O jedné velké lásce

87 7 4
                                    

Byl chladný večer 14. února (Pizzatýn) a jedna pizza byla strašně smutná, protože byla forever alone. Chtěla se nějak rozveselit, tak šla do kina. Po cestě potkávala páry, které nejspíš šly na Pizzanic. Ona šla na Pizzanátora. Po tom, co čekala hodně dlouho ve frontě na lístky si uvědomila dvě věci:
Za 1.- Měla si koupit lístky přes internet.
Za 2.- Nebyla jediná, kdo neměl přítele/přítelkyni.
Konečně se dostala na řadu! Koupila si lístky přibližně do prostřední řady, tam to měla nejradši. Taky si koupila sýrovo-šunkový popcorn a velkou Coca Colu. Měli i pizzy a Peperonnku (jméno dnešní hlavní pizzy) velmi lákaly, ale nakonec si je nekoupila, není totiž kanibal. Film byl ve 3D, ale Peperonnce furt padaly brýle. Nakonec se jí povedly nandat, aby jí nepadaly.
Film se jí moc líbil, Arnold Pizzanegger hrál úžasně! A nelíbil se jí jen film, ale i jedna pizza (poznámka a.: Nevím, jak napsat pizzu v rodu mužském, pizzík?:DD Prostě to byl kluk, ne holka.:D). Seděl asi 2 místa od Peperonnky. Měl postavu do červena a s sebou velkou černou tašku. Jednou se na ni podíval, ale svůj pohled ihned odvrátil, Peperonnka to brala jako náhlé pomatení smyslů z její krásy.
Když film skončil, Peperonnka si počkala na cizince. Když vyšel z kina, pomalou chůzí se vydala za ním. Cizinec se nervózně ošíval, a pořád koukal za sebe. Peperonnce to divné nepřišlo. Najednou se cizinec rozběhl a když už nemohl, hodil za sebe svou peněženku a řekl: „Vezmi si co chceš, jen mě prosímtě nech!" A běžel dál.
Peperonnka sebrala peněženku a rozběhla se za ním. ,,Počkej!", křičela. Nedávala si pozor a srazila se s někým.
Byla to láska na první pohled! Tahle pizza (poz. a. vol.2: Zase ten samej problém.:D) byla přesně Peperonnčin typ! Měl na sobě Peperonni, ten nejlepší salám na světě! Asi půl hodiny se jeden druhému dívali do očí. Peperonnka se později dozvěděla, že její nový vyvolený se jmenuje Peperonňák. Peperonnce se to jméno tak líbilo! Šli spolu do kina (Ano, Peperonnce to trochu vadilo, před chvílí se přece z kina vrátila, ale co by pro Peperonňáka neudělala). Tentokrát to nebyl Pizzanátor, ale Pizzanic. Oba dva si ten večer užili.

O 9 měsíců později
Dnes od sebe Peperonnku a Peperonňáka Margaritovi oddělili. Dali je do krabice a vezou je svým majitelům. Ani jeden z nich neví, že jsou vedle sebe. Šťastně se shledali u nových majitelů. Taky tvořili pár. Pár pizzy snědl a pizzy spolu žily šťastně až do strávení.

Napsala Cementík 001

Retardované Příběhy O Pizzách (RPOP)Kde žijí příběhy. Začni objevovat