Angel si Diavolul cap.20

72.9K 3K 247
                                    

Capitolul acesta e pentru Gratyela!

Desi e trecut de miezul noptii, traficul e infernal sau asa am eu impresia din dorinta de a ajunge mai repede la spital. Micul dracusor din dreapta mea chicoteste amuzata cu idiotul din spate, Noah. De ce sunt singurul ingrijorat de taietura din fruntea ei? Nu stiu! Ea nici macar nu realizeaza ca va avea nevoie de cel putin trei copci si un examen amanuntit, dupa ce mi-a lesinat in brate. Si asta a fost si norocul lui Big Daddy, altfel matahala aia neagra isi afla sfarsitul in mainile mele. Inca nu pot sa-mi dau seama cum a fost de acord sa o lase pe rampa dar cand e vorba de bani, se pare,unii si-ar vinde si sufletul diavolului.

-Trav? se smiorcaie ea.

-Ce vrei?

-Ma doare capul.

Marai nervos spre ea si calc acceleratia mai tare. Nici nu vreau sa deschid gura, la ce nervi am nu stiu ce i-as putea spune si sigur nu ar fi nimic frumos.

Linistea ce s-a lasat in masina e sparta de soneria stridenta a telefonului ei. O privesc cu coada ochiului si vad cum tresare speriata. Isi musca nervoasa buza de jos si inainte sa raspunda, sopteste:

-Rahat!

Oricine ar fi, e clar ca o sperie.

-Da!raspunde.

Nu inteleg prea bine cine e la capatul firului dar chicotesc amuzat cand isi departeaza telefonul de ureche si isi da ochii peste cap. Indiferent cine e barbatul, pentru ca e un barbat, are plamani puternici si e furios ca dracu. Il lasa sa termine si apoi tipa si ea:

-Esti nebun? Mi-ai spart timpanul! Si nu o sa-i zici nimic lui David daca nu vrei sa te spun si eu.

Dupa bancheta din spate, Noah se ridica si ranjind, isi apropie capul de al ei, tragand cu urechea. Fara ai da timp barbatului, continua surazand diabolic, in acelasi timp lipindu-i una peste cap, curiosului.

-Daca tu ma parasti ca un pusti de doi ani si eu am sa te spun Zac, cum mi-ai dat sa fumez iarba si unde iti ti proviziile.

Raman cu gura cascata in timp ce tipul din spatele meu, rade in hohote. Atingem punctul culminant cand ea, cu nonsalanta, tranteste o minciuna si inchide:

-Acum ajung la o petrecere si trebuie sa inchid. Vorbim maine.

Cat as vrea sa ma abtin, mi-e imposibil asa ca ma dezlantui intr-un ras nebun. Pe bancheta din spate, Noah se zvarcoleste ca lovit de epilepsie si printre hohote, ingaima:

-Sa vezi petrecere cand Andrew iti va pune cateva copci la taietura aia frumoasa!

Ma opresc brusc din ras si ma incrunt spre idiotul care vorbeste fara sa gandeasca. Trag cu ochiul spre Angi si vad cum deja incepe sa se albeasca. Injur printre dinti si rasuflu usurat cand zaresc intrarea spitalului. Opresc brusc si in ultimul moment pun mana pe ea. Nemernica era pe cale sa se uscheasca.

-Tine-o aici pana cobor,dobitocule! Ma ratoiesc spre Noah.

Acesta pune mana pe ea si o tine bine in ciuda tuturor eforturilor ei de a se elibera. In tot acest timp, tipa si ne injura pe amandoi, eu ramanand uimit de varietatea lor. Deschid usa din dreptul ei si o iau in brate fara sa ma las impresionat de privirea ucigasa pe care mi-o arunca. Din contra, vazand sangele ce-i manjeste fruntea palida, suier printre dinti:

-Daca da naiba si nu stai cuminte, iti jur ca te bat la fund de nu o sa poti sta pe el o saptamana.

-Lasa-ma jos! Pot sa merg si singura, maraie ea.

-Nu scumpete, vrei sa te adun iar de pe jos?

Se stramba la mine atat de caraghios incat chicotesc amuzat si o sarut pe crestetul capului. In pragul unei sali de consultatii, Andrew ne priveste zambind. O las incet jos si suspin: sa inceapa circul!

Angel si DiavolulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum