--3--

36 0 0
                                    

 Eve gelince direk uyudum.Uyandığımda saat gecenin 2'siydi.Sanem koltukta uyuyakalmıştı.Uykumu almıştım.Uyuyamıyordum.Tanrımm.Daha okula gitmemize çok vardı.Ses de yapamazdım.Çok sıkılmıştım.Yemek yedim.Sonra yatağıma döndüm.Takla attım resmen.Gerçekten uyuyamıyordum.Sonra aklıma doğumgünüm geldi.Ve ardından Rüzgar..Ukala ve uyuz ya.Bütün kızları kendine çekti ve beni evine çağırıyor.Bu nasıl bir yüzsüzlüktür ya.Neyse sonra uykuya dalmışım.Sanem dürterek uyandırdı beni.''Sanem kalktım işte tamam'' ''Hadi Irmak geç kalıyoruz'' ''Tamam çatlama Sanem kalkıyorum''Gerçekten de geç kalıyorduk.Bir şeyler yedik ve çıktık yola.Asansörde Rüzgar Bey ile karşılaştık.Off sıkıcı sohbetler..''Günaydın Sanem ve Irmak'' ''Hıhı günaydın Rüzgar'' Rüzgar'a bu tarzlı konuşmam dikkatini çekti.''Irmak bana neden sinirlendin ki şimdi ?'' '' Yoo ne sinirlenmesi sadece ters tarafından kalktın dimi Irmak''diyerek Sanem dürttü beni.Ya sanane ya Sanem.O da Rüzgar ondan hoşlansın diye balkondan atlar.''Hıhı Kusura bakma Rüzgar''Neyse aramızdaki ilişki umrumda değildi.Okula geldik.Neyseki Rüzgar yan sınıftaymış.Ondan kurtulmanın mutluluğunu yaşıyordum.Öğretmen bir şeyler geveleyip duruyordu.Bende iyice sıkılmıştım.Yapacak bir şey de yoktu ki.Sonra teneffüs oldu.Bir baktım Rüzgar yine burda.Ya bu çocuğun işi gücübizim sınıfa gelmek.Değiştirelim o zaman.Bizim salak kızlar yine etrafında toplandı.Rüzgar bana bakıyordu.Hemen gözümü çevirdim ordan.Ne bakacam ona.Baktım daha fazla toplanmışlar sıkıntı bastı beni.Rüzgar'ı hafifçe iterek çıktım sınıftan.Sanem sınıftaydı.5 dakika sonra o da geldi.''Irmak sana ne oluyor ya?'' ''Ne olmuş Sanem?'' ''Dünden beri Rüzgar'a afra tafra.Sen gidince arkandan baktı.Çocuk hep sana bakıyor.Sen daha dün demedin mi bu çocuk tatlı diye?'' ''Olabilir Sanem.Evet demiştim tatlı diye.Ama şimdi demiyorum.Dün doğumgünüme geldi.Herkes onun yanına gitti.Bütün kızlar.Bu adam da cilve yapıyor gibiydi onlara.Canımı sıktı.Bir de gelmiş evimize gelir misin diyor!'' '' Oo bir kıskanma görüyorum.Yoksa sen..'' ''Hayır Sanem HAYIR.Bir daha öyle bir laf etme.Çünkü öyle bir şey yok.Ve OLMAYACAK'' Herhalde çok sesli konuşmuşumki herkes duydu.Ama son cümleyi.Duysalarda umrumda değil.Zaten canım burnumda...

Yorumlarınızı bekliyorum :)

--Aşkın Ne Zaman Geleceğini Bilemezsin--Where stories live. Discover now