10

122 5 1
                                    


Ο Μάνος?
Μα καλά τι δουλεια έχει αυτός εδώ?

Μ- Εμμ Μάνο?
Μα- γεια σου μωρο μου
Και με αγκάλιασε λεγοντας μου να παίξω σωστα τον ρολο μου...
Μ- που το ηξερες οτι ο Άρης είναι εδώ?
Μα- τον είδα να μπαίνει... Σε έπαιρνα τηλέφωνο να σε ρωτησω να έρθω ή οχι αλλά δε το σηκωνες ...
Μ- αα μάλιστα

Βγηκα απο την αγκαλιά του ,η αλήθεια ηταν πως ένιωθα κάπως άβολα ..

Μα- πάμε στους αλλους?
Μ- πάμε

Πήγαμε στο σαλόνι και η Στέλλα έστελνε μυνήματα,λογικά στον Άλεξ,ενω ο Άρης καθόταν και εσφιγγε το μαξιλάρι του καναπέ.. Ο Μάνος χαιρέτησε τα παιδιά εύθυμα αλλά πήρε απάντηση μονο απο την Στέλλα... Το βλέμμα του Άρη έπεσε στο χερι του Μάνου που ηταν γύρω απο τη μέση μου...και αμέσως σηκώθηκε όρθιος και σταθηκε μπροστά απο τον Μάνο, με αγριεμενο βλέμμα..

Α- καλά ρε μαλακά δε ντρεπεσαι καθόλου?
Μα- για ποιο πράγμα να ντραπω?
Α- ρωτάει κιόλας ο μαλακας..
Μα- αρουλη τα πήρες τα χάπια σου σήμερα?
Α- μη με ειρωνευεσαι εμένα. Ήθελα να ξερα τι της ειπες και τα ξαναφτιαξατε..μια χαρά ημασταν μέχρι τώρα..
Μα- κοιτα τη δουλεια σου εσύ. Με την Μιχαέλα είμαστε ξανά μαζί ειτε το θες είτε όχι..
Α- υστέρα απο αυτά που της έκανες πως τολμάς να εμφανιζεσαι ξανά μπροστά της?
Μα- το ίδιο δεν έκανε και η σοφία μαζί σου? Μια χαρά όμως την αγκαλιάζες και τη φιλουσες πριν λίγο....εσύ τη δεχτηκες πίσω,το ίδιο έκανε και η Μιχαέλα..

Τόση ωρα δε μιλουσα απλα παρακολούθουσα,είχαν ερθει τόσο κοντα......οπα οπα τι είπε μόλις τώρα ο Μάνος? Ο Άρης τα ξαναβρήκε με τη Σόφια? Όχι ρε γαμωτο.....και ο Άρης τι ήθελε και ανέφερε αυτά που είχαν γίνει με τον Μάνο? Χωρίς να το καταλάβω δάκρυα είχαν αρχίσει να τρέχουν απο τα ματια μου..

Μα- η Μιχαέλα είναι δικιά μου και καλά θα κανεις να το καταλάβεις..
Α- τι ειπες ρε μαλάκα??
Και τον έπιασε απο τον λαιμό

Μ- ΑΡΚΕΤΑΑ..με κοίταξαν με ενα περίεργο βλέμμα και οι δυο τους..ΑΡΚΕΤΑ ΣΑΣ ΑΝΕΧΤΗΚΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΤΩΡΑΑΑ..

Μα- ρε μωρο μου... Έκανε κινηση να με πλησιάσει αλλά απομακρύνθηκα..
Μ- ΜΗ ΜΕ ΞΑΝΑ ΠΕΙΣ ΕΤΣΙ!!!! ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ..
Μα- ρε Μιχαέλα..
Μ- φύγε Μάνο.....φύγε

Ο Μάνος άνοιξε τη πόρτα και έφυγε έτσι μειναμε εγώ,ο Άρης και η Στέλλα..

Α- καλά του έκανες...δεν σου αξιζει
Μ- μπορείς να μου πεις ποιο είναι το πρόβλημα σου και αντίδρας έτσι?
Α- όχι δε μπορω..
Μ- τοτε φύγε..
Α- τι?
Μ- ΦΥΓΕΕΕΕΕΕ
Α- ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΑΩ ΠΟΥΘΕΝΑ..
είχα αρχίσει να κλαίω με λυγμούς πλεον..η Στέλλα ήρθε δίπλα μου και με αγκάλιασε σφιχτά..
Σ- Άρη φύγε σε παρακαλώ..
Α- μα δεν---
Σ- δε τη βλέπεις οτι είναι χαλιά? Φύγε και μιληστε αλλη μέρα
Α- καλά θα φύγω αλλά δε τελειώσαμε εδώ Μιχαέλα..

Απο Παντα..Where stories live. Discover now