O zi echilibrata

78 12 6
                                    

~Ruby pov.~
M-am trezit si mi-am făcut rutina de dimineața. Am mers in camera la Alice, ca sa o trezesc. Nu era acolo. M-am speriat foarte tare. Am coborât in Bucătărie, iar mami era acolo.
          -Unde e Alice??
         -E la spital. Ii face un control.
          -M-am speriat!! Nu știam unde e.
          -Stai liniștita ca este bine!! A zis doctorul ca ne suna când termina.
         -Bine. Dar azi nu merg la școala?? Am uitat cu totul de ea!!
          -Ruby, azi e sâmbăta!!
         -Aha!! Am uitat!
   ***
  -Alo!! Buna ziua!!
-Buna ziua!! Sunt Doctorul. Este bine,dar i-am găsit altceva la inima. Se pare ca are un fel de boala, la care atunci când se enervează ii bate inima foarte încet si poate muri.
-Putem face ceva??
-Exista un tratament. Dacă nu merge cu acesta trebuie operata sau nu avem ce face. Nu are ce sa se întâmple cât timp nu se enervează.
-Am înțeles. Vin acum sa o iau si sa ii cumpăr tratamentul.
-Va aștept!
-Mulțumesc. La revedere!!
-La revedere!!
***
     -Ruby, Vino aici!!
     -Ce s-a întâmplat??
     -Alice are o problema cu inima. Va trebui sa imi aduci aminte sa ii dau tratamentul!!
      -Sigur. Doar e cea mai buna prietena a mea.
      -Mulțumesc. Mâine ma duc sa depun actele de adopție.
      -Bine. De abia aștept. O sa se mute la aceeași școala??
      -Va trebui.
      -Foarte bine.
     -Haide in mașina! Îți dau sa mănânci după.
     -Ok. Stai sa ma încalț.
     - Da. Te aștept. 
Cât ma încălțăm, mami imi pregătea un sandwich. Ne-am urcat in mașina si am plecat la spital. Alice a urcat in mașina. Mi-a dat o acadea, primită de la doctori.
       -Mami, putem merge in parcul de distracții? Te rog!! Vrem sa ne jucam!! A zis entuziasmata Ali.
       -Bine, Ruby!! Dar mai întâi mergem acasă sa mâncam.
       -Ok.
***
       Am ajuns in parc. Ne-am dat in roata mare, in mașinuțe, carusel si un trenuleț.

       A fost minunat

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

       A fost minunat. Spre seara, am oprit la un restaurant, după aceea am mers acasă si ne-am culcat. A fost cea mai distractivă zi!!!
      -Noapte buna, îngerașii mei!!
      -Noapte buna, mami!! Zicem moi deodată.

Secretul IdentificatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum