@xthanas

169 23 17
                                    

Și eu am rămas șocată când a acceptat. A... Nu știu dacă să-i spun numele, dar mnah, tipa e super de treabă, folosește pastă de dinți Colgate, dacă vă interesează. Tipa e sexy rău, o știu din surse proprii (nu spun mai multe).

1. Care sunt prăjiturile tale preferate?

Cele de casă, cu fructe sau fără, cu multă frișcă. De la cofetării nu prea mănânc pentru că sunt atât de dulci încât mi se face rău instantaneu.

2. Ciocolată albă sau neagră?

Oricât m-aș minți că cea albă e preferata mea, tot la ciocolata neagră cu arahide mă întorc.

3. Care este cel mai prost obicei al tău?

Fac mereu lucrurile pe jumătate. Scriu pe jumătate, desenez pe jumătate, editez pe jumătate, nici nu mănânc tot din farfurie. Sper că nu o să mă mărit pe jumătate.

4. Care este numărul tău norocos?

Nu cred că am unul. Nu am ținut cont de așa ceva, nu știu nici în ce dată suntem astăzi, viața mea nu se învârte în jurul numerelor.

5. Ce animal de companie ai?

Am un motan rusesc pe nume Ivan.

6. Crezi în lucruri paranormale?

Da.

7. Ce genuri de filme îți plac?

Îmi plac filmele de acțiune, comediile, dramele și unele chestii siropoase - cele care au un plot mai bun decât cel al unui film porno.

8. Care este autorul tău preferat /autoarea ta preferată?

Ăă... ă. Nu am decât o combinație ciudată. Iubesc stilul lui George R.R. Martin de a spune o poveste complexă din multe puncte de vedere, narațiunea lui Stephen King, umorul lui George Moise și cel al lui Andy Weir, felul în care Haruki Murakami își conturează personajele, cuplurile adorabile ale lui Jane Austen, protagonista imperfectă a lui Charlaine Harris și... nu știu. Aștept să adaug și alți autori. Sunt plictisitoare, nu?

9. Ce cărţi îți plac de pe Wattpad?

Sinceră să fiu, nu prea citesc de pe Wattpad. Ca să nu-mi sară oamenii în cap, voi dezvolta puțin. Nu o fac nu pentru că nu am ce, există o mulțiiime de povești foarte interesante pe care aș vrea să le încep, dar cum am zis undeva mai sus, fac lucrurile pe jumătate. Îmi pierd interesul extrem de repede, indiferent de complexitatea și originalitatea acestor lucrări. Am lăsat baltă o mulțime de cărți tipărite pe care - să zicem - le iubeam la început și nu mă puteam dezlipi de ele, dar undeva la mijlocul drumului le-am lăsat jos și nu le-am mai citit niciodată până la final (coughcoughjocurilefoameișimultealtele). Nu-mi permit să fac asemenea chestii și pe site pentru că aici pot să interacționez direct cu autorul și știu cât de greu este să scrii, să corectezi, să postezi. N-aș vrea să încep lucrarea cuiva și să o las baltă la un moment dat, mai ales dacă scriitorul îmi este prieten. Nu aș mai avea tupeul să-i vorbesc pentru că de multe ori se interpretează greșit. O să creadă că nu mi-a plăcut sau... cine știe?
În orice caz, am câteva povești listate, unele terminate, altele neîncepute, dar nu pot să spun că am una preferată. (Puteam să zic asta de la început, dar meh.)

10. Ce îmi dai în schimbul unei prăjituri?

Doi lei.

11. Vrei să întrebi pe cineva ceva? Întreabă, poate îți va răspunde într-un comentariu.

Vreau să întreb toate persoanele care au pierdut trei minute din viață citind aceste lucruri de care nici măcar nu le pasă: considerați că poveștile de pe Wattpad pot înlocui cărțile din bibliotecă? Am văzut multe persoane care spun că nu au fost niciodată interesate de citit până să găsească aplicația. Să înțeleg din asta că nu au citit niciodată o carte propriu-zisă? Sunt două întrebări. Ups.

***
3. Cum ar fi asta? Cică să te măriți pe jumătate! Doamne!

8. Nu, nu ești. Ești chiar amuzantă.

9. Da, puteai scrie asta de la început, dar e mai ok așa.

10. În sfârșit îmi dă și mie cineva bani. Primeam îmbrățişări și pupici de la toată lumea, dar bani nu. Sunt ei doi lei, dar merge să-mi cumpăr ceva cu ei. Mulțumesc.

11. Mie chiar îmi pasă. Așa, acum sa răspund la întrebări.
Nu, nu cred că aceste cărți de pe wattpad pot înlocui cărțile din bibliotecă, însă sunt unele cărți de pe wattpad care ar merita să ajungă în biblioteci.
Aici, prezentă. Serios vorbind, nu am fost interesată de citit până să găsesc aplicația, însă aplicația am găsit-o dându-mi seama că nu am o carte pe care să o citesc.

P. S. Sunt cele mai lungi răspunsuri de până acum. O_O

***

***

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Întrebări pentru prăjiturile Wattpad-uluiWhere stories live. Discover now