Αρης POV:..
Γαμωτο ημουν τόσο κοντά να τη φιλησω..έλεος πια αυτή η Ναταλία τις πιο ακατάλληλες στιγμές έρχεται..
Μόλις έφυγαν τα κορίτσια απο τη κουζίνα ήρθε ο Άλεξ..
Αλ- τι λέει ρε φιλέ γιατί τέτοια μούτρα?
Α- θα τη σκοτώσω τη Ναταλία δε τη γλιτώνει..
Αλ- οπα ρε φιλέ τι σου φταίει η Ναταλία?
Α- γαμωω γιατι αν δεν ερχόταν πριν λίγο θα την είχα φιλήσει ρε..
Αλ- ποια ρε?
Α- τη Μιχαέλα ρε μαλακα...
Αλ- πλάκα κανεις...εγώ πάντως τη φιλησα..
Α- ΤΗ ΜΙΧΑΕΛΑΑ?
Αλ- ρε μαλακά συγκεντρωσου λίγο τη Στέλλα ρεε
Α- ααα είπα μήπως..
Σ- ρε φιλέ αρχισε να τρέχει μετα ρε...αυτό το κορίτσι είναι πραγματικα το κατι άλλο..
Α- χαχαχαχαχαχαχαχαχα😂
Αλ- μη γελάς ρε δε ξέρω τι να κάνω πια...φφφφ
Α- θα σου πω κάτι αλλά μη πεις οτι στο είπα εγώ γιατί θα με σκοτώσει η Μιχαέλα..
Αλ- ναι ρε τάφος..
Α- ξέρω ποιον γουσταρει η Στέλλα..
Αλ- ΤΙΙ? ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ ΛΕΓΕ ΤΩΡΑ
Α- μη φωνάζεις ρε εσένα θέλει..
Αλ- ΑΛΗΘΕΙΑΑ??
Α- ναι ρε..
Η φάτσα του Άλεξ είναι όλα τα λεφτά αυτή τη στιγμη...σαν εκείνα τα καρτούν με ενα ηλίθιο χαμόγελο και τα ματια του καρδουλες...χαχα
Αλ- πάω να τη βρω..
Βγηκα απο τη κουζίνα και είδα τη Μιχαέλα να έρχεται αμέσως την αγκαλιασα απο πίσω αλλά η Ναταλία αρχισε να μας φωνάζει να πάμε να παίξουμε θάρρος ή αλήθεια.....δε γλιτώνει σήμερα αυτή η κοπέλα..
Πήγαμε και κατσαμε σε ενα κυκλο, δίπλα στη Μιχαέλα πήγε και έκατσε αυτός ο μαλακας ο Μάνος...τα νεύρα μου...έτσι πήγα και γω δίπλα της σιγά μην τον αφήνα....
Πωωω ήθελα τόσο πολύ να γελασω με τη φάτσα του Άλεξ όταν ο Χρήστος φίλησε στον λαιμό τη Στέλλα αλλά συγκρατήθηκα...εγω θα αντιδρουσα πολύ χειρότερα αν ήμουν στη θέση του...Όταν η Σόφια είπε στον Μάνο να φιλήσει τη Μιχαέλα μου ανεβηκε το αίμα στο κεφάλι.. Την Μιχαέλα μου ρε? Άρχισα να φωνάζω στον Μάνο αλλά αυτός συνέχισε να με προκαλει και ξαφνικα τον βλέπω να τη φιλάει σαν να μην υπάρχει αύριο...και το χειρότερο? Η Μιχαέλα ανταποκρινόταν...γαμωτο μου
Όταν τους σταμάτησα ο Μάνος πέρασε το χερι του γύρω της και τη τράβηξε κοντά του....όχι τώρα πείτε μου θα φταιω εγώ αμα του το κόψω και του το δώσω να το φαει?..
Το κερασάκι στη τούρτα ηταν όταν είπε οτι είναι ξανά μαζί και τη φίλησε ήθελα να τον γαμησω στο ξύλο τον παλιοπουστη...αλλά δεν εκανα τίποτα απλα σηκωθηκα και έφυγα κοπανωντας τη πόρτα πίσω... Κοντευω να τρελαθω...γαμωτο εγώ φταιω την έχασα..
Πήγα να ανεβω στη μηχανή και τοτε άκουσα τη Σόφια να με φωνάζει..
Σο- Άρη φεύγεις?
Όχι μωρή ανέβηκα στη μηχανή για να κάνω φιγούρα-.-
Α- ναι
Σο- μπορείς να με πας σπίτι μου?
Α- άντε ανεβα
Σο- αχχχ ευχαριστωωωωω
Α- τέλειωνε...
Φτάσαμε σπίτι της αλλά αυτή δε κατέβαινε
Α- θα κατεβείς επιτέλους?
Σο- α ναι σορρυ αφαιρέθηκα..
Σο- αρηη..
Γαμω αυτά τα ναζακια τα σιχαινομαι..
Α- πωω τι θες?
Σο- σκέφτηκα να κάνουμε μια καινούργια αρχή..
Α- πως σου'ρθε τώρα αυτό?
Σο- έλα ρε Άρη εδώ τα ξαναβρήκαν η Μιχαέλα και ο Μάνος....σε παρακαλώ να κάνουμε μια καινούργια αρχή σαν φιλοι..
Α- καλά θα δουμε..
Δεν την άντεχα άλλο έφυγα απο εκεί και πήγα προς το σπίτι της μιχαελας...εσβησα τη μηχανή και σκεφτόμουν να πάω ή να μην πάω σπίτι της...
Είδα τη πόρτα να ανοίγει και έβγαινε ο μαλάκας με τη Μιχαέλα μου...τον πουστη...
Οοοπα τι κανει την αγκαλιάζει? Κααι τον αγκαλιάζει και αυτή? Ενιωσα την καρδιά μου να σπάει..
Όχι γαμωτο, την έχασα εγω φταιω...είμαι πολύ μαλάκας... Γιατί είπα πριν οτι είναι απλα φιλη μου,γιατί? Αν εκείνη έλεγε κάτι τέτοιο για μένα δε ξέρω και γω τι θα εκανα..
Γιατί το είπα όμως? Αφού δε τη θεωρώ φιλη μου είναι κάτι πολύ παραπάνω απο φιλη μου...την θέλω σαν τρελός θελω να ειναι δικια μου και μονο..να μην την αγγιζει κανενας αλλος..πρέπει να της το πω κάποια στιγμή..
Αλλά αν εκείνη δεν αισθάνεται το ίδιο? Αν με θεωρεί μονο φιλο?
Αν δε με θέλει? Αν θέλει ακόμα τον Μάνο?
Όσο σκέφτομαι τη φαση που παίχτηκε στη κουζίνα κοντευω να τρελαθω......ήμουν τόσο κοντά γαμω το κέρατο μου αν την είχα φιλήσει θα ηταν τώρα στη δικιά μου αγκαλιά και όχι του μαλάκα..
Εδώ και ενα χρόνο την θέλω,νομιζω για πρώτη φορά είμαι ερωτευμένος και δε θα αφήσω αυτον τον πουστη να μου την πάρει...
Η Μιχαέλα είναι ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ....Ο αρουλης εκδηλώθηκε...
Τι λέτε να κανει?
Πως θα αντιδράσει όταν μαθει οτι αυτό ηταν μονο ενα σχεδιο?
YOU ARE READING
Απο Παντα..
RomanceΗ Μιχαέλα και ο Άρης δυο δεκαεξαχρονα παιδιά που γνωρίζονται απο το νηπιαγωγείο. Είναι κολλητοί απο μικροί.Τι θα γίνει όμως όταν θα αρχίσουν να αισθάνονται πραγματα ο ένας για τον άλλον? Θα παραδεχτούν τα αισθήματά τους ή όχι?