4. část

235 9 6
                                    

Uslyšela jsem zvonek. Rychle jsem seběhla dolů po schodech a u dvěří jsem uviděla stát Mika. Strašně mu to slušelo:3

Zašla jsem za tetou se slovy ,, Jdu ven, vrátím se kolem 9. " 

,, Jo dobře." odpověděla.

...Ve městě...

Šli jsme na zmrzlinu, dělali blbosti a chovali se jak malý děti. 

Z pohledu Mika:

Je mi s ní úžasně. Nechci, aby dnešek skončil.

,, Nechceš zajít  do kina?" zeptal jsem se.

A: ,, A na co? " 

M : ,, Tak se zajdem podívat co hrajou a něco vyberem. " 

A: ,, Ok:) "

Z pohledu Alex:

Když mi řekl, že zajdeme na horor. Nechtěla jsem souhlasit, ale nic jinýho tam ani nehráli a na žádný pohádky jsme nechtěli. Tak jsem teda řekla, že jo.

Koupili jsme si popcorn a šli si sednout. Celej film jsem byla nalepená na něho, bála jsem se. 

Když film skončil byla jsem strašně ráda, ale bylo mi líto, že zachvíli musím být doma. 

Doprovodil mě domů a rozloučili jsme se.

 Z pohledu Mika (krátké):

Objal jsem ji se slovami ,, Můžu tě ráno vyzvednout? "

,, Určitě " odpověděla.

,,Tak ahoj, ráno se stavím"  -  ,, Dobře, ahoj"

Z pohledu Alex:

Přišla jsem domů, stihla jsem to včas. Šla jsem do koupelny, dala jsem si koupel a zabalená v ručníku jsem si šla pro pyžamo (kalhotky a volný triko). Šla jsem zpátky do koupelny, kde jsem se oblíkla a odlíčila. Zapla jsem si notebook a šla nachvilku n facebook. Ani nevím jak, ale pochvilce jsem usla...

 Snad se vám tato část líbí. Děkuju všem za Vote + komentáře, i u této části potěší:3

Další část bude, až tady budou nějaký vote, pokud má cenu pokračovat. (Jestli to někdo vůbec čte) 

Od příště se pokusím psát delší části:D

Young but not beautifulKde žijí příběhy. Začni objevovat