"Pekela Malik bardayım."
Ah lanet olsun!!
Bıktım bu baş belasından.Bi rahat bırakmıyo. Umarım biran önce defolur burdan.
Bi 15 dk sonra falan barın girişindeki
Malik ilk önce etrafa baktı sonra beni gördu ve yanıma gelmeye başladı.
Yanıma oturur oturmaz elimi tuttu ve
öptü.Yavşak piç.Daha sonra konuşmaya başladı."Ro bu sefer ne kadar güzel olduğunu söylemicem.Çünkü aşırı seksisin."
"Ah ciddenmi Malik ne zaman değişiceksin."
"Ah bebeğim ne zaman benim olucaksın."
Bu Malik hiç değişmicek.
Biraz oyun oynasam.Ah çok kötüyüm.
Malik kafasını çevirmiş kızları keserken birden kucağına oturdum.
Şaşkınca kafasını bana çevirdiğinde
dudaklarına yapıştım.Bacaklarımıda belinin iki tarafından sarkıttım.
Beni bu zamana kadar kimseyle öpüşmemiş gibi vahşice öpüyordu.
Imm hoşuma gitti.
Kendimi ona iyice bastırdım.Dudaklarımdan ayrılıp boynumu öpmeye başladı.Elleri de
bir yandan kalçalarımı sıkıyordu.
Ensesinden tutup saçını çektim ve ağzından boğuk bi inlime kaçtı.Tekrar dudaklarına yapıştım.Kendimi ona iyice bastırıyordum.Bi eliyle göğsümü okşmaya başladı. İyice kendinden geçtiği için dudaklarımızı ayırdım ve kuçağından kalkıp tekrar yan tarafa oturdum. Bana inanamazca bakıyodu."Ro ciddenmi??"
Sinsice sırıtarak cevap verdim.
"Ciddenmi ne Malik"
"Ro hadi ama neden bahsettiğimi biliyorsun.Bana bunu yapma."
"Malik ben anlamıyorum."
Malike yaklaştım ve alt dudağını ısırarak üstünden geçip bardan çıktım.
Buda ona ders olsun.Aptal.
Bardan çıktığımda arabamı aldıktan sonra her zaman gittiğim uçuruma sürmeye başladım.Yarım saat sonra gelmiştim.Arabadan inip uçurumun en köşesine oturdum.
Burası sanırım gerçekten sevdiğim tek yer.
Birkaç ses duymamla hemen arkamı döndüm.3 sarhoş çocuk gördüm.Uzaktaydılar.Fakat ben onları göruyordum.
Boşverip önüme döndüm.Ben uçurumu seyrederken sarhoşlar baya yaklaşmışlardı.Birisi konuşmaya başladı."Bakın burada kim varmış."
Ayağa kalktım ve arkamı döndüm.
Üçüde sırıtarak bana bakıyodu.
Eğlence vaaaaarr!!!"Kim varmış beyler??"
Dedim sorarcasına.Ortadaki konuşmaya başladı.
"Bayada güzelmiş bu gecelik işimiz görür.""Ah!! Hergece görsem işinizi."
"Oo kızımız baya ateşli çıktı." dedi sağ başta duran ibne.Yazık olucak bunlara yaaa.
Yavaş adımlarla zaten 2 metre arkamda duran arabamın yanına gittim ve kaputuna yaslandım.
"Lütfen gel söndür ateşimi."
Hiç vakit kaybetmeden bana doğru gelmeye başladı.
"Elbette bebeğim memnuniyetle."
Elini belime koymak için uzattığında elini tuttum ve ters çevirdim.
Diğrleride şoktan çıkıp bana doğru gelmeye başladılar.
Daha yeni başlıyorrrummmm.€€€€€€€€€€
Hiyakeye yazmayı seviyorum fakat güzel yazmıyosam lütfen bana söyleyin.
Seviliyosunuz....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Vampir
VampireO istediğin hiç acımdan öldürür. İstediği gibi yaşar ve kimse ona karışmaz. Ve kimseye acımaz. O herkesten güçlüdür. Zekidir. Hızlıdır. Güzel ve seksidir. Ve peşinde onlarca adam vardır.O erkeklerle sadece oynar. Ama onun umrunda olan tekşey.... Hİ...