Chudá pizza, oliva a bohatá pizza

110 8 4
                                    

Byla jednou jedna stráááášně chudá pizza(jak už ostatně víte z názvu). Měla jenom jednu jedinkatou olivu. A ta oliva byla ještě ke všemu černá. A zrovna to tak vyšlo- no zkrátka a dobře- naše pizza byla rasista. A ta pizza nesnášela tu olivu, co na ní byla a oliva nesnášela tu pizzu. Ty dvě spolu žily už dva roky, ale přesto si na sebe ještě nezvykly. Žily v krabici jménem "krabice na mutanty". Byla velká asi 15 m krychlových, takže by jste asi řekli, že se ta oliva odtrhne od pizzy a bude dělat že tam není.Jenže to tak snadné nebylo. Oliva byla k pizze přilepená lepidlem jménem kečup. A tak pizza řekla, že olivu sní, aby byla lehčí a mohla z krabice vyletět. Jenže to se olivě nelíbilo a tak kousek po kousku sežrala ona pizzu. Nechala si jen dva kousky jako křídla. Za dva dny, když už pizzu zcela strávila, vyletěla z krabice ven. Doletěla až ke kuchyni a sedla si na jednu krásnou bohatou pizzu. Pizza nebyla rasista, takže jí oliva nijak zvlášť netrápila. Pravda, nejdřív jí sice tlačila na zadku, ale potom si oliva přesedla a pizze bylo zase dobře. Oliva se s pizzou upekla a zabalila do krabice pro normální pizzu. Tam se jí sice moc nelíbilo, bylo to tam o dost menší než v krabici pro mutanty. Ale přežila to. Odnesl si jí jeden pán do paneláku až do osmého patra a bohužel, oliva měla závrať. Ale i tohle přežila a nakonec skončila na talíři. Pán ji snědl a najednou zjistil, že už nepotřebuje brýle- no stal se z něho PIZZAMAN!!!

 Pán ji snědl a najednou zjistil, že už nepotřebuje brýle- no stal se z něho PIZZAMAN!!!

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Konec třetího příběhu!!!

Napsal cementík 002

Retardované Příběhy O Pizzách (RPOP)Kde žijí příběhy. Začni objevovat