Hy! Numele meu este Alby Forks...mda stiu, am un nume ciudat...anyway, am 16 ani, par blond cu reflexii roscate si ochi de un albastru ciudat....de aici vine numele Alby.
Nu pot spune prea multe despre parintii mei, deoarece nu prea am petrecut timp cu ei, mereu sunt plecati in strainatate cu afacerii. Iar eu raman mereu acasa. Din cauza ca ma simteam mult prea singura in acea casa imensa din fostul oras unde trebuia sa locuiesc, cu parintii...am decis sa ma mut cu Jack in L.A, intr-un apartament din centrul orasului. Jack este un tip de treaba, are 18 ani si imi este cel mai bun prieten...adica singurul prieten. Sunt o fire mai nesociabila, imi place sa nu atrag prea multa atentie sau priviri. Sa revenim....maine dimineata la 6:30 am avionul catre L.A....pff..sper sa ma descurc.
************
*****
Apas usor pe butonul de la chiuveta pentru a porni apa, si incep sa-mi clatesc usor fata cu apa rece. Imi tamponez fata cu un prosop apoi parasesc incaperea, fugind direct in camera mea. Inainte de a ma cuibari in patul meu cu asternuturi pufoase, ma plimb de colo colo pentru a ma asigura ca mi-am facut toate bagajele. Dupa ce ma asigur ca totul este gata, ma arunc in pat si imi afund capul in perna moale din puf.
***********
Ma trezesc, ca de obicei cu zece minute inainte de a incepe alarma sa sune si fug in baie pentru ami face rutina zilnica. Dupa ce imi termin rutina si iau micul de jun ma arunc in fata dulapului si incep sa scotocesc, ca un dihor prin teancurile de haine pana gasesc ceva ce-mi place. Pana la urma ma imbrac in: un tricou alb putin transprent, niste blugi negrii skiny (taiati). La capitolul machiaj folosesc: rimel, fond de ten, blush si putin ruj. Imi iau bagajele, ma opresc pe hol unde imi incalt tenesii mei de un rosu strident. In fata casei ma astepta Jack sprijinindu-se de masina lui.-Neata' Ab (se citeste Eib)
-Neata' si tie Jack.Acesta imi baga bagajele in portbagaj, si pornim spre airport.
_________________
__________
_______Hy Guyz!!! Sper ca va place primul capitol....sa nu fiti prea duri ^-^ KISS U! ✌
CITEȘTI
Din Întâmplare [Eyeless Jack F.F]
FanfictionOare e ceva normal sa iubesti un criminal?....oare voi iesi cu viata din aceasta poveste?...