Dupa ce ne-am batut cu pernele,le-am intrebat daca vor sa mearga la pizza am pofta de suc si sa mananc,bineanteles ca ele au acceptat m-am imbracat intr-o pereche de blugi albi si un tricou roz,mi-am luat adidasii nike roz cu alb,Cosmina s-a imbracat intr-o fusta scurta rosie si un tricou alb,iar Andreea intr-o pereche de blugi roz si un tricou alb cu o pereche de balerini galbeni.Am iesit din casa si ne indreptam spre pizzerie pe drum e-am intalnit cu Zayn si Harry,of....doamne daca vine Zayn mananca toata pizza.
-Hey fetelor,ce faceti in oras?
-Am iesit la o pizza vreti sa veniti?
-Da!zice Zayn de parca l-am rugat sa o vada pe primarul Texasului!
-Pai hai,tu nu vi Harry?sper sa nu vina........
-Vin!of...good asta mai imi trebuia.
- Si stititi ceva de Niall?intreb eu rusinata si las capul in jos.
-Darga sa sti ca te iubeste mult,mereu imi spune cum sa faca sa te cucereasca iar dar tu il refuzi,si el stie ca si tu il iubesti s-a si batut cu seful nostru pentru tine,iarta-l nu a stut ce a facut sufera zi si noapte,zi si sapramana,de cand l-ai parasit zice ca nu mai are rost sa traiasca,trebuie sa faci ceva iubirea voastra este mare si poate depasii si ce mai mare distanta pentru ca doua suflete menite sa fie unul langa altul!zice Harry are dreptate si nu l-am mai auzit vorbind asa niciodata.
-Poftim s-a batut pentru mine?
-Da dar asta este ultima parte,Lidia el te iubeste ce nu intelegi?
-Inteleg dar ce vrei sa fac?
-Sa te duci la el si sa te impaci cu el asta vreau nu mai putem canta nu mai putem iesi cu el pentru ca ne molipseste!
-Bine am sa incerc,dar pot sa il sun?
-Da!
Convorbire telefonica:
-Alo Niall sunt eu Lidia!
-Ce ai patit ceva?
-Da!
-Ce il omor pe cel care te-a ranit!
-Am patit ca nu esti langa mine,Niall vreau sa ne impacam vreau sa fim ca inainte,nu vreau sa fim asa ca doi necunoscuti,vreau sa mergem impreuna in club sa dansam sa bem pana ne ia cu targa sa strigam odata hei,vreau sa fi in fiecare moment al vieii mele langa mine,vreau sa fi cu mine,te vreu pe tine!
-Lidia si eu te iubesc si te vreau inapoi la mine ar nu tu ai fost cea care s-a despartit de mine ,te vreau din momentul in care ai venit la concert,ma uit in ochii tai si imi vad incet viitorul,o iubire ca a noastra nu se vede niciodata,te-am iubit te iubesc si te voi iubii mereu asta imi spune inima asta imi recta gandul meu,ce am ajuns sa simt cu tine nu am mai simtit cu nici o fata,nu exista o impacare mai dulce ca la noi i chiar daca anii se scurg repede eu te voi iubii mereu!
-Niall hai intr-o ora la terasa dn parc,vom povestii acolo totul!
-Bine iubito!
-Hey copii eu tebuie sa plec!
-Ai vorbit cu Niall?ma intreaba Harry.
-Da ne intalnim intr-o ora la terasa din parc,va rog nu ii spuneti ca vam spus,vreau sa fie secret,il vreau si va rog nu ma asteptati acasa s-ar putea sa ajung tarziu!le zic feelor
-Bine dar ai grija, sa nu il ranesti!
-Nu Cosmina il iubesc nu vreau sa il ranesc,pa va iubesc!
-Si noi!zic toti in cor.
Ajung acasa imi fac un dus si imi aleg hainele o rochie alba scurta o perecge de pantofi cu tog vezi,dntr-o data imi aud telefnul sunand era Niall.
-Da?
-Hai mai bine la piscina si vorbim acolo da?
-Bine dar de ce nu mai mergem la terasa?
-Pai acolo sunt fanii si paparatii si nu vreau sa le dau informatii!
-Bine,dar nu stiu daca pot ajunge la fix!
-De ce?
-Pai ese cam departe piscina de mine si masina mea a ramas fara benzina!
-Vrei sa vin sa te i-au eu?
-Daca vrei tu poti!
-Sigur in 5 minute sunt acolo!
-Bine!
M aimbrac si imi indrept parul imi dau cu putin machaj,si imi dau cu parfumul pe care il prefera Niall.Se aude o masina este Niall cobor incui usa,Niall iese din masina si imi deschide portiera.
-Esti foarte frumoasa!
-Mersi si tu!
-De ce iti este rusine am mai fost impreuna intr-o masina?intreaba Niall
-Petru ca tea-am dezamagit si pentru ca m-am despartit de tine ca proasta am regretat mereu !
-Iubito mi-a trecut dar mi-ar tracea si mai mult daca am fi iar impreuna!
-Asta voiam s iti spu is eu dar iti zic cand ajungem la piscina!
-Bine!
Am ajuns la piscin nu prea era lume decat trei baieti cu doua fete si lat grup de prieteni,ne asezam la o masa si n uitam pe meniul de comandare.
-Buna ziua cu ce va servesc?intreaba chielnerita
-Buna ziua vrem si noi doua stgle de suc prigat si o prajtura tiramisu!
-Vine imediat comanda dumneavoastra!
-Multumim!
-Deci ce voiai sa imi spui?
-PAI.......
Gata s cu capitolul asta,sper sa va placa ma straduies foarte mult si dau foarte mult suflet sa imi iasa o poveste minunata,in curand va venii vacanta si voi posta 3-4 capitole pe zi,va multumesc ca imi cititi cartea!Va iubesc gogosicilor!
CITEȘTI
Iubirea Vietii!
RomanceEste ziua de 15 mai,ora 12:00,eu ma aflam in camera mea acultam ONE DIRECTION,sunt o fana inraita.Mereu mi-am dorit sa ii intalnesc si sa ii cunosc pe fiecare in parte,dar stiu ca astea sunt doar vise.Iubesc trupa asta,si data s-ar destrama,cred ca...