Yeniden Eski Başlangıçtan

34 4 1
                                    

Askeri hastane bahçesinde tören birazdan başlayacaktı .Annemin tabutu öndeki ambulanstaydi ve ambulansın sireni acılı bir şekilde bağırıyordu .Sanki o siren sesi içimdeki haykırışlarla birdi. Sanki,sanki sirende annesini kaybetmişti .
************************************
Askeri hastanenin bahcesindeydik .Annemin tabutunu 6asker sırtlanmış getiriyordu .İmam namazı kıldırıp helallik istedi .Ama ben ona hakkımı helalederdimde ya o ediyor mu? Canım annem benim üzerimde o kadar hakkı var ki . Artık ağlamiyordum .Çünkü hastanede sakinleştirici iğne vurdular . Ağlamak istiyorum Hem de o kadar ağlamak istiyorum ki annem sesimi duyup kalkıp yanıma gelene kadar .Ama olamayacak .Bunuda biliyorum .Annemi tekrardan asker ağabeyimlerim omuzlarına aldı ve cenaze aracına götürdüler ve burdan Hatay'a gidecektik . Tüm hikayenin başladığı yere ...
************************************
Hatay'a gelmiştik . Ve annemi toprağa verecektik.
************************************
Artık Hatay'da yaşıyacaktık.
************************************ Selam nasıl gidiyor beğeniyormusunuz? Bende bir teoggillerdendim ve bu yüzden yazamiyordum malum bide son sınavlar falan derken hiç yazamadim ama bundan sonra mükemmel bölümler gelicek .Yorumlarınızı ve votelerinizi eksik etmeyin ....

ÜTOPYAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin