@CatalinaBogdan

140 27 24
                                    

Cătălina e o dulceață care are presărat zahăr deasupra, iar zahărul zaharat e zaharat de dulce. E prea dulce? Noooo.

1. Care sunt prăjiturile tale preferate?

Nu am o prăjitură preferată, da trebuie să recunosc am devenit dependentă de "Double Cake".

2. Ciocolată albă sau neagră?

Ciocolata alba e preferata mea dar mai des mănânc ciocolată neagră.

3. Care este cel mai prost obicei al tău?

Cel mai prost obicei hmmm... mă enervez prea repede uneori chiar și când nu am un motiv destul de bun.

4. Care este numărul tău norocos?

Numărul meu preferat e 5 dar sa ști că cifra 3 la mine e cu noroc. :))

5. Ce animal de companie ai?

Am 3 căței pe care îi iubesc. Bella (care a crescut o dată cu mine) Tedi si Timi.

6. Crezi în lucruri paranormale?

Da sunt fascinată de lucrurile paranormale. Ador să mă uit la filme cu fantome si mai și citesc asemenea cărți.

7. Ce genuri de filme îți plac?

Îmi plac toate genurile de filme. Și drame si dragoste, SF, acțiune. Nu contează atâta timp cât atrage povestea. Chiar nu sunt pretențioasă.

8. Care este autorul tău preferat /autoarea ta preferată?

Autoarea mea preferată e Sandra Brown, pur si simplu ador stilul ei de a scrie, are un mod atât de incitant și palpitant iar scenele sunt atât e bine descrise încât mă transpun imediat în cartile ei.

9. Ce cărţi îți plac de pe Wattpad?

În primul rând toate cărțile lui Paper_smile , "Sacrificiu suprem" de MishaMaria18, cartea ta "Psiholoaga", "Spionaj si alte belele" de PatyLoveBooks, "Light and dark" I si II de georgianapetcu902 , "Șah între inger si diavol" de DianaStroe6, "Încatusata vs. descatusat" de Nieves_Joy, "American Love" de Ella_CuteGirl, Rogue de DumitrescuMarilena, "Bad Girl" de Andreea6262 etc, că vă plictisesc la cât de multe cărți bune am găsit aici.

10. Ce îmi dai în schimbul unei prăjituri?

Primești o îmbrățișare? Pentru că vreau să ți-o ofer cu drag.

11. Vrei să întrebi pe cineva ceva? Întreabă, poate îți va răspunde într-un comentariu.

Aș vrea să o întreb pe Paper_smile ceva. Draga mea, când o sa revii cu o carte delicioasă?

***10. Daa. Ne dăm întâlnire și ne îmbrățișăm strâns.***

***

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Întrebări pentru prăjiturile Wattpad-uluiWhere stories live. Discover now