Amintiri

52 5 5
                                    

~Ruby pov.~
M.am trezit foarte amețită. Nu mai știam ce se întâmplase in noaptea trecută. Avusesem un vis cu mama naturală a lui Ali.
Am coborât in sufragerie si m-am Așezat lângă mami. Se uita la un album cu poze de cad era mică.
-Cine este aia, mami??
-Eu, iar cealaltă este mama lui Ali.
-Waaaw!! Ce mici erați.
-Stiu, spune mami trista.
-Ce s.a intamplat??
-Imi este dor de ea.
-De cine??.... Aaa!! Mama lui Alice.
-Da.
-Dar ce a pățit?
-Totul s.a intamplat când Alice si Katy s.au născut. Eliza trebuia sa aleagă dacă sa trăiască ea sau fiicele ei. Când a născut, toate aparatele s.au stins. Doctorii s.au speriat si au fugit din salon. Când s.au întors Eliza nu mai era acolo. Bebelușii erau întinsi pe patul pe care a stat mama lor. De atunci Eliza nu a mai fost găsită.
-Imi pare rau pentru ea. As fi vrut sa o cunosc.
-Era o persoana minunata. Dar Nu este sigur dacă a murit.
    -Vreau ca Alice sa stea cu noi chiar dacă o găsește pe Eliza. Acum e surioara mea.
    -Stiu Ruby, dar nu putem. Dacă o găsim pe Eliza, Alice va trebui sa plece cu ea.
   -Dacă pleacă o sa ne mai viziteze??
    -Sigur ca da. Iti promit!!
Alice coborî in pijamale.
    -Mami, poți sa faci ceva de mâncare, te rog??
   -Acum ma duc.
    -Multumesc!!
După ce au mâncat si și-au făcut rutina de dimineata au plecat la Grădina Zoo. Au văzut multe animale frumoase si mari.

       Spre seara Alice, Ruby si Amanda au fost in vizita la bunicul acestora

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

       Spre seara Alice, Ruby si Amanda au fost in vizita la bunicul acestora. Cât a povestit Amanda cu bunicul, Ruby si Ali s-au jucat cu verișorul Matias.
      Ajunse acasa s-au băgat in pat. Pana sa adoarmă, Alice, a citit din cartea ei preferata de povesti.

Secretul IdentificatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum