Ma trezesc, ca de obicei cu zece minute inaintea alarmei, si fug la baie unde imi fac rutina zilnica. Dupa ce termin cu rutina si machiajul, urmeaza sa aleg cu ce ma imbrac. Imi iau niste colantii negrii, un tricou crem cu o cruce neagra pe mijloc si conversii mei rosii. Inainte de a pleca spre bucatarie, arunc o privire catre patul lui Jack, care se pare ca era gol. Dau din umeri nedumerita si pornesc spre bucatarie.
†***********************
Imi iau un bol, pun lapte in bol apoi adaug cerealele. Nici nu apuc bine sa manac, ca se aude usa de la intrare deschizandu-se. Ma ridic de la masa si ma duc pe hol, unde sunt intampinata de Jack care isi agata hanoracul in cuier. Arunc o privire rapida la ceasul atarnat de perete si observ ca era ora 06:23. Unde o fi fost la ora asta?.-Unde ai fost la ora asta? Nici macar nu m-ai anuntat ca o sa pleci undeva!. Ma rastesc eu brunetului din fata mea.
-Neata' si tie Ab. Spune acesta total plictisit.
-Deci nu-mi spui unde ai fost?
-Am avut treaba, ok?.Oftez iritata de raspunsul lui, apoi ma duc sa-mi continui micul de jun. Ma uitam la el total nedumerita. Avea ceva pe mana dar nu puteam vedea prea bine, deoarece era acoperit de maneca bluzei.
Imi fac, curaj si ii trag mana aproape de mine, apoi ii ridic maneca. Fac ochi cat cepele cand vad o ditamai taieura deschisa din care inca se scurgea sange.-Ce dracu' ai pe mana?!!. Ma ridic nervoasa de la masa si tip la Jack, care se uita cu o privire ucigatoare la mine.
-M-am zgariat intr-un gard...nu doare.
-Esti nebun?! Cum sa nu doara!!??.Il trag pe brunet de mana pana in baie, unde ii curat rana si i-o bandajez. Acesta inca se uita la mine foarte nervos. Ii ignor privirea apoi parasesc incapera, mergand cu pasi marunti spre camera noastra. Tresar putin cand aud usa de la intrare trantindu-se cu putere. Ma uit pe geam si il vad pe Jack mergand nervos spre masina lui.
************************
Ignor faptul ca este ora 22:32 iar Jack inca nu este acasa....e plecat de azi de dimineata. Dintr-o data ma apuca o pofta ciudata de chipsuri, asa ca ma incalt si plec spre magazin. Cel mai apropiat magazin era la o strada distanta de casa mea. Incerc sa grabesc pasul, tinand cont ca e tarziu si bezna.dar parca picioarele mele refuzau sa ma asculte. Tot drumul am avut impresia ca sunt urmarita..ma uitam in toate directiile dar nu vedeam pe nimeni, locul asta e mult prea pustiu.
*********************
Intr-un final ajung in fata unui magazin non-stop, si intru in el de zici ca ma alergau lupii. Din fericire magazinul era mai mult gol, asa ca puteam sa ma plimb pe acolo fara ca nimeni sa zica ceva. Imi cumpar doua pungi de chipsuri, si o sticla de sprite la jumate. Platesc produsele casierului, apoi plec spre casa.
Imediat ce parasesc magazinul, sentimentul de teama ma cuprinde din nou. Oftez iritata si incep sa grabesc pasul pentru a ajunge cat mai repede acasa.
*********************
-Mai, mai...ce avem noi aici...ce cauti singura la ora asta papusa?.Imi intorc privirea spre sursa vocii, si vad un baiat blond, cu ochii verzi si hanorac portocaliu.
-Lasa-ma in pace!.
Ripostez eu in fata blondului, in ai carei ochii te-ai putea pierde.
-Oh..hai pisi doar vreau sa ne jucam putin.
Raman total crispata cand culoarea ochilor lui se preschimba intr-un negru-rosiatic. Ma panichiez si ii dau cu sticla de suc in cap, apoi o iau la goana. Tot drumul am strigat "ajutor, ajutor, vrea sa ma omoare" dar nimeni nu a iesit la geam sau macar la usa, sa vada ce se petrece. Pot sa jur ca daca auzeau masina cu inghietata ieseau si in boxerii.
***********************
Oftez usurata cand ma vad in casa, IN VIATA si neviolata de vrun bou. Ma duc in camera, si ma arunc in part obosita de la atata alergat...dar ceva imi atragea atentia. Iau micuta foaie de pe perna si incep sa o citesc "Uff...Pisi, crezi ca ai scapat de mine?!...sa nu crezi asta...apropo...mersi pentru suc ;)" .
__________________
_________
_____
HY PANDICORNII MEI!! AM FACUT 728 DE CUVINTE!! YEE!
CITEȘTI
Din Întâmplare [Eyeless Jack F.F]
FanfictionOare e ceva normal sa iubesti un criminal?....oare voi iesi cu viata din aceasta poveste?...