Sper ca am impacat pe toata lumea! Epilogul este al tau, GabrielaIon !
Dupa cinci ani...
Au trecut aproape trei ani de cand a venit pe lume Storm, asa ii spun eu in secret, fetita noastra. Cu un temperament la fel de inflamabil ca rosul din parul ce sta acum in toate directiile, micuta diavolita il joaca pe tatal ei, pe degetelele scurte, cum vrea! Ca acum!
-Foxy vrea sa mearga la plimbare! Acum!
- Roxy, ingeras! Te cheama Roxy! Si plecam imediat!
Nu pot sa ma abtin si printre hohotele de ras, ridic piciorusul grasun al fetitei mele, ce sta agatata de gatul lui Travis si o sarut pe talpa. Chicotele de ras pe care le scoate sunt precum cantecul clopoteilor din poveste, cristaline!
- Mami ma gadila! Mami ma gadila! canta ea.
- Nu, mami incearca sa-l dezlipeasca pe tati de sub piciorusul tau! chicotesc si eu.
Mana mare a sotului meu se furiseaza pe ceafa mea, ma trage spre el si dupa un sarut scurt, ranjeste:
- La noapte, mami o sa incerce din nou, sa dezlipeasca ceva de tati! Pe ea!
Daca ati crezut ca timpul l-a facut mai serios pe Travis, v-ati inselat! Sunt momente, si asta e unul dintre ele, cand nu stiu cine are mai multa minte: Travis sau Roxy. Cu o incapatanare egala cu a lui, fetita priveste in ochii pe care i-a mostenit si repeta razand, parca facandui in ciuda :
- Eu sunt Foxy! Foxy, tati!
- Cum sa fie o printesa frumoasa ca tine, o vulpe, iubito?! Angel, scrasneste apoi din dinti, sa nu-l mai lasi pe mucosul ala langa fetita mea! Puslamaua aia mica e ...
- Stiu, iubitule! Ca tatal lui! Un ticalos! rad si imi dau ochii peste cap.
Puslamaua e Maximilian, fiul lui Noah. Un pusti delicios care o adora pe fiica noastra. Mai mare cu un an, acesta a privit-o prima data si a spus cat se poate de serios: Foxy. Si Foxy i-a ramas numele!
- Vorbesc serios, iubito! Si cred ca se da la ea!
- Travis! Esti idiot? Are doar patru ani!
- Nu conteaza! spune serios. L-am vazut cand a pupat-o! De fapt, a umplut-o de bale si eu a trebuit sa o sterg! E la fel de desfranat ca taica-sau!
- Doamne fereste! Nici nu vreau sa-mi imaginez cum o sa fie cand Foxy va fi adolescenta! mormai eu. Ups! I-am spus Foxy!
-Nu si tu,iubito! geme el. Roxanne! O cheama Roxanne!
- Foxy! Foxy! repeta mica impielitata spre disperarea tatalui ei.
Printr-o bizara coincidenta, numele mamei mele, dupa care ne-am botezat fiica, e si numele bunicii lui. Batranul Dragon a fost in culmea fericirii si nu m-a lasat inima sa-i spun care e adevarata lui semnificatie. Contrar tuturor asteptatarilor, batrana doamna m-a placut de prima data, spre consternarea tuturor, si mai ales a mea!
Un gangurit imi atrage atentia si privirea mi se indreapta automat spre patutul fiului nostru. Darian are sapte luni si e cel mai frumos baietel de pe fata pamantului. Cu parul ca noaptea, el e cel care a mostenit culoarea ochilor mei. Contrastul e nimicitor! Prietenele mele ofteaza de fiecare data cand il vad si cel putin una, spune:
- Diavolul asta mic o sa rupa toate inimile! Saracele fete!
Daca Fox...Roxy e copia mea fidela, exceptie fiind ochii argintii ai tatalui ei, Darian e un Travis in miniatura. Culoarea deosebita a ochilor il face totusi unic si...da, poate sa sune putin vanituos, dar sunt mandra de copiii mei! Sunt destepti, superbi...sunt ai nostri! Sunt cele mau frumoase fructe care au rodit din dragostea noastra nebuna!
Baietelul doarme linistit si imi dau seama ca scancetul e scos de mica mogaldeata din cos. Josh JR e un bebelus de numai doua luni si asteptat cu multa dragoste de parintii lui. Cum adoptiile in cuplurile de gay sunt la fel de rare ca ninsoarea in luna lui cuptor, Andrew a gasit cu greu o femeie dispusa la o fertilizare in vitro cu sperma unuia dintre ei.
Rabdarea si o suma impresionanta le-a fost rasplatita cu bebelesul adorabil din bratele mele. Andrew, tatal natural, a obtinut custodia totala asupra lui si m-am emotionat pana la lacrimi cand a venit si ne-a dat vestea. Plin de tatuaje, aproape la fel de inalt si solid ca Travis, Andrew seamana cu capul unei bande de cartier decat ca un medic respectabil. Si cu toate astea, era o imagine ravasitoare, asa cum isi tinea fiul in brate.
-Cand vin fetele sa isi ia pisoiul acasa? glumeste Travis in timp ce se fereste la timp de degetele curioase ale fiicei lui.
-Pisoi? Avem pisoi? sare curioasa fetita.
- Uite-l la mami in brate! chicoteste tatal ei.
- Nu e pisoi! E papusa mea! spune serioasa Fox.
Doamne fereste! O iau de la capat! Asa a spus si de fratele ei si l-am pazit mai rau ca pe comoara nationala! Micuta are o imaginatie bogata si nu stiu niciodata la ce sa ma astept de la ea.
- Si papusa mea cine este? incearca Trav sa-i distraga atentia.
- Eu! Eu! Sare ca o caprita si dupa grimasa dureroasa a iubitului meu stiu ca nu a scapat...nevatamat. Papusa vrea la plmbare! Si cu Max! Sa vina Max!
- Ai auzit, tati? Fetita vrea la plimbare! Si nu doar cu tine! il sicanez eu.
Maraie, sfaraie dar nu are ce face! Isi ia cheile, spiridusul roscat, isi saruta fiul, gadila bebelusul si imi sopteste la ureche:
- Noi doi, stam de vorba la noapte!************
Imi trec peria prin parul lung pana la talie si respir adanc. In dormitor ma asteapta cel mai frumos barbat din lume si de fiecare data, chiar de fiecare data, sunt la fel de emotionata! Nu exista nimic obisnuit sau banal , in felul , in care el ma iubeste. De fiecare data, e altfel! Nu stiu niciodata daca va fi bland, tandru sau pasiona, salbatec!
Doar ca sa-l intarat, trag pe mine unul dintre tricourile lui vechi. Le aleg pe cele mai ponosite, singura diferenta fiind culoarea dar, toate sunt moi si au impregnat in ele, parfumul lui.
Deschid sfioasa usa de la baie si asa cum m-am asteptat, ridica intrebator din spranceana, ranjind apoi draceste. Ce am cautat, am gasit!
- Vino aici! spune poruncitor si imi face semn spre pat.
Intins cat e de lung, m-a asteptat complet gol. Trupul vanjos dar suplu, a castigat in timp o maturitate care atesta fara nici o indoiala ca e un barbat adevarat. Muschii prelungi cu aspect de funii impletite, joaca sub pielea fierbinte, piele pe care am de gand sa o gust toata, centimetru cu centimetru.
Probabil mi se citeste pe fata toate gandurile pacatoase din cap caci ranjeste arogant si ma insfaca pe negandite. Ma trezesc incolacita si complet dezbracata sub corpul ce ma face sa salivez si duritatea barbatiei care apasa la poarta feminitatii mele, imi arata ca nu sunt singura care s-a excitat.
Il strang intre picioare si ma frec sugestiv de scula ce imi apasa insistent pantecul. Geamatul lui chinuit imi aduce zambetul pe buze si daca tot vorbim de ele, gust insetata gura ce planeaza asupra mea. Si asa imi regasesc sufletul! Dulceata si parfumul lui e aerul pe care vreau sa-l respir, el tot e motivul pentru care m-am nascut si copiii nostri telul pentru care traim! Impreuna suntem un intreg, o forta de neinvins impotriva tuturor piedicilor vietii!
Ne iubim cu aceiasi pasiune nebuna, pasiune care nu s-a domolit de-a lungul anilor ci a crescut in intensitate. Facem dragoste bland, cu miscari adanci si lente, ca apoi totul sa ia o turnura exploziva, salbatica. Ne gustam trupurile, memoram textura delicata din locurile sensibile, cautam noi si noi zone erogene inca neexplorate si sfarsim intr-un apogeu spectaculos de placere.
Cu rasuflarea taiata si inca tremurand, Travis ma saruta bland pe buze si imi apasa mana pe locul unde inima ii bate nebuneste.
- Te iubesc, ingeras! Si voi continua sa o fac chiar si atunci cand asta se va opri!
Cuvintele lui imi aduc lacrimi in ochi si cu toate astea...simt ca ma inalt, ca plutesc undeva, deasupra lumii! Ne impletim degetele strans si privind adanc, in ochii lui frumosi, soptesc:
- Impreuna in viata asta si in toate vietile ce vor urma!
Zambeste asa cum numai el stie sa o faca, zambetul acela care iti taie picioarele si spune smechereste:
- Dumnezeu a ales bine ingerul pentru diavolul asta!Sfarsit
Buna dimineata!
Am crezut ca voi fi fericita cand inchei cartea asta dar m-am inselat! La modul cel mai serios, imi vine sa plang! Nu e cea mai bine scrisa dar e prima mea carte inceputa, primul meu copil! Nu pot sa spun multe, acum sunt al dracu de trista dar imi doresc din tot sufletul ca sfarsitul sa fie pe masura asteptarilor voastre!
Nu va asteptati la minuni gramaticale...doar cititi!
Va iubesc ! Lectura placuta!
CITEȘTI
Angel si Diavolul
RomanceAre un nume de inger dar e un mic diavol. Cand se intalnesc amandoi , totul e exploziv. Nici unul nu vrea sa cedeze si dragostea lor se transforma intr-un adevarat razboi. Bogat , dorit de toate femeile , Travis e cel mai bun racer, e Diavolul.Relat...