Jíst pizzu se vyplatí a teď vám o tom povím příběh. Žil byl jednou jeden chlapeček který se jmenoval Lukáš. Vůbec neměl rád pizzu. Jednou když byl s rodinou v pizzerii ,maminka mu objednala šunkovou pizzu. Lukáš jí snědl a udělalo se mu potom zle , protože měl zrovna nějakou nemoc takže musel držet dietu a nesměl jíst maso. Ostatní děti ve škole se mu smáli že nemá rád pizzu. Lukáše to ale strašně moc štvalo a tak se rozhodl že jí zkusí ochutnat znova. Tentokrát ale nedržel dietu ,ale do pizzy v pizzerii omylem místo soli dali cukr a tak se rozhodl že pizzu už nikdy nestrčí do pusy. Jednou šel tatínek s maminkou do divadla a když zamykali spíž aby tam Lukáš nelezl, tak tam Lukáš zrobna mlsal Nutellu a zamkli ho tam. Měli se vrátit nějak v jednu ,protože pak následoval ještě večírek. Lukáš mezitím zjistil že ho tam zamkli a tak se zkoušel dostat nějak ven ,ale nešlo mu to a tak si řekl, že vyžere všechnu spíž aby neumřel hlady. Nejdřív snědl bonbóny ,potom dojedl všechny sladkosti, už byl tak zoufalý že pil tatínkovi pivo a rum, ještě snad nějaké to ovoce a potom tam byly už jen mražené pizzy. Furt mu to nestačilo a tak si řekl že jediná šance jak přežít ,je sníst ty pizzy. Tak je teda sežral a potom si řekl :,,Jejda já jsem ale debil. Vždyť je to tak dobrý .Hmmmm." najednou se otevřely dveře a v nich stála pizza bůh a řekla: ,, Lukášku ty ses naučil papat pizzu .No ty jsi šikovnej!" Pak se Lukáš probudil z divokého snu o pizze jak jí neměl rád tak si jí museli dát na uklidněnou.
Konec
Napsala Cementík 003
ČTEŠ
Retardované Příběhy O Pizzách (RPOP)
AdventurePizza Pizza Pizza Pizza Pizza Pizza Pizza Pizza Pizza Pizza Pizza Pizza Pizza Pizza