Niall
-Harry poti vorbii cu Andreea sa afli daca Lidia ma mai iubeste?
-Da,dar nu stiu daca te mai iubeste!
-Ba ma mai iubeste trebuie sa ma iubeasca!
-Bine sa vad ce pot face !
Ma bucur ca Harry a acceptat sa vorbeasca cu Andreea,iar incepe scoala,nu vreau!
Lidia
Nu vreau la scoala vreau sa stau in pat sa dorm si sa plang.Ma duc la baie ma spal pe fata si pe dinti si apoi ma imbrac in negru.Imi i-au geanta neagra si plec,nu mai tineam cont ca eu stau in casa cu cei cinci si prietenele mele.Ajusa in fata scolii imi fac curaj si intru.Pe hol erau multi baieti imbracati in negru taiati pe maini de parca ar fi emo.
-De ce sunteti toti imbracati in negru!tipe u la ei,dar nimic.De ce?intreb eu iar.Ba viermi buni de nimic imi spuneti de ce sunteti asa sau va omor,voi alege!
-Pentru ca iubirea dintre tine zi Niall a disparut,iar noi ne-am imbracat in dolui,bine?
-Da!
-Dar ea de ce nu este imbracata in negru?
-Vrei sa sti,curva mica?
-Cum mi-ai zis?
-Ce nu este adevarat eu nu sunt asa pentru ca eu sunt cu Niall si mi-a zis ca tu erai doar o curva care se juca cu toti baietii!
-Nu este adevarat,ca tine si Niall!
-Vrei sa iti arat poze?
Marra fata cea rea si geloasa pe mine si Niall,mi-a ibtins un plic cu poze in care ea se saruta cu Niall al meu,este si una cu ea in pat.
-Scarba dracului ce iesti te omor!zic si sar pe ea.
-Ohh....curva mica ce esti!zice si imi da cu pumnii in fata,dar eu nu ma las si ii dau mai multi pumni.
-Scarb-o daca te mai iei de mube sau de Niall te bag in mormant fara ati sapa groapa!
-Prostituata dracului!
Ii dau la pumni de o las lesinata pe hol,dar in secunda doi apar cei cinci,iar Harry vine si ma da de pe ea.
-Ce faci Harry lasa-ma sa o bat o merita de cand am venit aici,jur ca o bag in mormant,scarba dracului!
-Gata iubito,linisteste-te nu metiti sa te bati sa iti strici fata aia frumoasa!
-Lasa-ma ia mana de pe mine,dupa ce ai pus-o le aia !
-Despre ce vorbesti?
-Nu te face ca nu sti!
-Ce sa nu stiu?
-Pozele astea iti va explica totul!ii intind eu plicul.
-Iubito astea sunt de doi ani de cand am fost cu ea!
-Nu imi pasa tot un idiot ramai!
-Esti cumva geloasa?
-Eu nici macar nu mai sunt cu tine!
-Dar ma mai iubesti stiu asta se vede in ochii tai si sa sti ca eu inca te iubesc!
-Da bravo eu trebuie sa plec!
Aveam asa de mare nevoie sa omor pe cineva.
-Hey papusa vrei putin sange?zice un strain care bea ceva rosu.
-What lasa-ma dracu de psihopat!
-Ce este papusa eu te rog daca vrei sa i-ei si tu o gura de sange!
-Sange?
-Da gusta!
-Ok!?avea un gust oribil dar dulce.
-Este sange de om!
-Poftim de om esti nebun!
-Nu,dar este bun nu?
-Sa zicem mai vreau!zic si vad ca pofta de omorat s-a dus.
CITEȘTI
Iubirea Vietii!
RomanceEste ziua de 15 mai,ora 12:00,eu ma aflam in camera mea acultam ONE DIRECTION,sunt o fana inraita.Mereu mi-am dorit sa ii intalnesc si sa ii cunosc pe fiecare in parte,dar stiu ca astea sunt doar vise.Iubesc trupa asta,si data s-ar destrama,cred ca...