Tik išgirdusi Hanso balsą, per mano kūną nuėjo milijonas nemalonių šiurpuliukų. Nutaikiau ginklą į duris pro kurias ateis Hansas. Nekantraudama laukiau jo. Tik pamačiusi, kad durys po truputį atsidaro, atsipalaidavau ir pasidaviau savo tikslui - nužudyti Hansą.
- Medison.. Ką čia darai? ,- Jo iš siaubo perkreiptas veidas man teikė malonumą. Kvailai nusišypsojau ir nutaikiau ginklą į vaikiną.- Uždaryk duris ir sėsk, turime pasikalbėti. ,- Nusišypsojau ir ginklu pamojau, kad atsisėstų į odinį krėslą. Hansas greitai pakėlė rankas ir kojomis uždaręs duris, lėtai atsisėdo į vietą. Staiga mane suglumino jo elgesys. Jis šypsojosi, o tai man kėlė nerimą.
- Mieloji, ką nori iš manęs sužinoti? ,- Nusišypsojo. Suraukiau antakius.- Tu bandei mane nužudyti ir manai, kad tai visiškai normalu? Ko šypsaisi?! ,- Užrėkiau. Mane nervino tai, kad jis nenustojo šypsotis, nors ir laikiau prieš jį ginklą.
- Ar nebūtų sąžininga, jei nužudyčiau tave? Juk nužudei mano brolį. Neslėpsiu. Pamilau tave Medison. Būčiau nužudęs tave tą pačią akimirką kai pamačiau tave, bet... Manyje kovoja dvi būtybės. Viena nekenčia tavęs, o kita - trokšta tavęs ir myli tave. Dėja kai pabėgai su Niall. Ta būtybė kuri mylėjo tave - mirė. Todėl ko aš noriu yra tavo mirties. Noriu matyti kaip tu kenti ir prašai manęs pasigailėti.. ,- Sušnypštė. Iš tiesų tai mane tikrai baugino, bet mano ryžtas buvo didesnis už baimę.- Tu esi kvailys jei manai, jog atsikratysi manimi. ,- Sušnypščiau lyg gyvatė.
- Kodėl manai aš pasamdžiau Niall? Aš žinojau, kad tu jį myli, todėl norėjau matyti kaip tu kenti, bet tu sušiktai praleidai naktį su juo! Esi tikra kekšė. ,- Tarė ir išsitraukęs ginklą nutaikė į mane.
- Kokia tu kvaila, jog atėjai čia viena. ,- Nusijuokė savo šlykščiu juoku..
- Viena? Kodėl manai, kad aš viena? ,- Nusišypsojau, bet viduje tiesiog drebėjau iš baimės, jog daugiau nebepamatysiu Lilės ir Niall veido.. Iš tiesų aš stipriai melavau, nes aš čia stoviu sušiktai viena ir niekas tikrai neateis man į pagalbą. Akimirkai Hanso akyse pamačiau išgąstį, bet kiek vėliau jo veide atsirado pašaipi šypsenėlė.
- Ach tikrai? Norėčiau pamatyti ką dar atsivedei čia. Kvailė, tikra kvailė. ,- Nusijuokė ir atlenkė saugiklį. Gyliai įkvėpiau ir stengiausi nusiraminti ir apsimesti, jog nė trupučio nebijau to šunsnukio.- Koks tavo paskutinis noras brangutę? Būtinai perduosiu tai Niall ir Lilei kai būsiu nutaikęs ginklą į juos. ,- Plačiai nusišypsojo savo šlykščia šypsena.
Akimirkai tikrai galvojau, jog apsiverksiu iš laimės kai pamačiau Niall už Hanso nugaros. Mano vyras buvo nusitaikęs į Hansą.
- Hmm. Paskutinis noras? Noriu jog tu degtum pragare šunsnuki! ,- Surėkiau ir staiga kambaryje suskambo grėsmingas ir garsus šūvis pranešantis, jog kažkuris iš mūsų kambaryje pašautas...
YOU ARE READING
Bodyguard 《LT》
Fanfiction" Buvau pametęs galvą jau tada kai pirmą kartą pamačiau tave nuotraukoje.. Tai buvo ne tik darbas, tai buvo kažkas daugiau.. " - N.H. " Iš pradžių nekenčiau tavęs, bet netikėtai pamilau iki beprotystės... " - M.A. 3 Sezonai.