Capitolul 15

18 2 3
                                    

-Este...
-Unde este!
-Nu ranspunde la telefon,nu esre acasa la voi nici la Mal,are si telefonul inchis!
-Nenorocitule trebuia sa ai grija de ea!zice si vine spre mine cu pumnii.
-Gata iubire o vom gasii pana atunci hai la mine in camera!intervine Harry.
-Bine iubire dar nu uita daca te vad iar iti mut capul unde iti sunt picioarele!
-Hai agresiv-o!zice Harry.
Andreea
Am urcat in camera lui Harry,nu stiu are un miros asa de placut camera lui si el.Il vreau in pat,il vreau pentru totdeauna,il vreau in casa mea in casa lui.Gata!Nu fi asa tu esti altfel tie nu iti sta mintea la prostii ci la scoala,of doamne ce mint!zice vocea din interiorul meu.Dar chiar il vreau.Simt doua maini mari pe coapsele mele care ma arunca in pat era puiul meu, iubirea mea, regele meu.Si-a dat tricoul jos si dupa isi deschide cureaua dandu-si pantalonii aia stramti si negri in care arata asa de sexy .Imi da tricoul jos dar ju normal ,rupandu-l pantalonii mei si ai lui lenjetia mea intima era pe jos in toata camera.Simt cum intra usor in mine si iese,il iubesc ma face sa ma simt la la 19 ani( pe care nu ii am).La un momentdat imi spune sa ma ridic si sa ma asaz pe biroul sau asa am facut,mi-a desfacut picioarele in mine intrand cu doua degete,fack you este i senzatie pe care nu am mai simtit-o nicioadata.Sciate ambele degete din mine,pe unul il baga in gura sa,yac...scarbos cum poate asa ceva.
-Mm....esti asa de dulce iubirea mea!zice ca un copil de 3 ani care acum a aflat ce este aia o acadea.Pofim,gusta-te ai un gust incredibil!pe degetul sau se afla ceva alb si unsuros.
-Ce este asta?intreb eu scarbita.
-Secretie si tu!zice cu un zambet pervers.Si cum esti?
-Acra!
-Nu fi asa cu propia ta persoana!
-Are un gust amarui si in acelasi timp sarat dar dulce!
-Vezi te iubesc !zice si ma arunca iar in pat.
Dupa o noapte de amor m-am trezit la 4 dimineata imi amintisem de Lidia cum puteam sa uit de ea.
-Niall......!
-Ce vrei !
-Ai gasit-o?
-Nu....!zice si lasa privirea in jos se vedea pe fata lui ca ii pare rau.
-Pai si?
-Trebuia ca in seara trecuta sa vina un prieten de'al lui Harry dar nu a venit!zice si urca in camera lui Harry.Nenorocitule ai zis ca vine baiatul ala dar nu a venit!zice si ij da plpuma de pe el.Ce dracu de ce esti dezbracat,nu spune-mi ca nu ai facu-o!
-Ce dracu faci aici!
-Al dracu prost du-te in mormant cu mata si cu tactu,ai zis ca vine ala dar m-ai mintit cum ai putut sa ma minti sti ca o iubesc mult pe Lidia si vreau sa o vad vie nu moarta in patul meu cu un copil pe care il vreau si ea dar daca este moarta!
-Cum poti sa vorbesti asa de dora mea,are dabia 17 ani si tu ai de gand sa o faci si sa ai si un copil cu ea?
-Ce dracu sora visezi,esti in lumea ta Harry nu ai decat o sora si aia e Gemma nu Lidia nu seamana cu tine un prost da bubui!
-Gata baieti incetafi si tu nu ii mai zi asa iubitului meu!
-Se pare ca iti pasa mai mult de un amarat de baiat pe care l-ai cunoscut de curand in locul prietenei tale care acum poate fi moarta cu care ti-ai petrecut copilaria!
-Imi pasa de amandoi si nu imi zici de cine imi pasa mie!zic eu nervoasa .Si cum a ajuns prietena mea Lidia sora ta?intreb eu curioasa.
-Pai totul a inceput cand eram mic,casa in care locuiam a ars iar parintii mei au plecat in Ohio lasandu-ma pe mine singur cu sora mea mai mica Lidia,eu eram mic aveam 10 ani iar ea un anisor nu eram in stare sa am grija de ea asa ca am sunat-o pe matusa din Romania si a zis ca o poate tine la ea,cand a venit aici la concert ai zis tu Lidia si mi-am adus ami te de sora mea si are cateva trasaturi pe care le avea si de cand este mica!
-Si ea stie?
-Nu dad vreau sa afle intr-un fel cat mai placut!

Atat si cu acest capitol sper sa va placa....!Vreau sa va aduc la cunostinta cateva carti super pe care ar trebuii sa le cititi si voi acestea sunt ale doua prietene:Minciuni de VodaAndreea
si Suflete pereche 3 deElenaRuxi306 .Va iubesc fetelor!!❤👄💋







Iubirea Vietii!Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum