambet malefic.
-Patru tu ai inebunit o sa o omoram?
-Nu dar asa nu is va amintii nimic!
-Bine dar de unde droguri nu mai avem le-ai dat aseara pshiopatei aleia!zice Sam ironic.
-Am in pivnita ii dam Marijuana!
-Pai mai avem si altele?
-Am avut!zic eu malefic.
-Al dracu prost!zice unul dintre baieti in soapta.
-Ce au zis?
-Nimic!
Fata s-a trezit am obligat-o sa ia cele patru pahare si a mai cerut iar eu i-am ami dat inca unul,periculoasa fata.Imediat a cazut lata pe jos am lipit-o de perete si am sarutat-o salbatic.Planul meu era sa o omor dar acum o vreau vreau sa i-o trag si sa o omor are un corp asa de minunat.Fundul ala asa de sexy ,aripioarele alea,cu totul minunata.Am lasat-o acolo si am plecar sa imi fac un dus.
Niall
Am sunat-o pe Lidia toata seara nu a raspuns si nici medanele nu le-a vazut,daca a patit ceva sau este suparata pe mine.
-Baieti veniti putin aici!
-Ok!zic toti.
Ne-am pus pe canapea,Zayn a aprins o tigara.
-Baieti am sunat-o toata seara pe Lidia si i-am dat nesahe si nu raspunde daca a patit ceva trebuie sa i gasim!
-Pai si ce facem?
-Am eu un prieten care se ocupa cu disparitii are un calculator cu care conecteaza telefonul ei,daca vreti!zice Harry.
-Da cun il chiama?
-Logan,il sun?
-Ce mai astepti?
-Acum ma duc sa imi i-au telefonul!
Harry :conversatie prin telefon
-Alo Logan ce faci frate?
-Bine Harry ce s-a intamplat?
-Niall si-a facut o iubita si nu ij raspunde si nici acasa la ea nu este,ne poti ajuta sa dam de ea?
-Da frate...stai ce Niall si-a favut iubita ooooo!
-Da ok te astept in seara asta la cinci!
-Bine frate !
-Am vorbit cu Logan a zis ca ne ajuta!
-Mersi frate!
-Ma duc sa o sun pe Andreea!
-Ok sa in aduci in seara asta aici da!
-Da!zuc eu razand.
-Buna puiul meu mic!
-Ce faci?
-Bins vi pe la mine sau vin eu?
-Vin eu!
-Bine puiul meu,te iubesc si eu!
Andreea
M-am imracat cu o pereche de pantaloni scurti si un tricou scurt este asa de cald azi.Am batut la usa,a deschis Zayn.
-Buna sys ce faci?
-Bine tu?
-Stau cu Cosmina !
-A venit si ea?
-Da este aici de aseara!
-Lidia nu este aici?
-Ohh Lidia nu!
-Ce s-a intamplat cu prietena mea?intreb eu nervoasa.
-Este ....
CITEȘTI
Iubirea Vietii!
RomanceEste ziua de 15 mai,ora 12:00,eu ma aflam in camera mea acultam ONE DIRECTION,sunt o fana inraita.Mereu mi-am dorit sa ii intalnesc si sa ii cunosc pe fiecare in parte,dar stiu ca astea sunt doar vise.Iubesc trupa asta,si data s-ar destrama,cred ca...