@MishaMaria18

188 28 26
                                    

Lauraaaa. Nu-mi vine să cred ce răspunsuri am primit... Tipa e foarte, foarte, foarte de treabă și super simpatică.

1. Care sunt prăjiturile tale preferate?

Savarina, profiterolul şi Negresa. (Pur şi simplu le ador).

2. Ciocolată albă sau neagră?

Neagră

3. Care este cel mai prost obicei al tău?

Cred că cel mai prost obicei al meu e acela de a-mi roade unghiile când sunt stresată sau plictisită.

4. Care este numărul tău norocos?

Din nefericire, nu am un număr norocos.

5. Ce animal de companie ai?

O cățeluşă foarte jucăuşă (şi geloasă).

6. Crezi în lucruri paranormale?

Nu, categoric NU! Poate dacă o să văd o fantomă sau un vampir care va face cunoştință cu mine aş crede. (Un mare POATE).

7. Ce genuri de filme îți plac?

Ador dramele romantice şi filmele pentru adolescenți.

8. Care este autorul tău preferat /autoarea ta preferată?

John Green e unul din autorii mei preferați. Pe wattpad, am o grămadă de persoane pe care le apreciez datorită lucrărilor lor. (Şi tu te numeri printre ele).

9. Ce cărţi îți plac de pe Wattpad?

Îmi plac foarte multe cărți. Îmi e foarte greu să aleg, dar o să mă străduiesc.

●Alegere vinovată volumul 1, 2 şi volumul 3: Poveste fără sfârşit;
●Psiholoaga
●Oraşul Umbrelor Altfel de îngeri
●American Love şi volumul 2: Tipic Love
●El şi Ea
●Nepotrivire de caracter
●Spionaj şi alte belele
●Nu-mi fura primul sărut
●Luna
●Destin
●Loved You First
●Băiatul cel nou
●Băiatul din vecini
●Pot să trăiesc şi fără tine
Astea sunt printre sutele de cărți care îmi plac. Mai sunt foarte multe. Cred că până mâine aş termina de înşirat :):):):)

10. Ce îmi dai în schimbul unei prăjituri?

O îmbrățişare, un pupic dulce şi ți-aş oferi o bucată din prăjitura mea.

11. Vrei să întrebi pe cineva ceva? Întreabă, poate îți va răspunde într-un comentariu.

Da, aş avea o întrebare pentru tine. Ce prăjituri mănânci de îți vin aşa idei bune? Mai întâi Psiholoaga, iar acum asta? Vreau şi eu să ştiuuuuu!!!

***8. Voiam să șterg ce ai scris în paranteză.

9. Psiholoaga? Șoc. Șoc. Șoc. Mă simt flatată... Și habar nu am ce să spun...

10. Ce generoasă ești.

11. Pfff. Îmi vine să râd aici. Nu mănânc o prăjitură anume, dar tiramisu e preferata mea. "Doare tare când n-ai caramele-n buzunare." Asta e vorba mea.***

***

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Întrebări pentru prăjiturile Wattpad-uluiWhere stories live. Discover now