--4--

20 0 0
                                    

 Eve gelince odama çekilmiştim.Beni neden anlamıyorlardı.Onu sevmiyordum.Sonra odamın kapısı çalındı.Gelen Sanem'di.''Şimdi nasılsın sinir küpü?'' ''Özür dilerim Sanem.Birden patladım işte.Bilirsin bazen nerde patlayacağımı bilemiyorum.Çok sinirlenmiştim.Seni kırdıysam özür dilerim.'' ''Yok canım.Ben sana alışrım.Anladım seni.Bende üstüne çok mu gittim ?'' ''Hayır her insan gibi sordun.O durumda başka hangi sonuca çıkardıki.Ama dediğim gibi SEVMİYORUM.'' ''Tamam tamam anladık.Neyse hadi gel bir kahve içelim.'' Derken kapı çaldı.Gelen Rüzgar idi.''Irmak bir dakika konuşabilir miyiz ? '' ''Rüzgar ne olur kahve içicem çok başım ağrıyor.'' ''O zaman bize geliyorsunuz.'' Artık kaçış yoktu.''Tamam geliyoruz.''Ve Sanem'i alıp evlerine gittik.Evlerinin dekarasyonu süperdi.Düzenlilerdi.Değişik.Sonra kapı çaldı.Biz kahve içiyorduk.Sonra Mert geldi.Rampa kumral saçlı,mavi gözlü beyaz tenli ve çok tatlıydı.''Pardon kızlar tanışma fırsatımız olmamıştı.Ben Mert.Hukuk okuyorum.Ya siz ? '' Daha önce böyle tatlı hukuk okuyan bir çocuk görmemiştim.''Ben Irmak.Psikoloji okuyorum.Bu da arkadaşım Sanem.O da psikoloji okuyor.'' Sanem yine kendinden geçmişti.''Memnun oldum Irmak ve Sanem.Ben bir üstümü değişip geliyim.Sende gelsene Rüzgar'' ''Tamam Mert.Siz burada bekleyin kızlar'' ''Sanem çok tatlılar ama ben sevmem onları.'' '' Kızım ikiside olur mu ya süper ikili.Rüzgar ve Mert.Sanem ile Irmak.'' ''Aman beni karıştırma yeter.'' ''Of be kızım sende.''

-- 1 Hafta Sonra--

  Her ikisiyle de çok yakındık.Beraber sinemaya ve barlara gidip eğleniyorduk.Ama arkadaştık.Hatta film günleri artık dört kişi için olmuştu.Ama son zamanlarda Rüzgar beni deli ediyordu.Gelen gidene cilve.Töbe töbe insan bir durur arkadaş.Okul çıkışında Rüzgar yanıma geldi.''Neden böyle yapıyorsun Irmak.Artık yeter.Yoruldum.'' ''Neyden yoruldun ya.Herkese cilve yapmaktan mı ?'' ''Hayır peşinden koşmaktan.Yoruldum Irmak.İlk görüşümden beri seni sevdim ben.İlk önce belki bir iki gündür dedim.Olmadı.Daha yeniyiz tamam ama.Hiç mi farketmedin?'' ''Rüzgar dediğinden hiçbir şey anlamıyorum.'' ''Irmak senin sinirlenişini,gülüşünü,kıskanmanı..'' ''Bir kere ben seni kıskanmadım.'' ''Irmak seni SEVİYORUM.''Ulu Tanrım nasıl farketmedim.Şoktaydım...

--Aşkın Ne Zaman Geleceğini Bilemezsin--Where stories live. Discover now