Angel si Diavolul cap.36

58.5K 2.2K 240
                                    

In urma unor amenintari "tandre", capitolul acesta merge la @AdrianaAlbu! A fost extrem de convingatoare!


********************
La naiba! Nu am lovit niciodata o femeie dar lucrul asta e pe cale sa se schimbe! Idioata de Lena si-a cautat-o si daca scapa de mine, Angel sigur nu o iarta! Angel! Ingerasul meu frumos a carui buza tremura si incearca din rasputeri sa isi fereasca privirea de mine.
- Iubito! gem frustrat cand vad ca nu are nici o reactie. Linistea care s-a asternut e sparta doar de chicotelile unor proaste la fel ca cea care a indraznit sa imi necajeasca iubita. Le inchid gura cu o singura privire si pun artileria cuvintelor grele pe tarfa care ranjeste incantata.
-Lena, stiam ca esti o catea dar nu si atat de proasta! Doar nu iti imaginezi ca o sa te felicit, idioato!
Femeia in cauza ma priveste acum cu teama. Niciodata nu am ridicat tonul sau am vorbit urat cu o femeie, mama m-ar fi jupuit de viu!
- N-am vrut! se balbaie nesincera. Travis, e doar o...bucata de material! Ii cumpar alta rochie.
Nu, asta e complet cretina sau ne crede pe noi asa! Are senzatia ca o voce plangacioasa, o privire timorata si amintirea unui regulat pe care nici nu il mai tin minte, o sa-i scape pielea. Gresit! Tacerea suspecta si tremurul femeii din bratele mele imi aduce furia la un nivel mult mai inalt.
-N-ai vrut pe dracu! Ai facut-o intentionat, catea proasta!
Lena e acum speriata de-a binelea si Angel invie.
-Travis! A fost un accident, iubitule! Nu cred ca prietena ta a facut-o intentionat! Nu e asa, scumpo?
Accident pe dracu! Si iubita mea...stie! O, Dumnezeule! Pune ea ceva la cale! Doar e vorba de...Angel!
-N-as prea crede, iubito! pun paie pe foc. Nu a dus-o niciodata prea mult mintea, ranjesc fericit cand vad primele lacrimi in ochii tarfei.
-Trav! Nu e frumos sa vorbesti asa cu o domnisoara! ma mustra Angel. Vino aici, draga mea! Nu il baga in seama! E doar putin furios!
Scena care urmeaza e epica! Nici cea mai buna prietena nu ar fi oferit o imbratisare mai stransa si calda, cum o face Angel. Aluneca din bratele mele si se infasoara dragastos, plina de consolore, in jurul Lenei. Victoria e prima care se prinde de toata tarasenia si incepe sa rada necontrolat, cu hohote puternice, pana la lacrimi.
- Dumnezeule! Angel, adu-mi aminte sa nu te supar niciodata! Esti malefica, iubito!
Lena se indeparteaza brusc din bratele iubitei mele si priveste consternata pata de vin impregnata acum si pe rochia ei. Dupa cum o cunosc, rochia a costat-o probabil o mica avere si nu pot sa nu admir inteligenta fetei mele. Singurul mod in care tinuta luxoasa mai poate fi curatata e cu...foarfeca!
-Cretino, tipa furioasa blonda, uite ce mi-ai facut! Tu sti ce rochie e asta?!
-Draga mea, cum ai zis...e doar o bucata de material! ranjeste malefic Angel. Roaga-l pe Valentino sa iti faca alta! Ti-o platesc eu!
Doamne, o iubesc! E formidabila! O suta de ani daca as cauta si alta ca ea tot nu as gasi! E jumatatea mea perfecta!
Manioasa, Lena isi ia avant si incearca sa-mi palmuiasca ingerul. Mult mai rapida, Angel o prinde de incheietura si in ciuda raportului de inaltime, Lena are aproape un cap peste ea, roscata mea mai are putin si sterge pe jos cu blonda. Aceasta icneste de durere cand stransoarea de pe mana ei se inteteste si Angel suiera incet:
-Stai dracu potolita, catea idioata! Nu ai vrea sa ma cunosti mai bine, scumpo! Sa vezi ce ti-as putea face!
O impinge usor si ii intoarce spatele. Proasta...tot proasta! Nu se lasa si incearca, inutil dealtfel, sa "ciufuleasca"parul frumos al iubitei mele. Presimtind parca atacul aceasta se intoarce brusc dar...de data asta eu sunt mai rapid. O prind de mana si aproape ii strivesc oasele subtiri la cat sunt de furios.
-Ajunge! tuna vocea tatalui meu. Lena, iesi afara!
-Domnule Roack...ea m-a atacat! incearca sa se disculpe, mintind cu nerusinare.
- Iesi. Afara. Din. Casa. Mea.
Tata, renumit pentru calmul si diplomatia sa, e acum al dracu de furios! Niciodata nu l-am auzit ridicand tonul la cineva, in afara de mine...si asta numai cand o comiteam serios. Acum, dupa ce isi roteste privirea peste toti cei prezenti, spune raspicat:
- Cine nu imi va respecta familia, toti membrii familie, accentueaza cuvantul toti, sa plece din casa mea! Angel e ca si fiica noastra si nu am sa permit nimanui sa o jigneasca sau sa o faca sa se simta prost!
Daca nu as arata penibil, l-as saruta pe tata acum dar o face mama, aratand tuturor ca il sustine si e de acord. Rosie precum pata de vin ce parca s-a latit mai mult pe rochia ei, Lena se rasuceste pe tocurile inalte si pleaca ca din pusca. Restul de idioate ce au cascat gura ca la circ se imprastie ca iepurii, singura care ramane alaturi de noi fiind Victoria.
-Multumesc frumos, domnule! sopteste inecat Angel. Nu am vrut sa va stric petrecerea!
- Doamne sfinte! Tu nu ai nici o vina, scumpo! spune tata. Am vazut toata scena si doar pentru ca m-a rugat sotia mea, nu am luat-o la suturi pe ticaloasa!
-Si sa-i stricam distractia fetei? chicoteste mama. Eram sigura ca nu o lasa asa!
-Ah, v-as imbratisa dar cum nu mi-ati facut nimic rau...ma abtin! mustaceste iubita mea. Poate mai tarziu!
-Cu siguranta! rade tata. E unul dintre costumele mele preferate dar...poti sa ma saruti pe obraz.
Chiar daca exista riscul sa isi pateze costumul preferat, tata o strange totusi in brate si apoi spune rautacios:
-Eram dator! Nu am uitat cum m-ai scos din ghearele doamnei Bart in timp ce sotia si fiul meu iubit asistau nepasatori la tortura mea.
-Pe ticalos il pedepsesc eu! Sotia a promis ca se revanseaza! ranjeste Angel.
-Asa am facut? intreaba mama ironic, mijind ochii la vrajitoarea roscata ce zambeste nevinovat.
-Binenteles! In plus...te-ai gandit ca e buna o pauza de la condus. Soselele au devenit prea periculoase!
-I-auzi! Si asta tot eu am zis-o? chicoteste mama.
-Nu! Dar te pregateai sa spui! zambeste inocent Angel.
-Fetito, m-am razgandit! La viitoarele alegeri te iau cu mine! hohoteste tata. Presimt ca va fi o campanie de neuitat!
Daca in urma cu cinci minute atmosfera din jurul nostru era tensionata, acum ne zguduim de ras. Stiam eu ca parintii mei o vor adora!
-Travis, eu zic sa mergeti sus! Stiu cum te simti cu o rochie ce musteste pe tine, spune la un moment dat mama.
Nu imi scapa umbra intunecata din ochii tatalui meu si nici iubitei mele dar...se abtine si nu comenteaza nimic. Cu un gest teatral si in stilul caracteristic, Angel ma priveste ironic si incepe sa se pisiceasca:
-Ai dreptate! Emotiile si sarcina aproape m-au doborat!
Ah, iubito! Deocamdata nici nu sti ce sunt alea....emotii! Dar, iti arat eu imediat! imi spun in gand. Si cum iubesc pericolul, si nu ma pot abtine, o ridic brusc in brate si spun ranjind:
- Doamne fereste! Nu vrem sa pateasca nimic fetita!
-Si daca e baietel? intreaba dulce Victoria. Un ingeras ca tine si iubita ta, cu care apropo, am niste planuri. Si tu nu faci parte din ele, ca sa ne intelegem de acum! Maine o scot in oras!
Ce vorbesti?! Pe mine nu m-a intrebat nimeni! Imi mijesc amenintator ochii spre bruneta indrazneata si intreb nevinovat:
- Victoria, vrei si tu o imbratisare de la Angel?
Nu pare speriata si spune in continuare:
-Beth, la zece sa fiti gata! Ma bazez pe tine sa o scoti la timp din dormitor. A! Si vin cu iubita mea!
Imi face dragalas cu mana si apoi isi ia la revedere de la parintii mei.
-Nu pleci nicaieri! marai printre dinti. Eu ce fac fara tine atatea ore!
-Esti baiat mare! ranjeste ea. Te descurci tu! Ramai cu tatal tau si jucati un biliard, golf...jocuri barbatesti...
-Golf?! Tu iti bati joc de mine, iubito! Habar nu am de ce parte se apuca crosa! Dar...poate imi arati tu! Sus! zambesc ironic.
-Ticalosule! Sa vezi ce iti arat eu! Cum ai indraznit sa spui ca sunt insarcinata? se ratoieste ea. Toate snoabele alea au crezut in sinea lor ca te-am prins cu cea mai veche si dupa parerea mea, expirata smecherie din lume!
-Ah, iubita mea! Tocmai ca ma cunosc! Daca nu te-as vrea, nu te-as lua nici daca imi faci patru odata, nu unul! Mai bine gandeste-te cum sa ma impaci! Nu am uitat si nici nu mi-a trecut durerea din chiloti! Si incearca sa fi cat mai convingatoare, ranjesc eu cand ma arde cu privirea.
Odata ajuns in camera mea, o las jos si imi strivesc buzele de gura pregatita sa imi dea o replica taioasa. Dulceata si parfumul cavitatii umede e lucrul cel mai savuros pe care l-am gustat vreodata si marai intaratat de jocul erotic al limbilor noastre.
  Imi smulg cu greu gura din sarutul fierbinte si o rasucesc cu spatele la mine, punand-o sa se sprijine cu mainile de usa. Coama salbatica acopera fermuarul rochiei distruse si mut parul matasos intr-o parte, peste umar.
Incet, trag de cheita minuscula si pielea sidefata ce se dezvaluie sub privirea mea, ma excita cu fiecare centimetru dezvelit. O gust. O musc. O rontai si o lung. Ma imbat cu aroma unica de vanilie a trupului ei superb, acum aproape in intregime descoperit. Singurul lucru care o mai acopera e setul minuscul de lenjerie alba, satinata. Pantofii cu toc ii fac picioarel lungi...mai lungi si elegante. E superba, exotica si senzuala! Dorinta ce ma traverseaza e ca plumbul topit, ma mistuie, ma lichefiaza dar, ma si indurereaza.
  Imi plimb mainile pe curburile delicate si scap mai intai de sutien. Geamatul dulce ce-i scapa si sfarcurile ascutite ce imi inteapa palmele e afrodisiac pur si nu ma pot abtine sa nu strang tandru carnea fierbinte si elastica, in timp ce ii gust ceafa si pielea matasoasa a umerilor.
-Ti-am zis vreodata ce parfum delicios are pielea ta? marai printre sarutari. E drogul meu, iubito!
