Ráno mě vzbudil budík, nesnáším ten zvuk -.-
Šla jsem vykonat ranní hygienu. Abych se trochu probudila, dala jsem si sprchu. Zašla jsem si pro věci, protože nebylo moc velký teplo, vzala jsem si černý legíny, tílko a na to hodila svetřík. Namalovala jsem se. Zachvilku jsem jenom slyšela zezdola ,, Ax, poď se nasnídat." Šla jsem teda dolů , na snídani jsem si dala jogurt. Nerada snídám. Měla jsem ještě čas, takže jsem si zapla noťas - facebook.
Psala jsem si chvíli s Nellou:
A: Ahoj:)
N: Čau:D
A: Do kdy plánuješ být nemocná?:O
N: Nevím, ale doma už mě to nebaví. V pondělí bych už měla jít.
A: No konečně:) tak já už musím jít, večer ti napíšu:-* Pa
Uslyšela jsem zvonek, tak jsem šla otevřít. Přijel pro mě Mike. Pustila jsem ho nachvíli dovnitř a představila jsem ho tetě. Chvíli si povídali, a já jsem si mezitím běžela do pokoje nachystat věci do školy a šli jsme.
Z pohledu Mika:
Přijeli jsme do školy, první hodinu matematiky jsme měli spolu. Nakonec jsem nechtěl v lavici sedět sám, tak jsem si sedl vedle ní. Zřejmě ji to nevadilo, byla ráda. Celou hodinu jsme prokecali.
Společný hodiny jsme už neměli.
Ve škole jsem se další hodiny strašně nudil. Chtěl jsem být s ní, smát se s ní, dívat se na ten její úžasnej úsměv.
Nevydržel jsem to a šel jsem se zeptat, jestli bych s nemohl přehodit hodiny, ale už nebylo místo. Po škole jsem na ni počkal a svezl ji domů.
Z pohledu Alex:
před mým domem..
A: nechceš jít k nám, aspoň nachvíli ?
M: jo, klidně
Přišla jsem domů, vůbec jsem neměla chuť na oběd. Šli jsme ke mě do pokoje. Sedl si na postel a rozhlížel se kolem.
Sedla jsem si vedle něho. Usmívali jsme se na sebe, jako debilové. Nějak jsme se zakecali a jsme nevnímali čas. Bylo už pozdě, takže Mike už musel jít. Šla jsem s ním ven (k motorce) , dal mi pusu a řekl ,,Ahoj, napíšem si."
A: ,,Jo určitě, ahoj" a pusu mu vrátila.
Jo vím, tato část nebyla nijak zajímavá, ale nemám moc čas:x Zítra asi nic nepřidám, nevím jestli to stihnu, takže nejspíš tady bude až v neděli. Děkuju za pozitivní komentáře. Mimochodem Vote:3 + Komentáře:3 potěší!:) jsem ráda, že si to čte aspoň někdo. Děkuju:')
A děkuju moc za 1,000 čtenářů:O :3