13

89 6 3
                                    


Προχωρουσαμε τα κορίτσια μπροστά και τα αγόρια απο πίσω μας.

Σε κάποια φαση άκουσα να φωνάζει κάποιος απο μακρια το όνομά μου,γύρισα να δω ποιος είναι και προς μεγάλη μου έκπληξη ηταν ο Βασίλης.

Β- Μιχαέλα...

"αχ καλημέρα βασιλη" του είπα και με αγκάλιασε. Στην αρχή ξαφνιαστηκα αλλά μετα τυλιξα τα χέρια μου γύρω του..

Γιατί να είμαι τόσο κοντή? Το κεφάλι μου με το ζόρι φτανει στο στήθος του😖

Τέλος πάντων..

Συστησα τον Βασίλη στις κολλητές μου οι οποίες ενθουσιάστηκαν μαζί και φυσικά δεν έλειπαν τα σχόλια τύπου πωπω τι μαναρι είναι αυτό? Να τον χαίρεται η μανούλα του. Αν ήμουν στη θέση σου θα του είχα όρμισει... Όλα αυτά βέβαια τα έλεγαν ψυθιριστα για να μην ακούσουν τα αγόρια..

Ο Γιώργος πρεπει να τον συμπάθησε πολύ απ'οσο κατάλαβα ενω ο Άλεξ απο την αλλη με το ζόρι τον χαιρέτησε..

Τα κορίτσια πήγαν δίπλα στα αγόρια τους και ο Βασίλης ήρθε δίπλα μου και πέρασε το χερι του γύρω απο τη μέση μου.

Δεν είπα κάτι και απλά απαντουσα στις ερωτήσεις του Βασίλη.

Φυσικά έμαθα και γω αρκετά για εκεινον ως γνωστη κουτσομπολα που είμαι. Jk...

Λοιπον ο Βασίλης έχει εναν μεγαλύτερο αδερφό κατα 2 χρόνια δηλαδή 19 που τον λένε Άλκη και μια δίδυμη αδερφη που την λένε Βίκυ. Ο μπαμπάς του είναι γιατρός και η μαμά του έχει δικο της καταστημα με ρούχα.. Επίσης μένει ενα στενό πιο κάτω απο το σπίτι μου.

Η διαδρομή για το σχολείο μου φάνηκε μικρότερη σε σχέση με τις άλλες φορες. Ίσως και πιο ευχάριστη. Εκτός απο τις περίεργες ματιές που μας έριχνε ο Άλεξ όλα μια χαρά..

Φτάσαμε στο σχολείο και το πρωτο πράγμα που είδα ηταν ο Άρης να κάθεται στο "στέκι" μας με σκυφτό το κεφάλι. Φαινόταν κάπως...

Πήγαμε κοντά του και είπαμε ταυτόχρονα καλημέρα. Αυτός πετάχτηκε απο την θέση του και ξέσπασαν όλοι σε γέλια εκτός απο τον Άρη και μένα. Με κοίταξε με ενα θυμωμένο βλέμμα μόλις ειδε το χερι του Βασίλη γύρω μου.

Ενιωσα κάπως άβολα η αλήθεια είναι και αμέσως τραβήχτηκα απο τον Βασίλη.

"Μιχαέλα ερχεσαι να σου πω λίγο?" είπε με σφιγμενα δόντια ο Άρης

Απο Παντα..Where stories live. Discover now