Visgi atėjo ta nelemta diena, kai turėsiu grįžti į Orleaną.. už triejų dienų Dereko ir Gabrielos vestuvės.. kad ir kaip nenorejau ten važiuoti, bet Niall mane privertė... vėl tie patys žmonės, vėl tie patys namai.. ahh..Jau dabar gailiuosi, jog sutikau su Niall.
Atidariau medines duris kurios truputi girgždėjo.
- Viskas gerai? ,- Išgirdusi Niall balsą, šiek tiek aprimau ir linktelėjau.. Bus sunku matyti Dereką, kai sužinojau,jog jis mano brolis..
- Medison, labas ! ,- Pasigirdo Dereko balsas. Staiga jau atsidūriau vaikino glėbyje. Nesupratau jo gesto. Toks jausmas, jog jis neslėpė to, kad jis mano brolis.. Atsidusau.. Kai tik vaikinas atsitraukė nuo manęs, pasijutau kvailai..
- Klausyk, žinau, kad nenori ... ,- Pradėjo Derekas, bet aš greitai jį pertraukiau.
- Nieko nesakyk.. viska tik dar labiau apsunkinsi. ,- Sumurmėjau ir paėmusi Niall ranką, praėjau pro brolį..
- Medison!! Grįžai kaip tik ant mergvakario! ,- Nusijuokė Gabriela. Niall tvirčiau suspaudė mano ranką, kas mane labiau privertė nusišypsoti..
- Mergvakaris? Rimtai? ,- Nusijuokiau..
- Na taip.. Na žinai.. alkoholis, vaikinų striptizas, karšti vaikinukai.. ,- Pradėjo svajingai ji kalbėti kol nesulaukė rūstaus Dereko ir Niall žvilgsnių.
- Tik nereikia, šiandien per bernvakarį jūs irgi gerai pašėlsit. ,- Nusijuokė mergina. Kilstelėjusį antakį, pažvelgiau į Niall, kuris pasimetęs šyptelėjo.. Juk tai vienas vakaras.. jis nieko nepakeis..
- Na gerai.. atsibučiuokit ir Med eisime ruoštis. ,- nusijuokė Gabriela ir nusivedė Dereką į miegamajį, o ji tikrai nesnaudžia..
- Tai sakai vaikinų striptizas? ,- Nusijuokė Niall. Pavarčiau akis.
- Mhm įdomu kuri šiąnakt taps Niall Horan auka. ,- Šyptelėjau, nors ta mintis nė iš tolo neatrodė linksma.
- Oh Medison. Yra tik viena mergina su kuria norėčiau gultis į lovą ir tai esi tu.. ,- Tarė ir apkabino mane. Atsidususi priglaudžiau galvą prie blondino krūtinės..
- Nekantrauju pažiūrėti į karštus vaikinus kurie staipysis prieš mane. ,- Specialiai tariau, jog jį paerzinčiau. Niall greitai atsitraukė nuo manęs.
- Nori pasakyti aš ne karštas? ,- Tarė ir nusiėmė savo marškinėlius. Prikandau lūpą, kadangi vaikino kūnas atrodė nuostabiai.
- Ne. Tu nuostabus. ,- Tariau ir priėjusi prie vaikino, pakštelėjau jam į skruostą..
- Medison! ,- Pašaukė Gabriela.
- Gerai pasilinksmink. ,- Tarė blondinas, o aš mirktelėjusi išėjau į Gabrielos kambarį... Na.. Laukia linksma naktis...Mabye boring, mabye no. Gero skaitymo! :)
YOU ARE READING
Bodyguard 《LT》
Fanfiction" Buvau pametęs galvą jau tada kai pirmą kartą pamačiau tave nuotraukoje.. Tai buvo ne tik darbas, tai buvo kažkas daugiau.. " - N.H. " Iš pradžių nekenčiau tavęs, bet netikėtai pamilau iki beprotystės... " - M.A. 3 Sezonai.