2. část

385 9 3
                                    

Přišel do třídy... no vlastně přivedla ho naše třídní učitelka. Představil se a řekl něco o sobě, jmenuje se Mike. Hned na to, co dořekl svoje jméno mi v kapse zabrněl telefon, koukla jsem se a Nella  (moje nejlepší kamarádka, ale beru ji jako sestru) mi poslala SMS-ku. Bylo tam ,, Ahoj Ax , není mi dobře, takže dneska do školy nepůjdu, ale drž mi místo vedle nebo někde u tebe:-* "

Z pohledu Mika:

Šel jsem do školy celkem natěšený , vím že to zní divně, ale prostě těšil jsem se na nové kámoše, novou partu a na pěkný holky, teda snad. Když jsem čekal před školou, hodně lidí se na mě tak divně dívalo. Vešel jsem do školy a hned jsem si to namířil k ředitelně, tam mi moje nová třídní učitelka dala plánek školy.

,, Snad se nám tady nestratíš" dodala a potichu se zasmála, nechápal jsem co je na tom vtipný.

Dovedla mě do třídy, a představil jsem se ,, Takže.. Já se jmenuju Mike Cartter, je mi 17 let........" , když jsem domluvil, posadil jsem se do lavice a doufal, že budu co nejdříve doma. 

Z pohledu Alex:

Když domluvil a šel si sednout, doufala jsem, že si sedne někde blízko mě. Rozhlížel se, kam si má sednout a sedl si na lavici, která je hned za mnou. Pustila jsem se s ním hned do konverzace:

A: Ahoj, já jsem Alex.

M: Čau, já Mike.

A: Jo, slyšela jsem.

 M: Jo, já vím. Máš dneska odpoledne čas? mohla by jsi mě tady provést městem.

A: .......

M: Takže?

A: Jo, určitě:)

Máte tady další část, snad se vám líbí:) Vote + komentář potěší:3 zítra bych měla přidat další část. Budu ráda, pokud si toto aspoň někdo přečte:) 

Young but not beautifulKde žijí příběhy. Začni objevovat