D.V._2

14 0 1
                                    

Uzattığı eline bakıyordum hala.Ne zaman gelmisti buraya aylardır Amerikadaydı bu adam.Daha fazla aptal gibi durmamak için uzattığı elini bende elimi uzatarak sıktım.Fazla sıkmamaya özen gösterdim. Bazen orantısız güç kullanabiliyorumda:)
"Gördüğün gibiyim Malik."
"Gördüğüm gibiysen harikasın demektir ne kadar güzel olduğunla ilgili bir fikrin varmı?"
Elimi sertçe çekerek cevap verdim.
"Güzel olduğumu biliyorum ve bunu birçokkez duyuyorum zaten yani güzelliğim senin keşfetdiğin birşey değil."
"Ah Ro!Hala aynı asabilik ve ego sen ne zaman değişeceksin.?"
"Bunun seni ilgilendirdiğini sanmıyorum.Ister egolu olurum ister asabi."
"Tamam tamam hemen kızma.Sen böylede harikasın."

Ah tabiki harikayım diye fırladı içimden iç sesim benim nerelerdeydin sen yaa en ufak bir iltifata ortaya çıkıyosun alemsin valla.
Ben iç sesimle uğraşırken içeriye David girdi.Oğlunu görünce oda şaşırsada pek bozuntuya vermedi.
Herzaman ki gibi salonun baş köşesinde duran tekli koltuğa oturarak Malike döndü
"Malik hoşgeldin oğlum.Aylardır Amerikadasın hiç özlemedinmi beni.Hemen Ro ya gitmişsin.Annen değil yavrum o senin.Ama isterse olur tabii"
Ben artık Davidın böyle yavşamalarına alışık olduğum için normal karşılarken Malik baya bozulmuştu.Yavaş yavaş babasının yanına giderken bende iyi akşamlar diyerek hızlıca aşağı kattaki odama girdim.Baba oğul gerilimi daha fazla çekemezdim valla.Banada yazık.Deri ceketimi yatağa fırlatarak çalışma masamın sandalyesine kendimi attım.Botlarımıda çıkararak ikiside birbirinden bağımsız odada farklı farklı köşelere fırlattım.Ayağa kalkarak odamın içinde bulunan banyoya girdim.Sanırım bir duş iyi gelebilirdi.Kıyafetlerimi çıkarıl kirli sepetine attım ve duşa kabine girdim.Herzaman soğuk suyla banyo yaparım şuan olduğu gibi.
5 dk sonra duşumu alıp çıktım.Oh rahatladım yemin ederim ya .
Banyodan çıkıp dolabımın önüne geçtim ve batmanlı pijamalarımla iç çamaşırlarımı alıp hemen giyindim.
Vampir olduğum ve uyuyamadığım için yatağa uzandım ve tavanla bakışmaya başladım.

××××××××××××××

Kaç saattir tavanla bakışıyorum bilmiyorum ama hava kapkaranlıktı evden de hiç ses gelmiyordu.
Baş ucumda ki komodinin üzerinde duran telefonu elime aldım ve ekranını açarak saate baktım.Vay ve saat 3.23 tü.
Harbi uzun bakımışız tavanla.Ama artık sıkıldım.Aha buldum.Evdeki herkes eminim bilmem kaçıncı rüyalarını görüyorlardır.Bahçeye çıksam kimsenin ruhu duymaz.Yataktan kalkıp odadan çıktım üşümiyeceğim için üzerime hiçbirşey almadım.Yukarı çıkıp salondaki büyük kapıdan balkona çıktım.Hava harikaydı.Yavaş yavaş çimenlerin üzerinde yürümeye başladım.
Ayağımda birşey olmadığı içiin
çimenlere basınca harika hissediyordum.Bu çok güzel bir his.Sağ tarafımda çalılıklarda bir kıpırdanma hissedince refleks olarak oraya döndüm ve havayı derince kokladım.Imm kan kokusu alıyorum.Yavaş yavaş çalılıklara doğru yürüdün ve görüşüme giren kediyle sinsice sırıttım gece gece alem var desenize.Kameraların beni görmemesi için kediyi kaptığım gibi çok hızlı bir şekilde ormana doğru koşmaya başladım.
Kameraların beni hiç bir şekilde göremiyeceğini anladığımda kedinin kanını içmeye başladım.
Yeteri kadar içtiğimde kediye kendi kanımı vererek bıraktım.Kedi hızlıca uzaklaşırken bende keyfim yerinde eve doğru yürümeye başladım.
Oh dünya varmış.

€€€€€€€€€

Arkadaşlar umarım hikayemi beğeniyorsunuzdur.❤❤

Bayan VampirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin