Bau! Am o dublă surpriză pentru voi. Muhahahaha! Întrebăăăăăăărrrriiiiii nooooooiiii. V-ați prins? Oh, trebuia să spun asta la sfârșit ca să nu stric surpriza. (Fac o mică paranteză. Mulțumesc mult știi tu cine pentru că m-ai ajutat cu întrebările). A doua surpriză eeeeeee Stephanie! Ea e acel gem dulce-acrișor. Îți omoară inima prin intermediul personajelor sale, însă ea e mai dulce decât dulcele dulcelui.
1. Ce înseamnă prăjitura pentru tine? Definește prăjitura.
O definiție? Ei bine... prăjitura este acel ceva de care știu că nu ar trebui să mă ating, dar nu mă pot abține.
2. Cu ce aromă îți place înghețata?
Cu fructe de pădure, ciocolată belgiană și bubble gum.
3. Care a fost cea mai frumoasă experiență trăită de tine?
Am multe experiențe frumoase și mi-e greu să aleg. Dar încerc să găsesc câte ceva frumos în orice lucru.
4. Ai vreun talent deosebit?
Sunt cea mai amețită persoană pe care o cunosc. Mă împiedic, sparg lucruri, etc. Se pune?
5. Cel mai paranormal lucru pe care l-ai văzut a fost...?
Nu-mi vine nimic în minte momentan.
6. Care este cartea ta preferată?
Nu cred că pot alege o singură carte. Dacă îmi place o carte mult, tind să cred că e cartea mea preferată. Până la următoarea.
7. Care este filmul/serialul tău preferat?
Nu prea mă uit la filme. Și serial... Sons of Anarchy.
8. Ce nu-ți place la Wattpad?
Ce nu-mi place la Wattpad? Hmm... Îmi place Wattpad-ul. Iubesc Wattpad-ul și am întâlnit aici oameni minunați pe care nu i-aș fi putut întâlni altfel. Pe de altă parte, nu îmi place faptul că există persoane cu aere de superioritate. Nu-mi plac utilizatorii care îi hărțuiesc pe alții. Nu îmi place că sunt atât de multe povești bune, nedescoperite, din cauză că topurile sunt pline de... Ei bine, cred că știi și tu ce e acolo. Aș mai putea să spun vreo câteva lucruri care nu îmi plac, dar prefer să nu mă gândesc prea mult la ele.
9. De ce îți este frică?
Mi-e frică să nu pierd oamenii pe care îi iubesc.
10. Ce îmi dai în schimbul unei prăjituri?
O dedicație.
11. Cu ce impresie ai rămas despre mine?
Cred că ești o persoană minunată, o prietenă de încredere și, poate ar fi trebuit să spun asta prima dată, cu siguranță adori prăjiturile.
***
4. Se pune absolut orice răspuns.10. (Răspuns de formă) Aww. Știi prea bine că nu e musai, dar dacă tu insiști, fie.
(În sinea mea) Aaaaaaaaaaaaaaa. Dedicație. Iei, iei, ooo, ooo, bum, bum, bum, ieiiiiiiiiii! Daaaaa! Paco e al meu. Ooo.11. Ce dulce ești. Roșesc. Doamne! Mulțumesc! Și tu ești o persoană minunată.
***
YOU ARE READING
Întrebări pentru prăjiturile Wattpad-ului
De TodoVoi pune câteva întrebări persoanelor de pe Wattpad. Celor cărora le citesc cărțile și-mi plac, celor care îmi par drăguți, celor cu care vorbesc sau pur și simplu îmi place descrierea lor. ❤ ***************** NU VREAU NIMIC LA SCHIMB! Fac asta...