D.V_1

14 0 0
                                    

"Şimdi seni burada öldürmemem için bir sebep söyle."
O iğrenç nefesini her yüzüme değdiğinde bu kızı öldürme isteği dahada artıyordu içimde boğazımı sıkan elini tutup kenara doğru ittim ve konuştum
"Sen bana hiç birşey yapamazsın Stefanın orospu meleği"
"Ne diyorsun lan sen"durduğu yerden bana yaklaşarak vurmak için yumruğunu salladığında kolunu tuttum ve ters çevirip dizini tekme attım Jesicca yerde kıvranırken diğer üçünüde saniyeler içinde hallettim ve yerde yatan Jesiccanın yanına gidip ona doğru eğildim ve konuştum
"Bir dahaki sefere daha tedbirli ol Stefana Davidin selamını söyle."Pic smile yaparak oradan uzaklaştım.
Bu kaşarları anlamıyorum Stefanıda her defasında üzerimi yeni birisini yollamaktan bıkmadı adamı kalmadı resmen.Deponun önünde beni bekleyen arabaya bindim. Araba harekete geçerken bende kafamı yanımda oturan patronum Davide çevirdim.
"Patron hepsini hallettim selamınızda iletildi."Jesicca nın hali gözümün önüne gelince gülümsedim.Orospu bi türlü akıllanmadı.
"Aferin Ro sen en iyi adamımsın kadın olsan bile"dedi ve bana en piç gülüşünü gösterdi.Iyi bi adam olmasa ve arada bana sulansada patronumu seviyorum çok kafa adamdır .Kim iyiki kim kime sulanmıyoki dimi.Onun en iyi adamıyım evet çok güçlüyüm çok hızlıyım çok zekiyim çünkü ben bir vampirim.Bunu patronumdan başka kimse bilmiyor.Bilmicekte.Araba durduğunda anında arabadan indim ve eve doğru yürüdüm kapıyı açan hizmetçi Monicti.Monice başımla selam verip alt kattaki odama giderken salondaki kalabalık dikkatimi çekti ve ayaklarımı oraya doğru yönlendirdim.Salondaki tekli koltuğa oturan kişiyi görmemle şok oldum.

"Ooo merhaba Ro.Bende Ro nerde diyodum."

Ayağa kalktı ve bana doğru geldi.Elini uzattı ve konuştu.
"Nasılsın görüşmeyeli."

€€€€€€€€€

Merhaba bu benim yeni bir hikayem umarım beğenirsiniz.❤❤

Bayan VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin