Cam ciudat

83 9 3
                                    

.....ma lovit in cap cu ceva din lemn. Mi se părea foarte cunoscut. Nu mai știam cine e. După ce m-a lovit a vrut sa ma ia in brațe, dar a auzit-o pe mami când urca sus si a dispărut. Am auzit cum mi-a soptit, dar nu mai țin minte. Parca..... Ne mai vedem noi!! Asa a zis!! Imi e foarte frica!! Si încep sa plâng.
~Amanda pov.~
        A venit Alice in sufragerie plângând.Am luat-o in brațe si a încercat sa imi spună ceva dar nu a putut din cauza plânsului. Am șters-o la ochi si i-am suflat nasul. A început sa imi povestească ce s-a întâmplat.
***
    -Scumpo, nu o sa se întâmple nimic!!
    -Bine, am încredere in tine.
    Atunci am îmbrățișat-o si am pupat-o pe frunte. Tremura foarte tare. A veni si Ruby jos si a îmbrățișat-o. Fetele au hotărât sa bem un ceai si sa ne jucam. Când am intrat in Bucătărie cineva mi-a pus un sac pe cap si m-a lovit. M-a urcat intr-o mașina. Peste vreo cinci minute am ajuns undeva. M-au scos din masina si m-au legat cu o sfoara la mâini, de un scaun. Când mi-a dat jos sacul am crezut ca înnebunesc. Era trădătorul de...... Tata al lui ALICE
-Amanda!!
-Andy..... Ce surpriza plăcuta mi-ai făcut sa ma furi.
        -Nu-i așa?!
         -Ce vrei de la mine??
        -Copilul!! O vreau pe Alice.
        -Nu, i-ai făcut destul rău plecând de lângă ea când a murit mama ei. Nu le-ai iubit pe niciuna dintre ele.
      -Mama ei era cea mai rea femeie. Eu am omorât-o si ca sa nu fiu prins, am plecat. Cât de rău a fost??
        -Alice nu a avut o copilărie rea, dar nici un perfecta așa cum are un copil normal. A suferit destul sora ei!! Nu trebuie sa sufere si ea.
         -Are o sora??
-Ești tatăl lor si nici nu știi câți copii ai?? Nenorocitule!!! Are o sora geamănă!! O chema Katy. Sta împreuna cu sora mea Carly, cea mai buna prietena din lume. Încă nu îmi vine sa cred ce persoana ești!!
- Una foarte rea!! Am sa te las sa pleci de data asta, dar data viitoare nu mai scapi.
Îmi pune iar sacul pe cap si ma urca in mașina. Când mi-au dat sacul jos eram in bucatarie. Am mers in sufragerie, iar Ruby si Alice dormeau. Le-am dus pe fiecare in camera ei după aceea am încercat sa adorm cu gandul ca totul va fi bine.

Secretul IdentificatUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum