Travis Pov
Ma uit dupa mica vrajitoare pana dispare din raza mea.Sunt putin ofticat........pe pustiul ala care mi-a suflat fata de sub nas .Ce daca e gay?Dupa intalnirea lor cred ca nu s-au vazut de mult timp.Si el e special pentru ea.Dar ea este a mea!Toate sculele umblatoare care au vazut-o la mine in brate stiu ,de acum nu se mai pot apropia de ea.Iar cei care nu stiu,vor afla.O voce insistenta ma smulge din meditatie.
-Trav,trezeste-te frate!
Ma intorc spre Noah si aproape ca marai la el:
-Sa ti-o trag!
-Nu mie fratioare,nu-mi plac barbatii!Ai de unde alege. Le vezi pe cele trei din dreapta mea?Cred ca o cunosc bine pe pustoaica.
Fara prea multe fineturi imi infig privirea intr-un grup de fete dragute .Dar nici una frumoasa ca ea.Remarc o blonda inalta care ma priveste insistent.Isi linge lenes buzele.Sunt as in acest joc asa ca cedeaza prima.Le spune ceva tipelor de langa ea si pornesc in aceeasi directie in care mi-a disparut fata.
Prietenii mei sunt nerabdatori si ktrebuie sa o luam din loc.Dar nu inainte de a discuta ceva.
-Jay, tu mai ti minte masina asta?
-Si daca vreau nu pot s-o uit.Doar nu ne-am omorat amandoi anul trecut dupa ea!Ma intreb ce cauta aici ,a zis clar tipul ala ca nu e de vanzare.Crezi ca e masina ei?...intreaba el ,mirat.
-Si de ce nu ar fi a ei? Se baga Niky,clar ofticata.
-Crezi ca daca avem vagin si ovare nu putem sa manevram un schimbator de viteze?
Ma bufneste rasul dar ma prefac serios imediat ce vad privirea ei.Prostul de Jay n-are noroc si iubita lui atat asteapta.
-Am sa-ti rup fundul ala nemernic !Ai uitat cand mi-ai inghitit praful din spatele masinii!
-Iubito,nu a fost vina mea! Am condus rabla lui Noah! Tu ai avut bijuteria mea!
-Sa vezi ce rabla-ti dau eu,ticalosule!sare Noah ofticat.
Se intoarce spre Niky si spune foarte serios:
-Iubito,te ajut si eu sa-i tabacesti curul!
-Hei,nu e iubita ta!Gaseste-ti si tu,fraiere!spune Jay si isi ridica iubita in brate depunand un sarut tandru pe fruntea ei.
Toti trei sunt prietenii mei cei mai buni.Cu Jay si Noah am crescut ca fratii.Familiile noastre sunt prietene si nu am facut vreo boacana fara ca ei sa fie implicati.Pe Niky am cunoscut-o in primul an dar ne-am apropiat mai mult cand s-a mutat cu Jay si au devenit oficial iubiti.Mda,o chestie pe care eu am evitat-o pana acum.Cea mai lunga relatie a mea a fost in vara asta cu Megan.O luna de zile.Cand am pus capat ,am rasuflat usurat.Fata deja visa cai verzi pe pereti si eu nu mai aveam aer.Cu toata diplomatia de care sunt in stare am terminat cu ea si nu am uitat inca,privirea ei.Durere in stare pura.
Vorbesc de lup si uite lupul.
-Buna, Meg!
Tradatoarea de Niky o strange in brate pe fosta mea si se pupa asa.......ca fetele.Eu sunt singurul care nu e bagat in seama.Daca privirea ar putea ucide,as fi deja mort.Asta nu pot eu sa inteleg la femei.Cea fost a fost,chiar nu putem sa ramanem prieteni?
Ma rastesc la ei ofticat.
-Plecam dracu si noi anul asta?!Hai sa ne parcam masinile ca am incurcat circulatia la fraieri si sa vedem ce cursuri avem.
Megan pleaca ca din pusca si Niky imi arunca o privire furioasa.E chiar haioasa daca te gandesti ca e nu e mai inalta decat fata mea.E satena ,cu parul lung si ondulat,ochii albastrii si arata bine.Prietenul meu e norocos .Se potrivesc impreuna.El e inalt,brunet si are niste ochi ciudati.Iubita lui se topeste toata cand vorbeste de el.Noah e un tip mai rece si ma ajunge din urma la cuceriri.Inalt,saten,ochi verzi.Deviza noastra e "le-o tragi si pleci"!Toti suntem plini de tatuaje.Chiar Niky si-a facut vreo trei in ultimul an.
Dupa ce ne parcam masinile mergem toti spre secretariat.Ma mai uit o data la bijuteriile noastre dar nu-mi fac griji ca pot patii ceva.Avem fiecare un Porsche pregatit pentru curse de strada unde ne-am facut un renume .In circuitul de race-ri mi se spune Diavolul Soselelor.De patru ani nu am fost invins si nu am de gand sa renunt.Singura noastra grija e sa nu afle batranul meu cu ce ne ocupam .Omul e ditamai senatorul in Washington DC.Cat timp notele noastre sunt maxime nu-si baga nasul de copoi in vietile noastre.
Dupa o vizita scurta la secretariat mergem la cantina.E locul ideal pt ultimele barfe si a trece in revista fetele noi aparute.
Aparitia noastra scade brusc nivelul decibelior din sala.Singura voce pe care o auzim e a ei.Blonda tupeista din parcare i-a soptit ceva la ureche,ceva nasol dupa reactia ei care se ridica brusc in picioare si se infige in ea,desi aceasta o depaseste cu un cap.
-Pleaca dracu de aici,Violet!Ai ramas tot o tarfa proasta! Sterge-o ,pana nu matur cu tine pe jos!
-Vorbe Angel,vorbe!ranjeste crud blonda-Ai fost mereu o plangacioasa mica si nici acum nu te-ai schimbat!
Pe bune?Angel?Chicotesc in sinea mea amuzat.Dupa cum o infrunta pe lungana, e dracul in varianta feminina.Nu-i vad ochii dar pot sa pun pariu pe masina mea (pentru care as face moarte de om) ,ca arunca fulgere.Amicul ei nu pare deloc ingrijorat ,ba chiar se amuza nemernicul.
Ma apropii incet de ele si-mi aud ingerasul cum ii spune tipului ca vrea sa plece.O miscare neinspirata care ii da munitie adversarei.
-Angel,ca de obicei,te ascunzi in spatele poponarului tau!
Pentru o secunda nimeni nu cred ca a mai respirat.Instinctiv,maresc pasul si ajung la timp sa-i salvez curul blondei.Diavolita mea se repezise in gatul ei.O iau in brate si o trag din zona de razboi la distanta sigura de victima .Intre timp amicul ei incerca s-o calmeze pe Violet,care fie vorba intre noi,se cam albise la fata.
-Usurel doamnelor,nu vreti sa fi-ti date afara din prima zi!spun eu.
Micul taifun din bratele mele nici gand sa se potoleasca.Parca era muscata de viespi.Si atunci incerc alta strategie.Imi bag nasul in parul parfumat si ii soptesc la ureche:
-Ingeras,mai freaca-te mult de mine si sa vezi atunci probleme.
Se opreste brusc si se intoarce cu fata spre mine.Raman socat cand ma uit in ochii ei si sunt cat pe ce s-o scap din brate.Cand vad violetele din ochii ei,inima mea rateaza o bataie.Simt ca ma pierd ,ma scufund in cea mai minunata pereche de ochi pe care am vazut-o vreodata.Ma scoate din transa cand suiera printre buzele moi si senzuale.
-Lasa-ma jos pana nu te iau la suturi si pe tine!
-Calmeaza-te Xena! Hopa,mi-a iesit porumbelul.
Nu-mi vine sa cred cand o vad zambind.Albul dintilor imi atrage din nou privirea spre gura care te indeamna la pacat.Daca ar sti ce-mi trece prin cap,m-ar calca cu masina.O las incetisor jos si corpul meu simte un soc cand intrerupe contactul cu ea.Dumnezeule,fata asta e ca un drog!Iti da dependenta.
Imi las ochii sa se plimbe prin toata sala si cand toata lumea e atenta nu spun decat atat:
-Nu s-a intamplat nimic aici.Daca aud altceva sau ....va las pe voi sa va imagina-ti continuarea.
Intre timp Jay si Noah au facut un zid intre cele doua fete.
-Josh ,hai sa mergem!
Aha,poponarul are si un nume! Frate,nici nu arata ca unul. Ma uit spre el si sunt surprins de tandretea si grija din ochii lui cand se uita la ea.E iubirea unui frate mai mare fata de surioara cea mica. O las sa plece si simt un gol in stomac cand vad umerii mici si delicati.
Blonda si cele doua cateluse se retrag la o masa .
Niky si gura ei bogata nu se poate abtine si striga in gura mare:
-Imi place de tipa asta,mica si bataioasa.Iti dai seama Trav,daca nu o tineai acum maturam numai suvite blonde de pe jos.Si sti ce mi-a placut,s-a enervat numai cand cateaua aia s-a luat de prietenul ei.Pun pariu pe ce vreti voi, ca nu a durut-o nici in cot, cand a facut-o plangacioasa.
Turuie toata fraza dintr-o rasuflare si o vad cum trage cu coada ochiului spre Violet.Rade in hohote cand vede ce fata a facut aceasta.Doamne ce afurisite sunt fetele astea!
CITEȘTI
Angel si Diavolul
RomanceAre un nume de inger dar e un mic diavol. Cand se intalnesc amandoi , totul e exploziv. Nici unul nu vrea sa cedeze si dragostea lor se transforma intr-un adevarat razboi. Bogat , dorit de toate femeile , Travis e cel mai bun racer, e Diavolul.Relat...