◀Medison▲Argent▶
Avarija turėjo tikrai nedidelių pasekmių. Keli nubrozdinimai ir praskelta galva. Ryte Gabriela sumanė nukirpti mano plaukus, tai teko važiuoti ir į kirpyklą. Teko atsiklausyti ir Gabrielos, ir Dereko moralą. Vis dar jaučiau Niall lūpas Ant savūjų.. Ar tikrai jis tai padarė? Jis pabučiavo mane kai yra susižadėjęs su Heilę? Kvailys.. Tikras kvailys. Nesupratau ir tokio Dereko elgesio, visą dieną jis elgėsi lyg... Brolis?... Ne.. Tai neįmanoma.. Net mano vidus pradėjo juoktis iš mano minčių. Nesupratau savęs.. Vieną akimirką noriu būti su Niall, bet kitą nė negaliu pažvelgti į jį.
Sedėjau svetainėje ir laukiau kol visi susirinks.
- Hey. ,- Išgirdau linksmą vaikinų balsą. Šyptelėjau ir patogiai įsitaisiau.
- Radome to šmikio vietą, todėl veiksime rytoj. ,- Viską išdėstė Niall, vis neatitraukdamas akių nuo manęs.
- Kaip tai rytoj? Nėra laiko! ,- Supykau.
- Pirma tau reikia pailsėti. ,- Įsiterpė Derekas. Pavarčiusi akis, atsistojau ir pajudėjau savo kambario link..
- Ei, Med. ,- Staiga pajutau šiltas rankas ant savo liemens. Atsisukau į blondiną.
- Renkis, kai kur užsuksime ir neigiamo atsakymo nepriemu. ,- Vaikino balsas užbūrė mano mano kūną, bet greitai atsipeikėjau.
- Arba kas? ,- Šyptelėjau.
- Arba ištempsiu tave per prievartą. ,-Nusišypsojo ir apsisukęs dingo.. Gyliai atsidususi,patraukiau kambarin. Apsirengiau žydrą iki kelių suknelę ir išėjau iš kambario. Tik pasiekusi laukines duris, pasigailėjau pajutusi šiltas jo rankas ant savo liemens..
- Jei nori, kad aš važiuočiau kartu, neliesk manęs. ,- Tariau neužtikrintai.. Niall greitai atlipo nuo manęs ir atidaręs laukines duris, pirmą įleido mane. Džentelmenas mat.. Nieko nelaukusi praėjau pro blondiną ir įsėdau į jo range rover mašiną. Niall taip pat neatsiliko nuo manęs. Net nesupratau kodėl pasitikėjau šiuo avinu, bet laukiau kol atvažiuosime į vietą.
- Mačiau, kad visą dieną nieko nevalgiai. ,- Šyptelėjo žydraakis.
- Nesvarbu ar valgiau, ar ne. ,- Sumurmėjau.. Mano nuotaika iš karto dingo prisiminus, jog Niall turi sužadėtinę..
- Patikėk, kai ten nuvažiuosi tikrai tavo nuotaika pagerės. ,- Šyptelėjo. Ar gali būti? Ar gali būti, jog aš įsimylėjau Niall Horan?
YOU ARE READING
Bodyguard 《LT》
Fanfiction" Buvau pametęs galvą jau tada kai pirmą kartą pamačiau tave nuotraukoje.. Tai buvo ne tik darbas, tai buvo kažkas daugiau.. " - N.H. " Iš pradžių nekenčiau tavęs, bet netikėtai pamilau iki beprotystės... " - M.A. 3 Sezonai.