1. část

795 13 5
                                    

Jmenuju se Alex Bark (nesnáším, když mi někdo říká Sašo) . Je mi 16 let. Bydlím u svý tety, protože když jsem byla malá, mojí rodiče utrpěli vážnou nehodu a zemřeli. Ani si je moc nepamatuju, maximálně z nějakých fotek nebo videí. Žiju tady s mým starším bráchou, lepšího bráchu si prostě nedokážete představit. Jenom momentálně je na vysoké škole, takže domů jezdí  jen na některé víkendy.

Z pohledu Alex:

,,Alex vstávej" křičela na mě teta zespoda, abych stihla školu.

Tuto větu úplně nesnáším -.- Koukla jsem se na telefon kolik je hodin, samozdřejmě jako každý ráno. Vstala jsem a šla jsem do koupelny vykonat ranní hygienu, poté jsem se oblékla do něčeho, co jsem ve skříni našla (vzala jsem si černý silonky , riflový kraťasy a tílko s potiskem) a obula jsem si černý Vansky

Z pohledu tety (Susan):

Musela jsem ji upozornit, že pokud si nepohne , nestihne první den školy. Kde se zase tak dlouho fláká? Snad to stihne včas.

,,Už jdu!'' slyšela jsem, jak Alex naštvaně křičela z pokoje.

Přišla dolů, najedla se a rychle odešla.

Z pohledu Alex: 

Přišla jsem do školy, zase jsem po prázdninách všechny viděla. 

,,Strašně se mi po vás stýskalo" tu větu použil snad každý. Ale ne, fakt se mi po některých docela dost stýskalo, některé jsem přes prázdniny vůbec neviděla. Vzápětí, když jsem se s kámoškama tak objímali, všimla jsem si ho. Novej kluk, který přestupoval k nám. Šla jsem do třídy a čekala než příjde. Nevěděla jsem jak se jmenuje, odkud je, prostě nic,ale je hodně pěknej:3 Přišel do třídy.......

Píšu poprvé,  chci to jenom zkusit, jestli mi to půjde:) nemám co dělat, takže jsem se rozhodla, že budu psát. Budu strašně moc ráda, když tady budou nějaký Vote a Komentáře , klidně buďte i upřímní, budu jenom ráda:D Části bych se pokoušela přidávat pravidelně, pokud by to teda někdo četl:) a sorry za chyby

Young but not beautifulKde žijí příběhy. Začni objevovat