O rasucesc acum cu fata si incep un nou asalt asupra trupului ei, lingand fiecare bucatica de carne fierbinte. Ma infrupt din sanii voluptosi si musc pana la limita durerii, strigatele ei slabe fiind singurul indiciu dupa care ma ghidez. Vinul ce s-a uscat pe abdomenul plat are un un alt gust in combinatie cu aroma si fierbinteala corpului micut ce se zvarcoleste acum sub buzele mele, singurul punct de sprijin fiind usa de care sta rezemata.
-N-am crezut niciodata ca vinul Chambertin are asa o savoare cand il sorbi de pe un trup! Trupul tau delicios, iubito! gem inebunit. As vrea sa-l gust si dintr-o alta parte a ta!
Sunetul plin de uimire si genunchii care i se indoaie dintr-o data ma face sa o duc direct in pat.
-Dezbraca-te! marai cu glasul asprit de o nevoie aproape dureroasa in timp ce imi smulg hainele de pe mine. Viteza cu care se misca sau mai bine zis, lipsa ei, ma face sa suier printre dinti:
-Iubito, nu ai decat o pereche de chiloti pe tine! Trebuia sa zboare pana acum de pe tine!Pantofii poti sa-i pastrezi, nu ma deranjeaza in mod deosebit, ba chiar esti mai sexy, adaug ranjind.
Imi face in ciuda si arunca grabita incaltarile chiar daca ma priveste printre genele lungi si dese, tematoare. Mainile i se incurca in dantela minuscula care o mai acopera si decid ca trebuie sa iau problema in propriile maini. Fara fineturi, rup chilotii buclucasi si ma las intre picioarele ce i le tin acum, larg desfacute.
   Coapsele matasoase si pielea satinata e un festin vizual si ma indeamna sa-i gust dulceata, aroma si zvacnetul tremurator al femeii excitate. Cu o incetineala deliberata ciugulesc corpul ce mi s-a predat neconditionat dar la fel de dornic. Presar sarutari usoare, urc de-a lungul picioarelor lungi spre locul fierbinte si parfumat, anticipez esenta unica si inconfundabila in care ma tem, imi voi gasi sfarsitul.
  Pliurile moi si catifelate au o culoare roz pal, ca de scoica si mustesc de sucul perlat al dorintei, suc din care ma infrupt cu lacomie. Angel geme usor sub gura si limba mea cercetatoare, si tipa salbatic cand sug cu putere micul bumb plin de terminatii nervoase.
-Dumnezeule! Opreste-te! ma implora cand imi strecor un deget lung in canalul fierbinte. Ma omori!
-Numai dintr-atat, iubito? Nici macar nu am inceput bine! ranjesc pe piele incinsa.
Strecor si al doilea deget, si sunt intampinat de o noua serie de gemete adanci. Frec usor peretii satinati si supli ai vaginului si modul in care acestia se inclesteaza in jurul degetelor mele, ma vestesc apropierea orgasmului. Cu mana ramasa libera trag incet de sfarcurile imbatosate si explozia nu intarzie sa apara iar eu o gust si o sorb de-a dreptul.
Tipetele ascutite ce i-au insotit descarcarea se schimba in scancete mici. Cu buzele ii perii abdomenul tremurator si spun implacabil:
-Din nou!
-Nu! icneste surprinsa. Lasa-ma putin! Nu pot!
-Acum, Angel! Din nou, iubito! marai hotarat.
Si o facem din nou! Si din nou! Cand ultimul gram de vointa si rabdare mi se risipeste, ma afund cu putere in trupul mic si primitor. Ma ametesc cu miscari blande si adanci, ma imbat cu patrunderi scurte si sacadate, si inebunesc total cand raman prins in inclestarea mortala a muschilor ce se strang puternic in jurul meu.
Orgasmul e ravasitor si ma lasa golit de ultimul strop de energie, si doar corpul plapand al femeii ce tremura sub mine ma face sa ma misc, si sa o trag deasupra mea. Respiratia sacadata a iubitei mele imi dezmiarda pielea incinsa din dreptul inimii, inima ce bate in acelasi ritm nebunesc cu a ei.
-Te iubesc, soptesc bland, tragand cu nesat parfumul de vanilie a parului lung si bogat, ce sta imprastiat pe noi ca o cortina de matase. Sa nu imi dai drumul niciodata, iubito! Fara tine as fi pierdut!
-Daca vrei sa ma imbunezi...iti reuseste, mormaie infundat. Inca nu stiu daca traiesc sau asta e un vis al dracu de frumos! Mai aveam putin si crapam, ticalosule! Dar, te iert fiindca te iubesc, incheie jucaus. Ah, si sa nu uitam modul in care mi-ai sarit in ajutor! Am crezut ca o sfasi pe biata fata!
-Biata fata...murmur furios. E orice numai biata nu este! Mi s-a frant inima cand ti-am vazut gura frumoasa tremurand de suparare. Si pareai asa mica si neajutorata!
Isi ridica incet capul de pe pieptul meu si ma intreaba ranjind:
-Trav, de cate ori m-ai vazut tu pe mine neajutorata?
La drept vorbind...niciodata! Nici macar atunci cand am parasit-o, nici cand mi-am facut de cap in club cu pramatia de Violet. Indurerata da, neajutorata...niciodata!
-Nici macar putin speriata? Suparata?! marsez in continuare.
-Ei, daca pui problema asa...am fost putin speriata, se fastaceste ea.
-Cand, iubito!
-Cand mi-am dat seama ca nu pot sa sterg podeaua mamei tale cu ea fara sa par salbatica si prost crescuta! Mi-a fost teama ca am sa mor de nervi si fara sa stiu cine ma razbuna! maraie inciudata .
Nu ma pot abtine si izbucnesc intr-un ras zgomotos. E incorigibila! O rastorn inapoi sub mine si aproape ma pierd in ochii ca ametistul. Sunt inflacarati, inca putin incetosati dar plini de o dragoste profunda, dragoste ce ma strapunge pana in cel mai indepartat colt al inimii. Pot fi rece, crud, nemilos, chiar intunecat uneori dar...ea e singura care reuseste sa ma tina in conul luminos al lumii numai prin simpla ei prezenta.
-Diavol mic, murmur printre sarutarile din ce in ce mai aprinse cu care o asaltez. Tu esti jumatatea mea absolut perfecta!
-Nu incepe din nou! ma roaga ea. Mai lasa-ma putin! Nu stiu daca a doua oara am sa mai supravietuiesc!
- Cu siguranta ai sa traiesti! Si o s-o ceri chiar tu! ranjesc arogant.
-Ingamfatule! ma complimenteaza ea. Mai bine spune-mi de ce s-a suparat tatal tau cand Beth a facut remarca cu rochia.
Nu e poveste vesela dar nici trista, e mai mult un punct de cotitura in viata parintilor mei si cu urmari fericite.
- Probabil ti-ai dat seama ca mama nu face parte dintr-o familie cu asa zis sange albastru. Si asta nu ca i-ar lipsi manierele sau distinctia! La fel ca tine, s-a nascut cu eleganta in sange!
-Nu mai spune! Sunt flatata dar,...tot atat primesti! chicoteste ea.
-Hm, merita sa incerc! ranjesc eu. Si incearca sa nu ma mai intrerupi!
-Am tacut! Spune mai departe!
- Deci, cum spuneam...originile ei nu sunt la fel de nobile ca ale tatalui meu, lucru ce a nemultumit-o al dracu pe bunica. Aceasta deja isi facuse planuri in privinta femeii ce era suficient de potrivita sa stea langa pretiosul ei fiu si aproape a facut infarct cand s-a trezit cu viitoarea nora in casa. Tata o iubea nebuneste si nu i-a mai dat voie mamei sa plece de langa el, starnind un adevarat scandal la aceea vreme.
-A rapit-o! exclam induiosata.
-Iubito, rapire e atunci cand iei pe cineva cu forta! Mama a venit de buna voie si stia sau...isi inchipuia ca stie, reactia parintilor lui. Bunicul s-a resemnat repede, ba chiar a inceput sa o placa, bunica insa...a facut tot posibilul sa-i desparta! Cel mai frecvent "accident"era varsatul bauturilor sau depinde cat de "motivat" era ospatarul, a unui fel de mancare pe rochiile ei, la petrecerile simandicoase  unde trebuia sa mearga. Crede-ma! A avut un meniu intreg in poala!
-Si tatal tau?! spune indignata.
-Tata a aflat intamplator. Mama era prea mandra sa i se planga si nu dorea sa strice relatia dintre el si parintii lui mai mult decat o facuse!
-Si cand a aflat? Ce a facut? intreaba curioasa.
- O! A iesit un scandal monstru! Tata si-a luat logodnica de mana si s-au mutat intr-un apartament inchiriat. A doua zi, insotiti de doi prieteni, s-au casatorit fara nici un fel de tam-tam si tata a refuzat sa isi mai vada parintii aproape un an de zile, timp in care bunicii mei si-au dat seama ca risca sa isi piarda unicul fiu daca nu revin la sentimente mai bune. Tata poate fi al naibi de incapatanat cand vrea ceva si mama era cel mai pretios lucru din viata lui! O adora pur si simplu!
- Ce romantic! Trav, bunicii tai mai traiesc?
-Da! De ce?
- Nu cred ca o s-o plac pe bunica ta prea mult!
- Stai linistita, iubito! Nici ea pe tine! chicotesc amuzat. Singurul lucru pe care ea si mama il au in comun si sunt de acord, sunt eu! In ciuda tuturor neintelegerilor, bunicii m-au adorat si rasfatat inca de cand m-am nascut. Eu am fost liantul intre cele doua familii! Si am profitat din plin! ranjesc incantat.
-Sunt convinsa! zambeste Angel. Si acum tot un pusti rasfatat ai ramas! Ti-a fost refuzat vreodata ceva?
-Daca ma gandesc bine...pana la tine, nu!  Dar, am de gand sa recuperez!
O rasucesc brusc sub mine si ma napustesc din nou asupra buzelor senzuale. Imi raspunde cu aceiasi ardoare si pentru mult timp singurele sunete care se mai aud sunt gemetele iscate de furtuna simturilor .
       Obosita si cu pielea acoperita de un strat fin de transpiratie, Angel sopteste cu ochii inchisi:
-Mi-as da o mana pentru un dus fierbinte! Sti pe cineva care sa ma ajute?
-Stiu pe cineva care poate sa faca chiar mai mult! susur seducator. Te poate spala pe spate...
-Absolut dezinteresat? intreaba cu ochii mijiti si banuitori.
-Aproape!
-Defineste aproape! ordona ea.
-Stai maine cu mine! ma milogesc eu.
-Aha! Ei bine...nu! Dupa ce o sa reusesc sa ma tarasc pana la baie, ma spal si singura! se smiorcaie ea.
  Chiar daca sunt la fel de stors, o ridic in brate si ma indrept spre baie. Nu pot sa stiu ce noroc am! In timp ce o sprijin cu un brat si pregatesc cada, nu ma pot abtine sa nu spun ranjind:
-Merita sa mai incerc o data! Poate pana maine te conving!




*********************

Buna seara !
Nici mie nu imi vine sa cred ca postez la ora asta dar sper sa va fac o surpriza placuta. Initial am vrut sa scriu mai mult dar prefer ca ce mai e de scris, sa o fac din perspectiva ei.  A, sa nu credeti ca mi-am iesit din mana si am inceput sa corectez! Mai sunt doua capitole, sper eu...si voi incepe la Mai intai, prinde-ma! Am o gramada de idei si sunt chiar nerabdatoare sa scriu la cartea aia! Imi doresc sa o indragiti si pe Soraya asa cum ati facut cu Angel si Silver!
Gata cu vorbaraia, lectura placuta!
Stiti ca va iubesc?!

Angel si DiavolulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum