☆☆TANITIM☆☆

57 5 4
                                    

DEFNE KAYA

18 yaşında. İstanbul'a okul için taşındı. Annesi ve babası yaşıyor. Hatta annesinin anneannesi bile yaşıyor, soyları pek çabuk tükenmez yani. Sesi çok güzel olduğu için güzel sanatlara gidiyor. Dizileri kaçırmayan, müzik dinlemeden veya söylemeden bir iş yapmayan ve çok güzel taklit yapan bir kız diyebiliriz kısaca...

POYRAZ IŞIK

23 yaşında. Geçtiğimiz sene mimarlıktan mezun oldu. Melek adında çok sevdiği bir sevgilisi var. Öğrenciyken mafyada olan genç, Melekle tanıştıktan sonra bıraktı. Dünyanın sayılı zenginlerinden biri olan ailesi olmasına karşın, kendi şirketini kendisi kurmak ve yönetmek istiyor. Babasının holdingi var ancak Poyraz orada çalışmak istemiyor. Kısaca zengin ama gururlu diyebiliriz...

MELEK ŞEKERCİ

22 yaşında. Çizimi iyi olduğu için güzel sanatlarda okuyor.(Defne'yle aynı okulda)Poyraz'ın babasının holdinglerinde ortak olan Mehmet Bey (Melek'in babası) Poyrazla olan ilişkilerini uygun görmüyor. Ancak ikisi birbirini çok sevdiği için ayrılmıyorlar. Melek, sesi azıcık hoş olan, dürüstlükten vazgeçmeyen poyraza çok aşık olan tatlı kızımız. Sarışınlığıyla ilgiyi toplayan ancak kimseye yüz vermeyen civcivimiz. Yani güzel ve namuslu...

ATEŞ SOYDAN

23 yaşında. Defne'yle mahalleden çok yakın arkadaşlardı. Ama Ateş Defne'ye arkadaş gözüyle bakmıyor. Ancak tabii Defne'den bunu saklıyor. Ailesi bir trafik kazasında öldü. Diğer akrabaları ise Antalyada. Defne İzmir'den okul için İstanbul'a taşınma kararı alınca, İzmirde kimsesi olmadığı için o da Defne'yle birlikte bilet aldı. Yani kıza sırıl sıklam aşık...

DAMLA ÖZYILDIZ

18 yaşında. Defne'nin biricik kankası. Defneyi bırakmak istemediği için onunla birlikte gelen Damla, Ateş'e plotonik aşık. Bunu sadece Defne'ye söyledi, tabii Defne de çaktırmadan aralarını yapmakla meşgul...

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

NOT: Benim için vote veya yorum önemli değil. Hiçbir zamanda "eğer 100 vote gelirse yeni bölüm gelir" diye bişey de demiyeceğim. İstediğiniz bölüme yorum yaparsınız, istemediğinize yapmazsınız. Bu size kalmış bişey. Benim tek istediğim hikayemi seven okuyucum olsun, o bana yeter. ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

Son olarak bu hikayenin baş karakterleri sizce kim?

Melek- Poyraz mı?

Defne- Ateş mi?

Defne- Poyraz mı?

Yoksa

Melek- Ateş mi?

Belki de baçka bir karakterdir?

Tahmin et, yaz ve sonucu bekle. Eğer doğruysa hikayeme bir karakter ekleme şansı kazan 👍👍👍.

YALANCI AŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin