Gerçekten şaşıp kalmıştım.Bunu hiç beklemiyordum.Başka bir sokaktaydık.Beni duvara yapıştırdı.Ve bunları söyledi.Sustum.''Oldu mu gerizekalı şapşal'' dedi.
''Oldu hayvan''dedim
Ama gerçekten anlamamıştım.O kadar tatlıydı ki gözlerinde kaldım.Yoksa bende mi aşık oluyordum.
Gerçekten kötü bir durumdaydım.Ne diyeceğimi bilemiyordum.''Anladın mı neden öyle olduğunu?İlk önce seni kendimden uzaklaştırmaya çalıştım.Olmadı.Yani yapamadım.Bu kadar erken olmasına bende çok şaşırdım.
Ama sen neden hiç anlamadın Irmak ? ''
''Aslında anladım gibi oldu Rüzgar.Yani ilk görüşümüz de ilk bana dedin görüşürüz diye.Belki Sanem'in ismini hatırlamamıştır diye boş geçtim.Ama doğumgünümde her kıza cilve yapıyordun.Sonrada bana göz kırpıyordun.Çok sinirlendim''
Gülümseyerek bana baktı.''Cilve yapmıyordum.Orada geçen konuşmayı bilmiyordun.Evet doğru herkes yanıma geldi.Ama ben ''Durun kızlar burda Irmak'ın doğumgünü bana bakmanız saçma.Şunu da söyliyim benim kalbim dolu.'' dedikten sonra sana baktım.
Devam etti.''Ee Irmak.Benimle çıkar mısın ?''
İşte bu çok sert olmuştu.Daha ne diyeceğimi bilmiyorum.Bir de ya hayır ya da evet mi diyeceğim.
''Bak Rüzgar çok tatlısın,çok yakışıklısın.Ama bildiğin gibi daha birbirimizi tanımıyoruz...'' ''Hayır asıl sen beni tanımıyorsun.Senin en sevdiğin renk koyu pembe.Saçlarını havalı yapmayı seviyorsun.Romantik çıkma veya evlenme tekliflerine bayılıyorsun.Yemek seçiyorsun.En sevdiğin yemek mantı.Atatürk senin idolün.Boş zamanlarında odana çekilmeyi ve arkadaşlarınla film izlemeye bayılıyrosun.Ve seni seven biriyle çıkmak istiyorsun.Çok güzelsin.Ama bunu kimseye göstermiyorsun.Tamam mavi gözlü veya sarışın olmayabilirsin.Ama sana 2 kere taktik verirsem okulun en güzeli olursun.
''
Oha gerçekten de her şeyi biliyordu.
''Rüzgar sen bunları nerden öğrendin ? ''
''Sana baktım Irmak.Her şeyini belli ediyordun.Tamam istersen çıkmayalım.Ama bize bir şans ver kendimi tanıtıyım.Ne olur tanımıyorum diye biz sanki hiç konuşmamışız gibi olmayalım.''
''Şeyy tamam ''
''Ne oldu?''
''Seninle çıkarım.Ama bana kendini anlatman lazım ''
''Şey tamam tabiki.Çok mutlu oldum.''
''İnan bende.''
Ama ne olacak bilmiyorum.Bir anda evet dedim.İnşallah sonu kötü olmaz...
Lütfen Yorum Yapın.Devam edip etmeyeceğimi belirliyeceğim :)