1.1.

3K 100 11
                                    

▶ Medison Argent ◀

Visada svajojau turėti savo nuosavą namą, vyrą, vaikus.. Bet svajonės ir lieka svajonėmis..
Mano gyvenimas yra labai pavojingas. Mūsų šeima visuomėnėje yra puikiai žinoma.. Per tėvą mokslus baigiau greičiau, vien dėl papirkinėjimų.. Su mama nesutariu jau nuo dešimties metų, kai aš ją užtikau su kitu, svetainėje, kai tėvas tuo tarpu buvo išvažiavęs į darbo pokalbį.. Ar pasakiau tėčiui? Vis dėl to ne.. Nenorėjau jo skaudinti..
Tėvas turi Los andžele ir visame Atlante bei Las Vegase viešbučių verslą, todėl dažnai būna pavojingų konkurentų. Pagal visus turėčiau būti gera ir pavyzdinga mergina, bet viduje aš visai kitokia.
- Medison, tave kviečia Kevinas. ,- Tarė į kambarį įlėkęs Edward. Linktelėjau ir nusekiau į savo " vaikino " Kambarį. Pradariusi duris, pro jas greitai išlėkė susivėlusi kambarinė, kas aiškiai rodė, jog Kevinas neleidžia laiko veltui..
- Ko nori? ,- Greitai uždariusi duris, susidėjau rankas ant krutinės.
- tavo tėvas pasamdė tau naują apsauginį. ,- Šaltai tarė.
- Ir kodėl man tai turėtu rūpėti? ,- Sarkastiškai paklausiau.
- O gi todėl brangutę, kad jis lidės tave kekviename žingsnyje, po to kai tave sekė tas Kolinsų vaikelis.. ,- Šyptelėjo.
- Nori pasakyti, kad jis seks mane net iki tualeto? ,- Nusijuokiau isteriškai. Kevinas tik kvailai nusišypsojo.
- Man šito gana. ,- Burbtelėjau ir apsisukusi išėjau iš kambario. Kevinas visuomenėje turi vaidinti mano vaikinu, bet namie jis visiškai kitoks.. iš pažiūros linksmas ir mielas vaikinas, bet tikrasis jo veidas bjaurus. Atsidususi grįžau į savo kambarį. Krūptelėjau pamačiusi blondiną.
- Ką čia darai?! Turi būti už durų! ,- Nesusivaldžiusi pradėjau rėkti. Blondinas tik kreivai nusišypsojo.
- Aš tave saugau, tai neburbėk. Negaliu nuo tavęs atsitraukti nei per 10 metrų. ,- Šaltai tarė. Na puiku.. Šis subingalvis tikrai mane turės prižiūrėti. Mano galvoje viskas tiesiog maišėsi. Arba mano tėvas išprotėjo arba jis tiesiog juokauja. Suprunkščiau ir nieko nelaukusi pradėjau eiti tėčio kabineto link kur jis dažniausiai ten tvarko savus popierius. Nė nepasibeldusi įlėkiau į kabinetą,kaip vėsulas.
- Ką visa tai reiškia? Man nereikia kažkokios auklės! ,- Nieko nelaukusi užsipuoliau tėvą.
- Po to kai Derekas Kolinsas bandė tave pagrobti, aš negaliu paleisti tavęs taip paprastai. Tiesiog gyvenk kaip gyvenai ir nekreipk dėmesio į Niall. ,- Ramiai tarė. Rimtai? Nekreipti dėmesio kai tas subingalvis žiūrės kaip valgau ir kaip miegu? Na jau ne!
- Patikėk manimi, jis pats greitai norės išeiti iš šio darbo. ,- Pergalingai išsišiepiau. Tėvas tik nusišypsojo kvaila šypsena ir žiūrėjo į man už nugaros. Nusekiau tėčio žvilgsnį ir iš kart susitikau su žydromis akimis.
- Dėja Medison. ,- Šyptelėjo Niall.
Nieko nelaukusi atsistojau ir nulėkiau į savo kambarį... Ne jau gi reikės šį subingalvį pakęsti visus metus?

♥♡Yeah, boring. This is really a short part. See you soon bbes♥♡

Bodyguard 《LT》Where stories live. Discover now