~Amanda pov.~
M-am trezit si am mers la fete in camere. Nu era niciuna acolo. Am coborât, nimic!! M-am speriat foarte tare. Am luat telefonul si m-am uitat la ceas. Era ora 10:34. M-am inbracat, spălat si am plecat la scoala. Era deja pauza. Am văzut-o pe Ruby ca se ascundea. La un moment dat a veni si Ali la ea. Mi-am luat o piatra de pe inima. Am plecat acasă si am așteptat sa termine frumoasele mele scoala.
***
-Mami!!!!spun îngerașii la unison.
-Am luat E la romană, a țipat bucuroasa Ali.
-Eu am luat tot E!!!
-Bravo Ruby!! Bravo si ție Ali!!!
-Merci!! Spun fetele deodată.
-Haideți acasă!! Azi mergeți la gimnastica.
-Yeee.
-Ruby, sa mai repeți împreuna cu Alice ca sa va iasă săriturile.
-Bine, mami!!
•ACASĂ•
-Ce mâncam??
-Azi mâncam supita, Alice.
-Preferata mea. Mmmm...
Le-am pus in farfurie. Pana sa ma întorc sa ii dau si lui Ruby supa, Alice mâncă jumătate de castron.
-Alice!!
-Scuze!! M-am vrut! arătând semnul de ghilimele.
-Bine. Mai vrei??
-Da, da!!!
-Acum îți pun.
După ce au mâncat s-au apucat de teme. Când le-au terminat au început sa repete pentru gimnastica. Sunt minunate. M-am dus in Bucătărie sa aduc trei pahare cu suc. Am auzit niste persoane care plâng. M-am gândit ca e de la vecini, dar erau Alice si Ruby. Am mers repede la ele.
~Spital~
Ruby era întinsa pe pat cu bandajul la cap. Își spărsese capul când repeta cu Ali pentru gimnastica. Nu trebuia sa plec de lângă ele. O sa arunc masa aia nenorocita in care a dat cu capul. Alice era in salonul alăturat. M-am dus si la ea sa vad ce face. Pe pat, stătea o asistenta care se juca împreuna cu ea.Când m-a văzut s-a ridicat si a plecat.
-Alice esti bine? De mai doare piciorul?
-Nu foarte tare. Putem merge la gimnastica. Haide.
-Nu putem. Doctorul a zis ca ți-ai rupt piciorul, ceea ce înseamnă ca trebuie sa îți pună ghips.
-Dar nu vreau!!
-Știu. Haide la mine in brațe.
-Te iubesc, mami!!
-Si eu!!
A intrat doctorul in salon si a zis sa ies. De afara am auzit-o pe Alice cum plângea. Mi se rupea inima.
***
-O sa fi bine!!
-Sigur??
-Da!
Am ieșit din sala si am luat-o si pe Ruby. Le-am mulțumit doctorului si asistentei si am plecat.
-Acasă-
Alice s-a Așezat pe canapea împreuna cu Ruby si s-au uitat la desene animate. Le-am făcut ceva de mâncare si după s-au culcat.
CITEȘTI
Secretul Identificat
AdventureAlice este o fata normala. Si-a pierdut mama când era mică, iar tatăl ei a părăsit-o. A rămas împreuna cu bunica ei, însă un mare secret este ascuns. Fata încearcă sa afle tot ce ascunde bunica ei.