Imediat ce ajungem la airport, Jack coboara primul din masina, si imi deschide portiera ca un gentelman. Ma uit nedumerita peste tot....simteam o prezenta ciudata...ca si cum eram urmarita. Am trecut cu vederea, crezand ca e din cauza ca sunt pentru prima oara aici. Jack imi scoate bagajele, apoi ne asezam pe o banca pana ne auzim numerele biletelor.
******************************
-Si....cum crezi ca va fi in L.A? Ma intreaba Jack uitandu-se in alta directie.
-Nu stiu..nu cred ca va fi rau. Ii raspund eu total absenta. Acesta nu mai apuca sa zica nimic deoarece ne-am auzit numerele biletelor fiind strigate (lol). Fugim ca arsi catre avion, Jack ramane sa bage bagajele in cală, iar eu urc in avion. Ocup doua locuri, unul pentru mine si celalalt pentru Jack.
*******************************
Avionul deja decolase....dar tot ma simteam urmarita. Incep sa ma uit peste tot pana dau de el....un tip cu parul castaniu si o esarfa la gat in culorile alb&negru. Se uita prea atent la mine, iar asta ma irita.-Esti ok? Imi intorc privirea spre brunetul din dreapta mea care se uita nedumerit la mine (Jack).
-Oh..mda sunt bine, doar putin entuziasmata..atâta tot. Jack da din umeri apoi se face mai comod pe scaunul sau.
**************************
In sfarsit am aterizat in L.A...pe tot parcursul zborului nu m-am uitat decat la tipul acela cu esarfa in nonculori.-Sunt epuizat!!! Se plange Jack trantindu-se in pat.
Nu fac decat sa chicotesc apoi ma descalt de tenesii mei si ii arunc, cat-colo. Incep sa despachetez bagajele, dupa ce ma asigur ca am terminat, imi iau cel mai pufos prosop si fug in baie. Intru in cada, lasand apa sa-mi inunde corpul firav.
*******************************
Dupa ce m-am îmbaiat, ma schimb in pijamale si ma arunc in pat.-Noapte buna. Ii spun lui Jack, el fiind deja adormit in patul sau.
_______________
______________________
______
HY PANDICORNII MEI! UITE SI NEXTU...
CITEȘTI
Din Întâmplare [Eyeless Jack F.F]
FanfictionOare e ceva normal sa iubesti un criminal?....oare voi iesi cu viata din aceasta poveste?...