4 #

164 19 22
                                    

Oftez iritata, apoi arunc biletelul cat-colo, si adorm fara a ma mai schimba sau spala.
****************************
Tresar ca arsa cand aud un zgomot infernal de asurzitor venind din living. Cobor rapid din cap si fug spre living, crezand ca e Jack si probabil a cazut...sau ceva.
Cu cat ma apropiam mai mult de living cu atat se auzeau mai bine sunetele ciudate. Ma pun in genunchi in fata usii de la living, si privesc prin gaura chieii. Tot ce puteam vedea era un tip cu o masca albastra, si....si tipul de seara trecuta cu hanoracul portocaliu. Amandoi erau plinii de sange, si vorbeau despre ceava...sau cineva.
Ma sprijin de usa cu toata greutatea pentru a putea vedea mai in de-aproape....proasta idee. Usa nefiind bine inchisa se deschide iar eu cad pe podeaua rece, fix in fata celor doi. Acestia se uitau la mine nedumeriti, iar eu ma uitam la ei cu sangele inghietat in vene.

-Hopaa...a aparut si pisi, ha?

Spune tipul cu hanorac portocaliu.

-C..c..cine sun.teti?

Ii intreb eu balbaindu-ma. Inima imi ramase in gat cand il vad pe cel cu masca albastra venind spre mine.
Acesta se aseaza in genunchi, pentru a putea fi la nivelul meu si imi intinde mana semn sa i-o apuc (nu va ganditi la prostii XD). Ii apuc mana, cu teama in corp si ma ridic de pe podeaua rece.

-Eu sunt...amm...spune-mi E.J, iar el e Masky...
-Eu sunt...dar nu apuc sa termin caci brunetul cu masca albastra ma intrerupe.
-Noi stim deja cine esti Ab..adica Alby.

Ma uitam total nedumerita la ei....si faptul ciudat este ca o singura persoana din toata lumea asta imi spune Ab...si aceea este Jack. Hai sa analizam putin situatia: deci..sunt in camera cu doi ciudati, cel blond se uita la mine de parca as avea pepene in loc de cap, iar cel brunet e atât de chill (calm) in cat zici ca e fumat (drogat).

-Noi trebuie sa plecam Alby.

Spune brunetul punandu-si gluga pe cap. Dau din cap afirmativ, apoi acestia sar pe geam...si deja le-am pierdut urma. Oftez usurata, apoi arunc o privirea la ceasul atarnat de perete si vad ca e ora 03:12.
*****************
Ma pun din nou in pat...si sper ca de data asta sa nu vina vrun nebun sa-mi deranjeze somnul. Nici nu trec 4 minute ca deja dorm bustean.
________________
_____________
_____
HY PANDICORNII MEI!! UITE SI NEXT-UL ^-^

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 05, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Din Întâmplare [Eyeless Jack F.F]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum